Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bannet?! Neimen, så trist da. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bannet?! Neimen, så trist da. Vell, jeg syns ikke forumet trenger slike emsporete rasistiske USA Elskere jeg! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Uff. Synes det er kult at han lager litt liv med litt syke meninger. Hvis ikke han hadde vært uenig med oss, hadde vi ikke hatt noe liv her. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Han begynnet å bli ett evig irritasjonsmoment på en god måte med andre ord Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Uff. Synes det er kult at han lager litt liv med litt syke meninger. Hvis ikke han hadde vært uenig med oss, hadde vi ikke hatt noe liv her. Vell, det finns bedre måter å få liv på forumet enn å tråkke ned på andre, og uten å måtte provosere i hver eneste post han kager.. Det fører som regel bare til mer off topic i tråder han deltar i. Jeg syns det er kjipt! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvor og når ble han egentlig bannet? Har tatt en rask kikk på de fleste trådene i politikk/religion men har ikke funnet noe... Skulle likt og sett det med egne øyne Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Uff. La oss ikke mobbe noen, helst ikke meg heller. Går an å være litt kos. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Her har du det sort på hvit... http://forum.amotor.no/index.php?showtopic...dpost&p=1348536 Har lagret den i "yndlings forum innlegg mappa" mi jeg Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ser signaturen din er oppdatert i forhold til hvilke standpunkt du har nå i forhold til før bjaa... litt av en forandring? (tenker ikek på 1.6 @ 2.4, men sikkert kult det også da ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hehe cnil...Angående alkohol og lignende hehe...Mange som reagerte på det..Noen hvertfall, du og flodhest blandt annet... Ting forandrer seg vettu Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Candyfloss: du skulle ha sett noen av JoachimR's verste poster du... vi snakker åpenlys rasisme.. kvalmende spør du meg. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ofte sånn... veit ikke om jeg skal rive det opp igjen, men angående den bilen du kræsja, solgte ikke du pc'en da? (det var du det gikk rykte om angående bmw/kræsj ikke sant?) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg synes det er lettere å forholde seg til en som innrømmer at han er rasist, enn som er det i skjul. Sånn sett står det litt respekt av han. Kall meg dum eller whatever, men hans meninger er faktisk noe som MANGE mener, det er derfor de bør tas alvorlig. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ofte sånn... veit ikke om jeg skal rive det opp igjen, men angående den bilen du kræsja, solgte ikke du pc'en da? (det var du det gikk rykte om angående bmw/kræsj ikke sant?) Jeg solgte ikke Pcen nei..er du stein stokk spika spenna galen? hehe Mora mi tokk bare å gjemte den vekk en liten stund..ca. 2 måneder...Ting har ordnet seg nå, mora mi er ikke sur lengre på meg, og jeg tenker ikke så mye på den saken lengre...Bare 1 gang om dagen ca... Hadde ikke jeg deg på MSN? har fått ny mail adresse ser du... send meg en PM eller kontakt meg på IRC om du vil ha den nye mail adresssa mi Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg synes det er lettere å forholde seg til en som innrømmer at han er rasist, enn som er det i skjul. Sånn sett står det litt respekt av han. Kall meg dum eller whatever, men hans meninger er faktisk noe som MANGE mener, det er derfor de bør tas alvorlig. Utdrag: "Jeg er mer verdt en en av de kriminelle narkomane" "Negrene i afrika er late" "Jeg foretrekker ni'gger" "Det er synd på plantasjeierene som tapte penger da slaveriet ble oppløst" "En person som sitter inne for livstid skal ha en 500w lyspære i cella stående på døgnet rundt" "Jeg gjør noe godt for verden ved å boikotte amnesty, eneste de gjør er å sympatisere med kriminelle" "Folk på østkanten er latere en folk på vestkanten" "HalTan, det er ille at du nedverdiger deg til å SNAKKE med narkomane, det burde du holde deg for god for" EDIT: glemte denne... "n'iggeren er bare opptatt av afroen sin, gullkeder og bitches" "det er på tide at n'iggerene får seg jobber og slutter å snylte på oss hvite" "jeg syntes vi skal la de narkomane fryse i hjel, ikke hjelpe de" "Jeg er mer verdt en alle narkomane og kriminelle" need i say more? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 OMG! har vært ute i 1 time og sett på himmelen. Gikk ut i skogen ved storevatnet og satt meg ned på en frossen stein. Der satt eg og tenkte romantiske tanker mens eg så stjernene og månen. Ulte i ca 20min for å få vovsen til å ule men ikke noe respons :/ Så 4 stjerneskudd også /me gir nvoetfiv en bjørne klem og legger hodet hans inntil min mandige kasse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Edit: legger heller bare url'en ut... http://tournament.com/forums/showthread.ph...threadid=120204 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Uff da b-real! Sånn kan det gå... :grine: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Huff b-real..Det er ikke lett det med jenter (damer)...man kan aldri lære nok om de... må legge meg... nå ... natta... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 :grine: Forbaska det greier. b-real: Time will heal your heart. It almost totally healed mine. *føler med deg* :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg