Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha jobb i platesjappe. :(

Hvem vil vel ikke det?

 

Uansett, telefonselger er morsomt. Lure stakkars mennesker. :ermm:

 

Edit: @Sluffy; Skulle ikke de vært i streik as we speak hvis ikke de har kommet til enighet`?

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Edit: @Sluffy; Skulle ikke de vært i streik as we speak hvis ikke de har kommet til enighet`?

Joda, det skulle være det, men tullingene har funnet ut at de skal forhandle på overtid så lenge de har noe å snakke om. Altså, de kan holde på i maaaaaangen timer til, selv om de ikke blir enig uansett. Jeg vil bare ha det bekreftet offentlig at det blir streik, sånn at jeg kan sove lenge i morgen.

Lenke til kommentar

Mac-Gyver: TM går jo ikke ut på å lure folk, det går ut på å selge. Salg er det som tjener penger. Oppsøkende salg er utfordrene - man må argumentere, og et nei er ikke et nei. Det å fremstille et produkt som nyttig og fornuftig, er en utfordring.

 

Vi lyver ikke. Vi lyver nesten, men vi selger ikke til noen uten å være sikre på at kunden forstår hva dette innebærer.

 

Greia er bare at etter et og et halvt år klarer jeg ikke å dra de samme vitsene lengre, jeg vet hvordan gamet funker. Jeg ville jo ikke kjøpt greiene selv, og det er jo faen så suckup og rævslikking på kundene. Joooooda, fru Hansen, du har INGENTING å tape på å prøve! Fru Hansen, vær med, så er du med å redde menneskeliv! Fru Hansen, fru Hansen, kan du ikke bare kjøpe jævelskapet og bli statistikk?

 

Hver kveld på jobb ønsker jeg ca 80 mennesker en "riktig god dag videre". Folk jeg ikke har møtt, ikke vil møte, og gir faen i. Jeg driter i om de vinner millionloddet, og jeg kommer faen ikke tl å komme opp med noen bløtkake. Ikke skal jeg krysse fingre og bein for at nettopp de blir de heldige. Lodd ER ikke den beste måten å støtte på, hva faen tror folk betaler lønninga mi, da? (Riktignok er lotteriet den største inntektskilden til mange hum.org., da, og TM tar inn mesteparten av dette igjen).

 

Man blir bare så sinnsykt lei av å ikke ljuge, men ljuge likevel. Alt vi sier er sant, eller eventuellt åpenbare humoristiske spøker, men vi formulerer det så sleipt at vi kunne solgt dasspapir som kroppspleieprodukter og tjent big bucks på det.

 

Det værste? Det funker. Det ligger major cash i TM. TM er en melkeku, en pengemaskin, det går fort som faen, det er hensynsløst. Alle vi "gratulerer" er bare folk vi skal loppe for mest mulig penger.

 

TM er salg, det er råsalg, det er å ljuge som faen uten å si noe direkte usant, men det ligger penger i det, og da er det liv laga. Hurra for det!

 

Edit: OMG, jeg må seriøst slutte å banne så jæ..veldig.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Nettopp derfor jeg elsker det! Solgte forresten 2 CD'er idag. :)

Greit til å være min første dag.

 

 

Men da gjorde jeg nok et forsøk på å legge meg i den koselige sengen min. :) Sov godt folkens og skrik ut hvis det er streik. (Spesielt hvis Tæruddalen Skole plutselig blir valgt ut.) Hørte også at hvis det blir streik skal nesten alle landets skoler ut i det, ikke bare noen få som jeg trudde. :S

Lenke til kommentar

MrX_: har holdt på siden januar '03. Har blitt en del salg ja - har vel tatt inn ca 300.000 på lodd, ca 1000 abo på helsekost og ca 100-150 abo på bokklubber. Jobba to dager i uka, og har jobba for oppdragsgivere som:

 

Landsforeningen for Hjerte- og Lungesyke

Norges Astma- og Allergiforbund

Redningsselskapet

Norges Revmatikerforbund

Naturpost (Vitamex-konsernet)

Victell (Vitamex-konsernet)

Cappelens bokklubb

Barnas Egen Bokklub

Bokklubben Energica

 

 

Pluss diverse småjobber av og til :)

 

Har du vært borti noe av disse?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...