Staalkontroll Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Å perfekt hadde det ikke vært å hatt denne sangen som vekking på morgingen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Å perfekt hadde det ikke vært å hatt denne sangen som vekking på morgingen tror alle andre rundt deg ville blitt gale før du våknet da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Å perfekt hadde det ikke vært å hatt denne sangen som vekking på morgingen Jeg hater den sangen noe så grenseløst. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fanken asså...enda mer spaghetti som kom opp Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fanken asså...enda mer spaghetti som kom opp Takk for informasjonen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Gratulerer med ny telefon Thomas. @resten: god DAMN dere skriver mye her. Ikke rart jeg ikke får fulgt med i SO3. It's liek 70 nye innlegg eller noe siden jeg stakk på jobb i ettermiddag! Forresten, snart ferdig med den jobben. Har sagt opp, skal jobbe i morra + to dager neste uke. Deretter skal jeg slutte å pwne () folk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fanken asså...enda mer spaghetti som kom opp Takk for informasjonen Hyggelig...må jo dele det med andre Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fanken asså...enda mer spaghetti som kom opp Takk for informasjonen Hyggelig...må jo dele det med andre men tenk på de av oss som nå skal sove da og ikke har spes lyst til å drømme om folk som spyr opp spagheti Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eh.. Hvordan gjør man det da? My Controll->Edit Avatar Settings Lagrer ditt nåværende bilde på pc'en din og så velger du 'Upload a new image from your computer'. Finito Har man alltid kunne gjøre det? Eller er det noe "nytt"? Uff, disken på laptopen har feil i ca annenhver sektor... Var litt full og skulle spille noe musikk, begynte å krangle med dama eller noe, smalt lokket igjen og dagen etterpå så ville ikke disken mer... Klatre så vidt å formatere + legge en WinXP, så ikveld har jeg prøvd å redde ut dataene som lå på D: med ok resultat. Jaja, skulle egentlig lese java og kanskje lære meg det, men neida! Skal bli spennende å se hvordan det går på eksamen! Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har man alltid kunne gjøre det? Eller er det noe "nytt"? Ganske så nytt tror jeg Les i meldinger fra moderatorteamet (elns), så får du med deg slike ting Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har man alltid kunne gjøre det? Eller er det noe "nytt"? Ganske så nytt tror jeg Les i meldinger fra moderatorteamet (elns), så får du med deg slike ting Det var jo egentlig en ganske god idé ja... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 CSI tid Glemte å se episoden som gikk i sta Noen her som har noen formening om hvordan NCIS kommer til å bli? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 CSI tid Glemte å se episoden som gikk i sta Noen her som har noen formening om hvordan NCIS kommer til å bli? NCIS er utrolig bra, og jeg synes det personlig er mye bedre enn både CSI og CSI miami til sammen bare man kommer litt ut i sesongen (og ja jeg har sett hele sesong 1) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hva hW.no egentlig prøver å si Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hva hW.no egentlig prøver å si den var bra! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 CSI tid Glemte å se episoden som gikk i sta Noen her som har noen formening om hvordan NCIS kommer til å bli? NCIS? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 NCIS er fett. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 har ikke sett noe av NCIS jeg, hvor går det? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 NCIS begynner på torsdag (TV3) Tror det er veldig likt csi seriene bortsett fra at nå skjer det i det millitære (om jeg har forstått det rett) Virker en del "røffere" en csi.. Selv er jeg veldig fan av den rolige og avslappede men alikevel spennende settingen som er i csi seriene jeg da Men skal bli spennende å se om NCIS har noe å fare med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg