Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med ny telefon Thomas.

 

@resten: god DAMN dere skriver mye her. Ikke rart jeg ikke får fulgt med i SO3. It's liek 70 nye innlegg eller noe siden jeg stakk på jobb i ettermiddag!

 

Forresten, snart ferdig med den jobben. Har sagt opp, skal jobbe i morra + to dager neste uke. Deretter skal jeg slutte å pwne (:p) folk

Lenke til kommentar
Eh.. Hvordan gjør man det da?  :wow:

My Controll->Edit Avatar Settings

Lagrer ditt nåværende bilde på pc'en din og så velger du 'Upload a new image from your computer'.

 

Finito :woot:

Har man alltid kunne gjøre det? Eller er det noe "nytt"?

 

Uff, disken på laptopen har feil i ca annenhver sektor... Var litt full og skulle spille noe musikk, begynte å krangle med dama eller noe, smalt lokket igjen og dagen etterpå så ville ikke disken mer... :thumbdown:

 

Klatre så vidt å formatere + legge en WinXP, så ikveld har jeg prøvd å redde ut dataene som lå på D: med ok resultat.

 

Jaja, skulle egentlig lese java og kanskje lære meg det, men neida! Skal bli spennende å se hvordan det går på eksamen!

Lenke til kommentar
CSI tid :) Glemte å se episoden som gikk i sta :hrm: Noen her som har noen formening om hvordan NCIS kommer til å bli?

NCIS er utrolig bra, og jeg synes det personlig er mye bedre enn både CSI og CSI miami til sammen bare man kommer litt ut i sesongen (og ja jeg har sett hele sesong 1)

Lenke til kommentar

NCIS begynner på torsdag (TV3) Tror det er veldig likt csi seriene bortsett fra at nå skjer det i det millitære (om jeg har forstått det rett) Virker en del "røffere" en csi.. Selv er jeg veldig fan av den rolige og avslappede men alikevel spennende settingen som er i csi seriene jeg da :shrug: Men skal bli spennende å se om NCIS har noe å fare med :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...