_Xander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 *aldri sett CSI* *Glede meg til NCIS* Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ROBIN har du aldri sett csi?!?! Hva feiler det deg gutt... Om du liker mac gyver vil du jo elske csi.. MG er jo helt utdatert og kjedelig Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 *aldri sett CSI**Glede meg til NCIS* Da har du gått glip av noe STORT. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 MG er jo helt utdatert og kjedelig WAS?! Dein schlumpelbump! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 MacGyver er da minimalt kult da... Bygger en tanks av en fyrstikkeske, en kulepenn og to rosiner Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 MacGyver er feelingen, attituden, moralen, holdningen. Ikke minst hockeisveisen! Mac'ern mot kommunistene! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 MacGyver er da minimalt kult da... Bygger en tanks av en fyrstikkeske, en kulepenn og to rosiner Det er jo akkurat det som gjør det kult! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 MacGyver er feelingen, attituden, moralen, holdningen. Ikke minst hockeisveisen! Mac'ern mot kommunistene! Halleluja! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Mac'ern mot kommunistene! Er det nå jeg skal bli sint? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Mac'ern mot kommunistene! Er det nå jeg skal bli sint? Hmmm... Er opp til deg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Mac'ern mot kommunistene! Er det nå jeg skal bli sint? Hmmm... Er opp til deg. Ok. Velger å ikke bli provosert, vi har alle delte meninger. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det nå jeg skal bli sint? Bare minner om at jeg har en lommekniv, fyrstikker og en hyssing. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nei nå var det natta på meg... Opp klokka 7 i morra bare for å ha gym i tilegg skal vi ha fotball (kansje den mest meningsløse sporten noensinne spør du meg).. Uff.. NP: Slipknot - Pulse of the Maggots (JIPPIII nytt slipknot album ute NÅ!! løp å kjøp!! *headbangesmiley* ) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nei nå var det natta på meg... Opp klokka 7 i morra bare for å ha gym i tilegg skal vi ha fotball (kansje den mest meningsløse sporten noensinne spør du meg).. Uff.. NP: Slipknot - Pulse of the Maggots (JIPPIII nytt slipknot album ute NÅ!! løp å kjøp!! *headbangesmiley* ) Løp å "kjøp" ja, det kan jeg godt... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Opp klokka 7 i morra bare for å ha gym i tilegg skal vi ha fotball (kansje den mest meningsløse sporten noensinne spør du meg) Nei, fotball er gøy. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det nå jeg skal bli sint? Bare minner om at jeg har en lommekniv, fyrstikker og en hyssing. *ehem!* Det er jeg som er the evil MacGyver. Don't take mah rights! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Å perfekt hadde det ikke vært å hatt denne sangen som vekking på morgingen *Ta opp på Minidisc og sette som morgensang. Forresten vet noen om det er farlig å få bensin i åpne sår? Fikk endel i stad da jeg skulle fylle på bensin på mopeden har vasket det av , men det lukter fortsatt bensin. Neppe skadelig slik at du dør av det, men bra er det sikkert ikke. ROBIN har du aldri sett csi?!?! Hva feiler det deg gutt... Om du liker mac gyver vil du jo elske csi.. MG er jo helt utdatert og kjedelig Hsn har ikke gått glipp av noe... NP: Slipknot - Pulse of the Maggots (JIPPIII nytt slipknot album ute NÅ!! løp å kjøp!! *headbangesmiley* ) Np: Slipknot - Duality (Album Version) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Likte mc gyver som fjortiss. Gjør ikke det nå lenger. Det sier det meste vil eg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg