Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakar! Føler med deg! Selv om jeg ble litt glad da, men det er hovedsakelig fordi det blir mindre skolearbeid ellers. Og fordi jeg da slipper muntlig og sånn..

Men du er flink. Jeg suger rumpe i økonomi. :no:

kanskje man her bare burde si at det jo bare å sette seg ned og pugge?

kanskje ikke

men det er jo ikke så viktig da, du kan jo ta det opp igjen senere :thumbup:

Lenke til kommentar
kanskje man her bare burde si at det jo bare å sette seg ned og pugge?

kanskje ikke

men det er jo ikke så viktig da, du kan jo ta det opp igjen senere :thumbup:

Saken er at jeg er karakterfrik. Jeg takler ikke å ha dårlige karakterer, fordi skolen er det eneste i livet jeg faktisk KAN ha kontroll over. Men nå skal jeg ikke forpeste denne tråden mer med sure miner... jeg skal drikke til jeg glemmer på søndag. Dusteskole.

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
kanskje man her bare burde si at det jo bare å sette seg ned og pugge?

kanskje ikke

men det er jo ikke så viktig da, du kan jo ta det opp igjen senere :thumbup:

Saken er at jeg er karakterfrik. Jeg takler ikke å ha dårlige karakterer, fordi skolen er det eneste i livet jeg faktisk KAN ha kontroll over. Men nå skal jeg ikke forpeste denne tråden mer med sure miner... jeg skal drikke til jeg glemmer på søndag. Dusteskole.

hmm

er egentlig også "karakterfrik" da hvis du vil kalle det det, liker ikke dårlig karakterer, men hvis økonomi er så vanskelig for deg så burde du kanskje øve sammen med noen?, jobbe mer med faget enn det det virker som du har gjort(ikke det at jeg vet, men virker som om du har jobbet lite med det, ikke for å plage/klage da, men bare for å være hyggelig)

Lenke til kommentar

Kos deg DOG!

 

Ja dette blir skikkelig bra....! NOT! Fant ut at jeg måtte drekke alene ikveld. Kjipt, kjøpt inn tequila, bailees (?) og smirnov ice....jaja, for prøve å gjøre det beste ut av det. Laster ned Best of Motown nå...kanskje det blir hælan i taket allikevel :D

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
I dag har jeg fått meg tre nye kjoler! Og jeg synes faktisk selv jeg ser bra ut i dem :wow: Tenkte å prøve å ta noen bilder av dem etterpå! Det pussige var at de var de eneste igjen i min størrelse! Det var meant to be at jeg skulle ha dem! :p

Så bra! :thumbs:

 

Akkurat nå er det bare deg og meg på SO3, DET er historisk det. At de eneste som er der er jenter :D

 

*ta printscreen jeg skal legge ut*

Lenke til kommentar

Jau, da har jeg lagt det store egget.

 

Jeg skulle ned på rimi med bilen en tur og handle meg litt snaks og slikt for jeg hadde noen sopranos episoder jeg skulle se.

Så da jeg kommer utenfor garasjen så står sønnen til naboen med bilen sin utenfor slik at jeg ikke kan rygge meg ut på vanlig måte, men det var plass mot plenen så jeg tenkte wtf, hvorfor ikke prøve.

 

http://www.b-real.net/pixs/stuff/100_5158.jpg

Et bilde over gårdsplassen..

 

Så jeg rygger ut og begynner å legge om til venstre. Men jeg blir så opptatt med naboen som pluttselig kommer for å flytte bilen at jeg legger om for tidlig og "kkrrwwwaaarrwwk" sier det. Naboen ser på meg og jeg stopper bilen og finner framskjørtet hengende forran bilen. Sweet indeed yeah. Festene framme på skjørtet på Jettaen (VW) er knekt av men festene på sidene er ok fant jeg ut etter noen forsøk på og reparere det.

Men jeg må patruljere og gå inn og fortelle.

Gammla ligger og sover så jeg går og forteller brodern som er hjemme hva som har skjedd. Vi går ned å ser på saken og finner ut det samme som sist.

 

Såeh...ja, jeg vet ikke helt, men jeg har et problem med å fortelle ting til gammla, ting som f.eks dette. Hun setter opp en holdning, tone som er bare så nedlatende mens hun sammtidig kommer med et "forrhør".

Så jeg og brodern, som heller ikke liker å fortelle ting til gammla pga hvordan hun er, blir enige om at jeg og brodern skal vente til fattern kommer hjem.

Men...fattern blir forsinket hjem og jeg sier til gammla "jeg har hatt et uhell med bilen". Og hun snur seg fra oppvasken og sier "Nei i fan...ka har skjedd!?".

Jeg sier at jeg har brøt løs framskjørtet på bilen. Og jeg får tilbake uten nøling: "Se mæ, Æ DU ÆDRU?!?!".

Og før jeg får tid til å forklare noe som helst så stormere hun ut før jeg mens jeg prøve å forklare, men til ingen nytte.

Så jeg sitter meg sammen med brodern og venter på at hun skal komme inn igjenn etter å ha sett på skaden.

 

Og da hun kommer inn så spør hun meg hvordan det skjer osv og er helt i hundre.

Jeg prøvde å forklare meg men blir avbryt hele tiden og var ikke mulighet i havet å snakke til henne. Så jeg slå ut med armene og setter meg inn i stua.

Så sier broderen til mamma noe, om at det er rart at jeg slår ut med armene når du gjør som du gjør...

Og så ruller snyballen.

2 jævla timer med hvordan "vi har lid" under gammla (hennes synspunkt..) og masse drit om at vi ser på henne som...BLAH!

Kan være det samme..

Men fy fan..gammla skreik og drit..skjelden jeg ser det menneske gråter egentlig..

 

Hun sa blandt annet under den diskusjonen at jeg skulle si det samme til fattern hva som hadde skjedd og se hans reaksjon, noe som jeg gjorde.

Og fattern bare helt rolig (i allefall utenpå), bare.."jaja.." og var ikke opphisset i det hele tatt og bare spør meg helt normalt hva som har skjedd. Og sier bare at hvis skadene er store så burde jeg kanskje spytte inn noen kroner, noe som er en selvfølge selvsagt. Er jo jeg som har gjort det og jeg skal da betale for det jeg har gjort, i allefall 50% av kostnadene, minst.

Mens gammla bare "Jaja..der var det enda flere tusener ut av vinduet".

 

Nå skal det sies at jeg skjønner gammla da også.

Penger ut er ikke akkurat noe artig og den eneste bilen vi har, så transport frammover blir komplisert, men fan heller...det finnes da en mellomting...

 

Så nå har jeg og brodern vært ute og sett på skadene en gang til og funnet ut at festene på skjørtet på sidene er ok, men de skruene som hold skjørtet på plass framme er knekt. Mao, får vi den bilen opp på noen bukker og får kommet under den så er det bare å kjører noen skruer som fester greia i front og hele greia skal kke koste mere en 2 nye blinklys i front.

 

A great day for b-real..yay!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...