b-real Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har ikke giddet å se den enda, synes LOTR er litt kjedelig One word: FJOTT! Jau, da sitter jeg og tenker på hvordan jeg skal få økonomien til å gå til Roskilde. Noen som husker datoen da sommerpengene kommer? Jau, jeg vet jeg kan be om forrskudd, men hvis pengene kommer før jeg drar så er ikke det vits i. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) fikk en liten oppgave på hvordan man kunne bevise at: 10+4=2 noen som kan hjelpe meg? EDIT: Fant det nettopp ut, at hvist klokka er 10, og 4 timer gpr, så er klokka 2 Endret 27. mai 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har ikke giddet å se den enda, synes LOTR er litt kjedelig One word: FJOTT! Jau, da sitter jeg og tenker på hvordan jeg skal få økonomien til å gå til Roskilde. Noen som husker datoen da sommerpengene kommer? Jau, jeg vet jeg kan be om forrskudd, men hvis pengene kommer før jeg drar så er ikke det vits i. Hehe, forskjellige meninger vettu. Til ditt andre spørsmål: ansett meg! Jeg fikk tilbake øk. tentamen, fikk 5-, 4. best i klassen! Spurte læreren om standpunkt, og han sa han skulle sette 5 på meg. Er så utrolig glad!!!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HUff det her er fælt, begynner å bli avhengig av hw.no Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HUff det her er fælt, begynner å bli avhengig av hw.no Er det så ille da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HUff det her er fælt, begynner å bli avhengig av hw.no Hey, join the club One big happy family. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 fikk en liten oppgave på hvordan man kunne bevise at: 10+4=2 noen som kan hjelpe meg? EDIT: Fant det nettopp ut, at hvist klokka er 10, og 4 timer gpr, så er klokka 2 10+4 er ikke, og kan aldri bli, 2. Den absolutte nøyaktige verdien av uttrykket er 14, og fjorten er ikke det samme som to. Hele postulatet er feil. Someone's pulling your leg, mister Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HUff det her er fælt, begynner å bli avhengig av hw.no Hey, join the club One big happy family. det blir da en veldig stor familie til slutt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror allerede vi er en ganske stor familie... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Kaiern: har du allerede kjøpt Epiphone Les Paul'en? Vurderer akkurat den, blir i tilfelle min første gitar. Hva sier du til det? Godt valg? Endret 27. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror allerede vi er en ganske stor familie... ja, kanskje, tenk deg det familie treffet da, et par tusen mennesker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 det blir da en veldig stor familie til slutt Tja, jeg ser i hovedsak som Søppel-folket som familien da, med noen unntak da seff. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 B|Real, du fikk innlegg nummer 24.444 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Kaiern: har du allerede kjøpt Epiphone Les Paul'en? Vurderer akkurat den, blir i tilfelle min første gitar. Hva sier du til det? Godt valg? Den er kjempe fin Ikke bare er den fin, den er super god å spille på også Har du prøvd den? Hvis ikke så burde du dra til en butikk å prøve Det er min første el-gitar, and i love it Absolutt å anbefale Endret 27. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HUff det her er fælt, begynner å bli avhengig av hw.no Hey, join the club One big happy family. Koselig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Nice, nei har ikke prøvd den, men skal ta en tur til butikk på lørdag tror jeg. Uansett, blir min første gitar i det hele tatt (ergo, jeg har ikke akustisk og/eller klassisk). Fant ut, etter diverse lesing, at jeg likegodt kan gå rett på EL. Noen kommentarer til det? Endret 27. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 10+4 er ikke, og kan aldri bli, 2. Ikke sant! Jeg hater slike oppgaver, de er ikke matematiske. De er rett og slett på samme nivå som en humorøs vits. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har spillt en del akustisk før, men du kan like godt gå rett på el-gitar synes jeg Dra på Musikkland i Lillestrøm, der får du veldig gode tilbud Jeg kjøpte gitaren der for 7500, og da fikk jeg alt jeg trengte, som for eksempel forsterker og bag Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er ikke store vitsen i å betale dyre dommer for sin første gitar ihvertfall... hAr en liggende her som jeg skulle lære å spille på, den er veldig støvete for å si det sånn... Heldigvis byttelånt mot en HDD.... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Word, HolgerLudvigsen! Samme som at folk mener at 2+2=5 "for store verdier av 2". Hvis verdiene er 2 er støre, fx 2,49, så får man skrive 2,49, da! 2 er 2, ikke 2,49. 2+2 ER 4 Men, later, folkens: bfisk stikker ut i sola og løper en tur i skogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg