Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Var den bra da? :)

Har ikke sett den enda. Drøyer det litt. Med tanke på at jeg har fri tilgang på 5000 filmer, velger jeg det jeg vil se, ikke det som dumpes i fanget på meg.

 

Sier ikke hvilken film det er. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fan, det er 3 fester til helga. En dit mange jeg kjenner skal, type stor, hos noen som gikk i klassen min i fjor. En hos en kamerat fra ungdomsskolen som blir 18, mange som skal dit også. Sjefen min, som er blitt som en kamerat, skal ha fest også, og jeg slutter jo snart på jobben. Ah, valgets kvaler...

 

Nesten samme hær, bære det e LAN vs. JOBB ;)

Lenke til kommentar
...

Da pappa lager Filmavisen, så får vi omtrent 10-20 filmer annenhver uke. Promotion saker det også.

 

:thumbup:

 

Fikk frks The Return Of The King på dvd for ca 2 uker siden. Dette var orginal versjon (ikke promo) i pappetui og norsk tekst. Altså helt vanlig som den som kommer ut for salg nå.

 

Har ikke giddet å se den enda, synes LOTR er litt kjedelig ;)

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar

Airsoft er gøy, lekte en del med det før.. men nå er det mest gasspistol leking det går i.. men 350 fps er najs ;) gasspistolen min har bare 200 og et eller annet.. men DÆVEN det svir når man blir truffet av de blykulene.. var en som med uflaks greide å skyte meg i beinet i vinter :|

 

Vært å sparket 1 spretten med noen kamerater.. morro :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
...

Da pappa lager Filmavisen, så får vi omtrent 10-20 filmer annenhver uke. Promotion saker det også.

Digg. Vi får vel det meste vi også, med tanke på at vi er to stk. som driver ei videosjappe og deler på alt distributørene gir oss.

 

Jeg visste forresten at faren din stod bak filmavisen og foreslo at vi skulle selge eventuelt gi den ut i butikken vår istedet for Filmmagasinet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...