Putekos Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Noen andre her som har en streikende skole? Noen som har litt info om ka som skjer? er i mørket her, men har fått inntrykk av at sensorene våre streiker.. Det betyr at jeg ikke får ta eksamen På vår skole kan i hvert fall bare lærerne streike. Dvs: 60 lærere som streiker, 15 lærere som blir igjen pga de er lektorer osv. Vi får skriftlig eksamen uansett hva, men det er muntlig eksamen det er fare for, og hvis streiken er langvarig får vi karakterene vi fikk til jul i år også..noe som betyr døden! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Noen andre her som har en streikende skole? Noen som har litt info om ka som skjer? er i mørket her, men har fått inntrykk av at sensorene våre streiker.. Det betyr at jeg ikke får ta eksamen Kanskje en idè og skjekke om de gjør det så du ikke går glipp av en eksamen? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Det som er plagsomt er at statsarbeiderne skal streike, så det blir ikke skatteutbetlinger før i september for oslofolket Jeg som skulle ha meg ny mobil også Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Streik? Har ikke jeg hørt noe om Kjøpte meg hjelm istad, så nå kan jeg kjøre uten å få fluer i øyet (som fører til betenelse og håvent øye osv.. som jeg klarte sist gang). Faen og dyrt det blir med moped, har jo brukt 6000 bare på å få lappen, lås, hjelm, hansker, forsikring og omregistrering Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Streik? Har ikke jeg hørt noe om Kjøpte meg hjelm istad, så nå kan jeg kjøre uten å få fluer i øyet (som fører til betenelse og håvent øye osv.. som jeg klarte sist gang). Faen og dyrt det blir med moped, har jo brukt 6000 bare på å få lappen, lås, hjelm, hansker, forsikring og omregistrering Gled deg til du skal til med bil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Det som er plagsomt er at statsarbeiderne skal streike, så det blir ikke skatteutbetlinger før i september for oslofolket Jeg som skulle ha meg ny mobil også Hæ? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228036 Hmmm leste vist litt feil, det er mulig de skal streike fra i morgen av Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228036 Hmmm leste vist litt feil, det er mulig de skal streike fra i morgen av "Lavere rente på boliglån for statsansatte enn det er på lån i private banker." Og dette skal staten gå med på? Ikke pokker om den kommer igjennom. Dog, man får sikkert ut skatten. Vil jeg så absolutt tro. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Håper det i alle fall. Nokia 6230 frister så sykt mye! Like før jeg handler på kreditt vett Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Håper det i alle fall. Nokia 6230 frister så sykt mye! Like før jeg handler på kreditt vett hehe, tenk heller på hvor mange du kan kjøpe av den hvis du ikke kjøper på kreditt du (med tanke på renter og sånt) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Å kjøpe på kredit er helt ok... Bruker det selv en del når jeg må ha noe som jeg ikke har råd til akkurat da, betaler tilbake når jeg får lønn! koster ikke mange kronene da. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 *Håpe hardt og inntenst på at skolene går ut i streik i morgen, og streiken varer resten av skoleåret* Hvis det ikke skjer er jeg heller ille ute når det gjelder karakterer, men hvis jeg får julekarakterene har jeg faktisk 5 i matte, 6 i naturfag, og 3 i tysk. Noe jeg vil kalle meget brukbart... Kommer jeg opp i matte skriftlig, og vi må ha eksamen sier jeg takk og farvel til verden. Da kan jeg likegodt leke litt på motorveien, eller ta med meg et tau og gå en tur i skogen... Noen som vet hvordan det går med forhandlingene? (streikegreiene altså) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Sluffy, fært så like planer vi har om vi kommer opp i matte :/ Hmm, kom på at jeg ikke har spist noe i hele dag. Lurte på hvorfor jeg hadde vondt i hodet... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Driver å surfer litt på nette her. Fant no sånn anonymus proxy greier. Prøver det nå, men hvordan ser jeg om det virker? Hva er det som skjer egentlig når jeg bruker det? Hva er det forno egentlig? Har hørt om Proxy før, men jeg hvet ikke hva det er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Da er huset støvsugd og flasker skal pantes og jeg skal ha cola..yam! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 google.com define:proxy Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Driver å surfer litt på nette her. Fant no sånn anonymus proxy greier. Prøver det nå, men hvordan ser jeg om det virker? Hva er det som skjer egentlig når jeg bruker det? Hva er det forno egentlig? Har hørt om Proxy før, men jeg hvet ikke hva det er. i følge ip-adressen din så sitter du "her i landet nå" så høres ikke ut som at den funker helt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Håper det i alle fall. Nokia 6230 frister så sykt mye! Like før jeg handler på kreditt vett hehe, tenk heller på hvor mange du kan kjøpe av den hvis du ikke kjøper på kreditt du (med tanke på renter og sånt) den har jeg hatt lenge den ;P Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 hva er egentlig begin.no? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 hva er egentlig begin.no? Felles startside for alle sidene, alle forumpostene og nyhetene vil samles der slik at man har alt på et sted. Hehe, har fått litt inside-information Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg