danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det ekke fali å se på den elnsn? Det er solen det er farlig å se på... I Bergen er det jo perfekte forhold for å se på formørkelsen. Anbefaler alle til å ta en titt ut vinduet... *se mot vinduet* *se speilbilde av veggen* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fin tegning, Haltan. Like fin som deg..ellerno Hihi, jeg er for lat til å reise meg opp og se ut. Eller, egentlig bare for sliten i bena. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Du satt jo bare i sofaen og lata deg i hele kveld. Jeg måtte stå jeg. (( Synes dere jeg skal være her og skrive kjedelige innlegg, eller skal jeg spille CS i min evige søken etter folk å knive i ryggen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fin tegning, Haltan. Like fin som deg..ellerno Hihi, jeg er for lat til å reise meg opp og se ut. Eller, egentlig bare for sliten i bena. *ikke gidde å se ut av vinduet...* Uansett, jo takk Thea. Like fin som meg og greier.. *knis* EDIT: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Satt ikke i sofaen nede i det hele tatt. Før du kom sto jeg hele tiden og snakket med Stine og Håvis. Så ble jeg kjent med Martin, og da gikk vi opp og satte oss for å bli bedre kjent. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hmms... prata nettopp med nvoetfiv, hvis noen lurer på hva han har drevet med i helgen får dere et hint: Bling bling kasjooot! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hmms... prata nettopp med nvoetfiv, hvis noen lurer på hva han har drevet med i helgen får dere et hint: Bling bling kasjooot! Og for oss som ikke forstod det? :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fengsel? Ser måneformørkelsen her, jeg. Men har vært ute èn tur og. Lenke til kommentar
falut Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fengsel? Ser måneformørkelsen her, jeg. Men har vært ute èn tur og. Oi..... Tenk visst jeg greidde å ta slike bilder Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 DINA SUGER! Vel hun sikkert fått suge meg... Eller er ikke hun veldig ung? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Og der gav jeg opp... Har satt ute og glodd på himmelen i en halvtime nå.. Så 4 stjerneskudd EDIT: Og btw.. jeg fryser :| Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Da sitter jeg her igjen, på Forumet og leser litt av hvert...(forumet med stor F) Har lekt litt detektiv idag, for det spøker på forumet Har også "leket" meg med ampstattet på IRC idag..slikt skjer.. (01:50:26) (@phunkee) ?? bjaa (01:50:28) (@narnia) bjaa: [01:49] <BjaA> OMG! jeg glemte å tenke meg om..så jeg satt meg på tastaturet...MY BAD | <-- etter å ha spamma hele #hw.no Det var altså etter dette... (01:48:38) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:38) (+DiKKy) elns (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] (01:48:39) ? BjaA hører på [Michael Bolton - When a Man Loves a Woman] DEt er ikke lett heller da, å ligge i en send å skrive :X Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 oj oj oj... ser ut som måneformørkelsen er på max nå. Drittøft!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hallo.. Jeg fant ut at jeg skulle drikke meg vekk fra virkeligheten og det som hører til på fredag. Angrer kanskje litt.. Merkelig, men bra å slippe å tenke på alt mulig dritt.. Havna på fyllearresten i går.. Men det var ikke så lenge.. Fikk ikke noen prikk elns.. Dro og sov hos noen folk uten vindu etterpå.. Dritt.. Det hjalp ikke å drikke though.. Lover meg selv å ikke gjøre det igjen.. Funka for cfd, heldiggrisen.. Sorry for mangel på entusiasme her.. Men er litt down.. Jeg trenger en klem Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg trenger en klem Noen frivillige? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hehe. Eh, må sove nå jeg.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 *Kaste seg over Jonnæææh i ren hengivenhet* "We missed you dude, really did!" :grine: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hehe. Eh, må sove nå jeg.... LOL Hvis eneste (?) jenten går og legger seg ser det mørkt ut angående den klemmen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 nvoetfiv: Høres ut som om du ikke er i dine fulle 5 for dagen Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre, som hjalp deg! Jeg kan hvertfall komme med den gledene nyhtern til deg (viss du ikke har funnet det ut), at JoachimR er bannet fra forumet nå... Takk til adawen for da Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Geeez har vanskelig med å følge med SO3. Nå har jeg lest 10 sider med stuff siden jeg postet forrige natt. Jeg tror jeg trenger et eller annet spill som jeg kan kose meg med her på natta. Nå har jeg stengt baren også, så det er lite folk her nå. Venter til klokka er 3:30, da kommer nok folk strømmende inn dritfulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg