Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Driver å surfer litt på nette her. Fant no sånn anonymus proxy greier. Prøver det nå, men hvordan ser jeg om det virker?

 

Hva er det som skjer egentlig når jeg bruker det? Hva er det forno egentlig?  Har hørt om Proxy før, men jeg hvet ikke hva det er.

i følge ip-adressen din så sitter du "her i landet nå" så høres ikke ut som at den funker helt ;)

Trur jeg nesten må gå i annskaffelse av en sån sikkelig proxy anonymus greie. Fant ut at de skal hjelpe mot utvendig atakk. Jeg nettop ut når jeg innstalerte Northon på nytt at jeg hadde en slaks worm.

 

Om det er vert det da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahhh kroppen min.... :cry: vondt!!!

 

Har siden 10 drevet og løftet på ting siden min søster og svogeren flytter. De solgte rekkehuset sitt og kjøpte enebolig men så er ikke eneboligen ferdig før neste sommer så vi måtte leie sånn lager å lagre alt i. Forbanna kjøleskap med sylskarpe kanter under dritten der eg skal holde for å holde den. Samme med komfyren, vaskemaskinen osv.... Eg er helt øddlagt!

Lenke til kommentar
Hvordan var det dB skalaen fungerte igjen? Var det hver 3. dB så fordobles lydnivået, eller?

Lydnivået ganges med 10 per 10-step. Ergo, 0 dB (0) - 10 dB (10) - 20 dB (100) - 30 dB (1000) osv.

 

Tallet i parentes representerer faktoren laveste lydnivå er ganget med.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Urk. Teite jenter på jobb i dag. Skrev følgende på en engelsk side, så bær med meg.

 

Today: three customers. However, two of them were underage (in Norway, "underage" is younger than 16 years), and I had to get their parents permission. Had them sign the consent form, got their parents name and phone-number, and called the first one.

 

Me: Hello, is this (insert name)?

Some guy with a squeaky voice: Er, yeah.

Me: Well, ok. I'm calling from (our shop) and have (insert name) here. She wants to take a piercing, and we need your permission.

The guy: Hrm, yes, I guess that is ok.

Me: Ok, then I'll need you to tell me her birthday.

The guy: Oh, ehm.. er, well.. I don't really know, you see, I'm not really her father.

Me: Hehe.. you thought I didn't realize that the minute you answered?

*Click*

 

Ok, so that was girl number one. I told her that, no, that wasn't your father on the phone. She insisted that, yes, it was. I told her that he sounded like he was 14 and didn't know your birthday.. doesn't sound like father-material to me (unless her mother preys on underage boys).

 

Being the nice guy I am, I asked the other one if it really was her mother's phone number I got on her consent form. Yes, yes, of course it was.

 

I call, and a young girl answers the phone.

Me: Hello, is this the mother of (insert name)?

Girl: Yes it is.

Me: Well, I'm calling from (our shop), and we need your permission for her to take a piercing.

Girl: Oh, yes. That is perfectly ok.

Me: Well then, I need her birthday.

Girl: Errmmm... uh, it's in May. Sixteenth?

Me: No, that is incorrect. The correct answer is twentyfourth of May. Not her real mother, are you?

Girl: No.

*Click*

 

So I tell her that, no, that wasn't your real mother. I also tell them that if they should try something like that again, be smart enough to choose friends who know your birthday. They then run off.

 

(Even if the fake parents know their "childs" birthday, I ask for their (parents) age. If they say something like "57", I ask them when they were born. If they manage to quickly add up the numbers and get a corresponding year of birth (nobody ever has), I ask them what starsign they were born under.)

Stupid, stupid kids..

Lenke til kommentar
Hehe, hvor ofte opplever du sånt Psilocybe?

Det skjer et par ganger i måneden.

 

Det verste er at de ikke blir flau engang. Hadde jeg prøvd meg på noe sånt når jeg var yngre, hadde jeg unngått hele nabolaget i flere måneder etterpå. Men, neida. De kommer bare tilbake etter et par timer, denne gangen med telefonnummer til den ordentlige moren/faren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...