b-real Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Okey, pwnd er den dummeste erstattningen for owned jeg har sett.. Tror du ser med noe rart jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Og til alle dere som hoster avatarer på home.no eller andre drit-tinger, kan dere ikke uploade de på hardware.no sin avatarbank? PLEASE!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Og til alle dere som hoster avatarer på home.no eller andre drit-tinger, kan dere ikke uploade de på hardware.no sin avatarbank? PLEASE!! ja enig, mange avatarer som er trege Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Skal vi flytte sammen? Selvfølgelig skal vi flytte sammen. Men..I Oslo right? Dere bergensere er så klysete. På fredag får jeg lønning: 6700! Shopping anyone? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Skal vi flytte sammen? Selvfølgelig skal vi flytte sammen. Men..I Oslo right? Dere bergensere er så klysete. På fredag får jeg lønning: 6700! Shopping anyone? Hardware.no Søppel hus. Får ikke lønning før den 8. tidligst så det går nok ikke. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Count me in RBK Kunne trenge noe nye boxers... gått lei av de jeg har :/ Og da skal jeg til pianotimer Snakkes senere folkens! Endret 25. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Skal vi flytte sammen? Selvfølgelig skal vi flytte sammen. Men..I Oslo right? Dere bergensere er så klysete. På fredag får jeg lønning: 6700! Shopping anyone? Hardware.no Søppel hus. Får ikke lønning før den 8. tidligst så det går nok ikke. Vurderer å kjøpe enda mer pcsaker. Er det nå jeg er på vei til å bli geek og ikke ser det selv? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Pcsaker er bra, geek eller ikke... Men mye annet moro også da! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Og til alle dere som hoster avatarer på home.no eller andre drit-tinger, kan dere ikke uploade de på hardware.no sin avatarbank? PLEASE!! Hmm... Trodde jeg var etisk da jeg uploadet den til min FTP (home.no) jeg, så slapp dere å ta vare på den, MEN JAOK! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Og til alle dere som hoster avatarer på home.no eller andre drit-tinger, kan dere ikke uploade de på hardware.no sin avatarbank? PLEASE!! Hmm... Trodde jeg var etisk da jeg uploadet den til min FTP (home.no) jeg, så slapp dere å ta vare på den, MEN JAOK! Eh.. Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Eh.. Hvordan gjør man det da? My Controll->Edit Avatar Settings Lagrer ditt nåværende bilde på pc'en din og så velger du 'Upload a new image from your computer'. Finito Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Finito Det det var altfor lett. Sikkert derfor jeg ikke skjønte det. Uansett så spiste jeg joikakaker til middag i dag..*føler seg same* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) *fant det ut selv* Endret 25. mai 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 kanke klage på joika da, det er jo godt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Joika er det styggeste tingen jeg vet om. Smaker ikke godt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Joika er det styggeste tingen jeg vet om.Smaker ikke godt i det hele tatt. joika er godt da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Joika er det styggeste tingen jeg vet om.Smaker ikke godt i det hele tatt. joika er godt da Du er enkel å tilfredsstille altså? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Enekel å grei mat spess i disse streike tider (was..) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Joika er det styggeste tingen jeg vet om.Smaker ikke godt i det hele tatt. joika er godt da Du er enkel å tilfredsstille altså? kom over så skal vi "finne ut" det ja :pmen enkel å tilfredstille, tja, det kommer ann på hvilken måte du tenker på da Endret 25. mai 2004 av Lufen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Høres kansje skremmendes ut men man pleier å komme langt med å være seg selv Yeah, høres ikke dumt ut Blir bare for dumt å starte et show og gjøre masse ut av det Var og prata med henner i stad på Down Town, virker som om hun liker å prate med meg hvertfall... Så forresten Kjartan i idol der Har ikke sansen for karaoke jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg