Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Var den bra da? Har ikke sett den enda. Drøyer det litt. Med tanke på at jeg har fri tilgang på 5000 filmer, velger jeg det jeg vil se, ikke det som dumpes i fanget på meg. Sier ikke hvilken film det er. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fan, det er 3 fester til helga. En dit mange jeg kjenner skal, type stor, hos noen som gikk i klassen min i fjor. En hos en kamerat fra ungdomsskolen som blir 18, mange som skal dit også. Sjefen min, som er blitt som en kamerat, skal ha fest også, og jeg slutter jo snart på jobben. Ah, valgets kvaler... Nesten samme hær, bære det e LAN vs. JOBB Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) ... Da pappa lager Filmavisen, så får vi omtrent 10-20 filmer annenhver uke. Promotion saker det også. Fikk frks The Return Of The King på dvd for ca 2 uker siden. Dette var orginal versjon (ikke promo) i pappetui og norsk tekst. Altså helt vanlig som den som kommer ut for salg nå. Har ikke giddet å se den enda, synes LOTR er litt kjedelig Endret 26. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Da pappa lager Filmavisen, så får vi omtrent 10-20 filmer annenhver uke. Promotion saker det også. For å være ærlig...: skjønte ikke en drit.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det var vel helt greit skrevet vel... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Airsoft er gøy, lekte en del med det før.. men nå er det mest gasspistol leking det går i.. men 350 fps er najs gasspistolen min har bare 200 og et eller annet.. men DÆVEN det svir når man blir truffet av de blykulene.. var en som med uflaks greide å skyte meg i beinet i vinter :| Vært å sparket 1 spretten med noen kamerater.. morro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ... Da pappa lager Filmavisen, så får vi omtrent 10-20 filmer annenhver uke. Promotion saker det også. Digg. Vi får vel det meste vi også, med tanke på at vi er to stk. som driver ei videosjappe og deler på alt distributørene gir oss. Jeg visste forresten at faren din stod bak filmavisen og foreslo at vi skulle selge eventuelt gi den ut i butikken vår istedet for Filmmagasinet. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvordan visste du det? Når jeg tenker meg, så har jeg vel nevnt det før? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fan kor fort denne tråden oppdateres...... Nu e det senga...... Natt heile hardware ligaen..... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Stefaren min har vært så dum og tatt tastaturet til pc'en min, fordi jeg ikke hører på han. Skal jeg være like jævelig og gjemme noen av tingene hans tilbake? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nei, du skal finne tastaturet ditt, såklart. Ikke skap nye problemer, det løser ikke de gamle, vøtt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fan kor fort denne tråden oppdateres...... Nu e det senga...... Natt heile hardware ligaen..... I second that. God natt hardware-norge! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nei, du skal finne tastaturet ditt, såklart. Ikke skap nye problemer, det løser ikke de gamle, vøtt Problemet er at idioten har kjørt tastaturet på en hytte, der han øver på eksamen... Holder på og klikke for meg. :/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg vil ha jobb i platesjappe. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 HalTan: Jeg også! Slutter i jobben min om en uka, og trenger ny jobb: noe schlæft. En butikkjobb hadde vært midt i blinken! Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hmm, farlig å gå i butikken gitt. Ble en ny telefon på meg den er ekstremt rå, anbefales for de som er utkikk etter ny telefon Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hoel: Kanskje du skal si hvilken det er... Jeg og vil ha jobb i musikksjappe, evt filmsjappe Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Åja, du kjøpte en SÅNN telefon ja! Da skjønner jeg hva du anbefaler meg! Hva slags telefon anbefalte du, sa du? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Aha, den telefonen var jo skikkelig fin, må ha en prikk lik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg