Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 :grine: Kjærlighet er ****** meg skikkelig trist... :grine: Ikke legg dere enda, da. Jeg har fortsatt ikke lyst til å sove.. Kaldt her, og kaldt der nede.Ikke mange valgmuligheter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 * HalTan fester øyelokkene til panna med klesklyper for å holde seg våken alt for deg sukkerspinn Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Går og legger meg om 10 min. Hold ut til da. Nå lengter jeg skikkelig etter mobil, er litt melankolsk og egentlig er det litt jævlig akkurat nå. Noen med samme feelings? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vel... skummelt mange her som er deppa/smådeppa for tiden :grine: EDIT: Inkludert meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nå ble eg trist. Hører på The Jackson 5 - I'll be there.mp3 :grine: Til ****** med kjærligheten. Korfor må det være så forbanna smertefull? Sette på noen hardcore gangstarap for å bli forbanna? Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ouch. Det mye jævli på en gang B|real. Jeg vet ikke helt da...men i sånne sitasjoner kan det være godt å komme seg unna litt. Edit: Glemte at du går på skole..da blir det litt værre ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Han går ikke på skole men jobber som barnehage onkel. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nå ble eg trist. Hører på The Jackson 5 - I'll be there.mp3 :grine: Til ****** med kjærligheten. Korfor må det være så forbanna smertefull? Sette på noen hardcore gangstarap for å bli forbanna? I hear ya. fan to kvinnfolk. Jeg har den følelsen at man blir noe så snnsykt naiv når man er i forhold. Blind for alt som man normalt ville tenkt på. Bare hører ting man vil høre... etc. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Han går ikke på skole men jobber som barnehage onkel. åååå. trodde han gikk på skole sia han var 18... my bad. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 [03:22] <JKJK> you are my angekm your me daliing angel,! ! ypu are the sweets you are to cucfkfuck me! ahaggy! JKJK! ROCKS THEL PL ACE"!!! JHKJKJ§!!!! ^^ noen har tatt seg en pils eller 14 ja... Uansett, virker som om alle her har sine problemer for tiden. Fryktelig sentimental stemmning i SO3 for tiden :grine: *Tenke på verdens søteste* Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Går og legger meg om 10 min. Hold ut til da. Nå lengter jeg skikkelig etter mobil, er litt melankolsk og egentlig er det litt jævlig akkurat nå. Noen med samme feelings? Ja, sitter med en dritt gammal siemens da jeg levert inn min nye Sony Ericsson fordi den dritten ikke ville på... Anyways, angående kjærlighet. ER den så drit? Jeg går rundt med tanker i hode mitt som går ut på å prøve å ha ett forhold med ei dame. Er det ikke hvert det, jeg mener, jeg har lyst på noe seriøst, ei som alltid er der på en måte. Har aldri hatt noe seriøst (så og si ikke noe i det hele tatt btw ), men er det altså ikek hvert det. *blir deppa fordi alle er så negative om kjærlighet, og fordi alle andre er deppa* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er verdt det. Når du har det, er det så utrolig fantastisk. Verden blir 1000 ganger bedre, hele deg blir bedre. Det bobler i hele deg, og det finnes ingen andre enn dere to i hele verden. Det høres kanskje klisjè ut, men det er sånn ekte kjærlighet virkelig føles. Når man kysser, og man vet at det blir ditt siste kyss. Når du ser han snu og gå, og du vet at ingenting vil bli som før.. Then it hurts. :grine: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Den sjangsen må vi bare ta. Eg har alltid sagt og trodd at grunnen til at mange menn blir drittsekker er at når menn blir såret på den måten så er der 100 ganger verre å bli såret fysisk. Menn's svakeste punkt er hjertet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bah! Nå satte du ende flere tanker i hodet på meg Thea... BAHBAHBAH!... Nå blir det vanskelig å sovne ja... EDIT: SuperMario sier noe veeldig fornufitg rett ovenfor her... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Godt å høre Thea... Btw SnowDOG_, du skal ha for at når du først begynner med de der innleggene, kan du være skikkelig rørende Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eg er bare en mann som lufter mine følelser avogtil. Skjuler egentlig at eg er følsom blant venner og kjente men tør her på nettet. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Haha, leste over det forrige innlegget mitt. Høres ut som jeg har mistet the love of my life jo..Godt mulig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 "Yooou looove is a razoorblaaade kiss! Sewwt as the taste of yooour liipps!" *synge* Nå er jeg forbanna trøtt... lurer på å legge meg snart EDIT: HIM - Razorblade Kiss Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 mmmm Jeg har en hard farvel å ta i morgen. Gruer meg noe helt enormt. Jeg håper jo at det ikke blir alt for tungt siden jeg visste at denne dagen ville komme. Akkurat nå kunne jeg godt ha flyttet til australia " in a heartbeat". Jeg skulle bare vært litt mer impulsiv, så hadde jeg fulgt etter henne. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Natta. Nå orker jeg ikke ødelegge mer for meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg