Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ingen klarer å drepe so3 med mindre det er et hd kræsj eller noe

Sant.

Men kan du være så snill Lufen og uploade din avatar til avatargalleriet?

Så slipper man å se på pene røde X'er og tomme grå bilder...

du har kanskje ikke skjønt det men den fine røde xen er avataren min

Lenke til kommentar

Jeje folkens. Tenkte bare jeg skulle meddele at jeg kommer til å holde meg borte fra forumet en stund. Har en del problemer for tiden. Og jeg kan liksom ikke ordne de + være her.

Det gjelder for det meste skole + foreldre. Eller, jeg har vært litt sleip med ting på skolen + jeg har fått noen meningsløse anmerkninger. Så da klikka det helt for foreldra mine.

 

èn ting er det at jeg ikke leverte KRL-boka jeg ikke hadde gjort lekser i på flere måneder, og fikk utsatt frist. Da ble det for sent for læreren min og sette meg ned, siden varselsfristen ble for kort. Dette flippa pappa over. Også i tillegg til det så har jeg blant annet fått en anmerkning om det jeg trudde var en helt alminnelig diskusjon på biblioteket med en lærer. Men viste seg hun tok det fryktelig ille opp og dette går da utover oppførselskarakteren min. Noe som ikke er bra, med tanke på at jeg ligger så langt ned mot grensa som det overhode er mulig fra før av med noen saftige anmerkninger. (altså, ting jeg har sagt som har vært råd, ahr blitt tolka som trusler av enkelte lærere. Nesten politietanmeldt. :S)

 

Og i tillegg til dette ditcher den beste kameraten jeg har hatt på lenge meg. Skulle vært med oss på ferie i 5 uker. Men hater meg og dropper det. også sliter en annen god kamerat av meg med at faren er alkoholiker. Joda, ikke bare det, en annne skikkelig god kamerat (er vel han som er den beste jeg har nå) sliter fortsatt sykt med at stemoren tok selvmord og at faren er så og si på kjøret.

Og siden jeg hører om alt dette hele tiden ekke det kos for meg.

 

Så jeg holder meg til et par av venna mine og dama, for de er de eneste som bryr seg for tiden og kommer tilbake til forumet når alt annet rundt meg er fiksa. Først og fremst skolen, siden det liksom er fremtiden min som står på spill.

 

 

-Robin-

Lenke til kommentar
Så jeg holder meg til et par av venna mine og dama, for de er de eneste som bryr seg for tiden og kommer tilbake til forumet når alt annet rundt meg er fiksa. Først og fremst skolen, siden det liksom er fremtiden min som står på spill.

 

 

-Robin-

Synd det derre :thumbdown:

 

Vel, du kan se det på en måte. Du har kommet så langt ned at det kan bare gå en vei...opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...