Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Noen her som har flere sånne gøye spørsmål som ble tatt opp her for litt siden? Tror det var B|Real som begynnte da han stilte dette spørsmålet (mener det var ganske likt):

Hvis livet er en drøm, vil man da våkne når man dør?

 

Det er så gøy å tenke gjennom de...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol:

 

Funne story jørgen.

Dog, ja..dumme unger.

dog igjen så sier det noe om alle dem som ikke gidder å respektere ting og bare mååå gjøre det fordi at det er kult.. slikt at dem kan vise det frem på den neste fyllefesten mens dem tar en røykepause.. :hrm:

Lenke til kommentar
Airsoft ser så sinnsvakt morsomt ut! /me wanna play soldier too :thumbup:

 

Men som alt annet som er morro er det vel både dyrt og jeg bor sikkert for langt unna ett sted som driver med sånn.. :cry:

Litt dyrt er det, men du slipper unna med et par tusenlapper til å begynne med. Når du først har fått våpen, briller og camo, kan du holde på i evigheter med litt påfyll av kuler innimellom.

 

Selvfølgelig, det stopper aldri med bare våpen og camo. Man skal helst ha radio, masse magasiner, stridsvest, backup-våpen, sikte-greier, unødvendige dingser og dangser som festes på, oppgraderinger som gjør at du skyter hardere, lengre og mer presist, og masse annet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I dag tok jeg med meg hjem plakater verdt et par tusen kroner fra jobb. Jeg har selvfølgelig ikke plass til dem på veggen, derfor dekker jeg hele taket. Det ser dritkult ut til nå.

 

Hadde en kul opplevelse for noen dager tilbake; jeg stod på jobb alene og en fyr fra Scanbox (filmdistribusjonsselskap for de som ikke vet) kom inn. Han ga meg noen plakater og styr og så begynte jeg (som vanlig) å spørre om ting. Han senset at jeg likte/hadde peiling på film og ga meg en film (på dvd) som ikke har kommet på kino enda (en sånn promotion sak). Så fant jeg ut at slike ting skjedde ofte og da kan jeg se frem til filmer før alle andre.

 

Så slipper jeg å laste ned slik som alle dere andre, for å se filmen tidligere (etiske meg gjør ikke det uansett).

Lenke til kommentar
I dag tok jeg med meg hjem plakater verdt et par tusen kroner fra jobb. Jeg har selvfølgelig ikke plass til dem på veggen, derfor dekker jeg hele taket. Det ser dritkult ut til nå.

 

Hadde en kul opplevelse for noen dager tilbake; jeg stod på jobb alene og en fyr fra Scanbox (filmdistribusjonsselskap for de som ikke vet) kom inn. Han ga meg noen plakater og styr og så begynte jeg (som vanlig) å spørre om ting. Han senset at jeg likte/hadde peiling på film og ga meg en film (på dvd) som ikke har kommet på kino enda (en sånn promotion sak). Så fant jeg ut at slike ting skjedde ofte og da kan jeg se frem til filmer før alle andre.

 

Så slipper jeg å laste ned slik som alle dere andre, for å se filmen tidligere (etiske meg gjør ikke det uansett).

Hvilken film? :dribble:

Lenke til kommentar
Oi! Her var det mange poster! Snakker dere om hva som helst her, eller?

Sjekk første innlegg om du lurer hva tråden går ut på.

 

(Til de andre: Dette bør sies til alle som spør lignende spørsmål. På oppfordring fra meg, la Mr. Ueland inn en liten forklaring i første innlegg)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Går jo an å lese første og siste side da, vøtt ;)

 

Nok en dag på jobb over - 2 more to go, and I'm outta here.

 

Fan, det er 3 fester til helga. En dit mange jeg kjenner skal, type stor, hos noen som gikk i klassen min i fjor. En hos en kamerat fra ungdomsskolen som blir 18, mange som skal dit også. Sjefen min, som er blitt som en kamerat, skal ha fest også, og jeg slutter jo snart på jobben. Ah, valgets kvaler...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...