Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker også..

En kompis av meg fyller 18 år på lørdagen og jeg er bedt på fest, men jeg fikk nettopp melding fra Jakob om jobb som servitør.

Det er dobbelt lønn på lørdagen pga helligdag osv...men fan heller jeg har ikke lyst å gå glipp av Aleks sin 18års dag. Jeg feiret tross av alt min i huset hannes..ARGH

Lenke til kommentar

Eg har også liten problem imorgen. En gammel vennine/sexpartner skal komme til byn denne helgen og hun har bursdag idag og på lørdag har en vennine også bursdag og hun tenkte vi skulle feire med fest på fredag. Vel saken er det hun venninen som kommer til bergen har eg hatt lite kontakt i de siste årene og eg har merket at hun har forandret seg en del (mest psykisk enn fysisk) og eg har egentlig lite lyst å dra til festen med henne og der vi skal er ikke det stedet eg helst vil være. Sa ja til henne når eg snakket med henne men angrer som fy.

Kommer ikke på en god unskyldning og det værste er at mest sannsinligvis skal være vorspiel hos en kompis og det ville være urretferdig at eg drakk med mine kompiser så treffe på henne i byn.

 

 

:no:

 

 

Edit: Glemte å si at hun var beste venninen min en god stund før vi fant ut at vi kunne tilfredstille hverandre. :green:

 

Edit2:Forresten husker dere den historien om når eg hadde sex med en i en kompis sin altan og eg trodde det ikke gikk ann å se ut gjennom gardinene og folk sto og så på.

 

Btw haltan/zkedar: slutt å krangle ffs!

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...