Fragletrollet Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Trodde du sa det ikke var dop jeg Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg vil også ha ei fylla der jeg er i godt humør!Jaja, får se på roskilde da Fylla? skal en ikkje vere på stoff då ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Nei...alkohol er eneste tingen som kommer inn i min kropp Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Trodde du sa det ikke var dop jeg Hmmm å argh... Nr1. jeg ser ikke bildet du posta.... kansje jeg som bare tuster litt etter ne kraftig fyll... Nr2. nei, jeg bruker ikke dop, har aldri gjort å kommer aldri til å gjøre Nr. ser nå sykt ut der jeg sitter å suger på pipa Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 hm...skjønner no at eg må utdjupe humoren min bedre...ka er den beste smileyen for å visse at en kødder? denne: eller denne: kanskje denne? : seriøst...kan jo vere greit å vite.. og @ B|Real : godt å høyre Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 hm...skjønner no at eg må utdjupe humoren min bedre...ka er den beste smileyen for å visse at en kødder? denne: eller denne: kanskje denne? : seriøst...kan jo vere greit å vite.. og @ B|Real : godt å høyre Alle 3 ville jeg nå kalt en "tulle" smily Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 ? om du ikke posta et bilde? Stoned? http://bpgomoll.topcities.com/pics/stoned Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Ok, skjønner seriøst jeg ikke har fått med meg noe her, så går å sover ut alkogholen å slikt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 HM, var ikke helt flink på tastaturet så jeg i går... uff Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 God Morgen folkens! Nå skal jeg på jobb da,men bare en time eller to siden jeg er vaskekjerring synd å lese innlegget til Robin men det hjelper nok ikke å svare her siden han ikke får lest det nå uansett... Håper det blir fitn vær idag da Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) ##slettet## Endret 29. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Må lære meg å ikke love meg selv for mye. Må jo nesten holde det jeg lover meg også. Kan jo ikke ha liten selvkontroll. Jeg sa til meg selv at om denne boksa mamma har depotert på (lånt) ikke passer, da skal jeg slanke meg. Den var selvsakt altfor liten. Og nå må jeg vel nesten holde mitt løfte. Noe så dumt. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 29. Mai og det er overskya, det er ikke særlig gøy. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) 29. Mai og det er overskya, det er ikke særlig gøy. Helt blå himmel her å 19 grader Fanken, home.no svikter.... ikke ofte home.no blir oppdatert Endret 29. mai 2004 av haddis Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Det er sånne ting som får meg til å ville flytte til Spania. Men på en annen side, når det er dårlig vær har jeg samvittighet til å sitte inne foran pc'en Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Det er sånne ting som får meg til å ville flytte til Spania.Men på en annen side, når det er dårlig vær har jeg samvittighet til å sitte inne foran pc'en Sitte å dille med photshop til jeg legger meg i dag... Argh...fanken, må ta meg en tur ut å male Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 noen som vet når dagligvarebutikkene stenger i dag? dagen før helligdag... stenger vel ikke klokken 15? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg