HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Den dokumentaren i går om i.nett og selvmord.. var den bra..? Det var en underholdende dokumentar. Men den ga virkelig inntrykk av at alle som chatter før eller senere vil ta livet av seg. Det var mange syke mennesker med. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 skulle ønske jeg fikk sett den.. men men, ja nå er det snart hjem fra jobb. Blir digg å komme hjem til en liten blund.. stress med dama og stress på jobb tar på :| Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) stress på jobb tar på :| Trodde du hadde en ganske daff jobb jeg. Jeg sitter her og kjeder meg på jobb Endret 25. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 joda, daff ofte men plutselig kommer det en stressedag som i dag.. opp med en del pc'r rep på en del pc'r, som vanlig support og da en i.nett linje som ikke er helt stabil i dag. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Look what I found on tha intanet: Endret 25. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 HalTan siden du har økonomi så burdte du jo ha fått med deg at det er en del økonomiske ulemper med å flytte for seg selv.. Ikke alle som takler det like bra (ikke det at jeg veit hvor gammel RBK er da ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 MrX_: naturligvis, jeg er fullt klar over det. Men det er ihvertfall mulig, og det ER støtte å få (ikke nødvendigvis, though.) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Såklart det er mulig.. Og i RBK sin situasjon så skjønner jeg godt at man ønsker og flytte for seg selv... Men beware its a cruel world (og den Norske stat er ikke kjempe flinke til å støtte de som eventuelt flytter for seg selv..) NP reklame-coca-cola_for_oss_alle-rc.mp3 ( ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Tja, den norske stat er flinkere til slikt en omtrent alle andre stater... Endret 25. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Ai, ai, ai, kjipe greier å høre, Thea. Husk bare på at ofte sier folk ting de ikke mener, hvis det er til noe trøst å tenke på. Foreldre flest ER glad i barna sine, selv om ungdomstiden kan by på utallige problemer Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Tja er vel det Men vi er trossalt en av verdens rikeste land og burdte da kansje kunne avse noen kroner ekstra til oss trengende Vi er jo framtiden vettu.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Høres fælt ut Thea. Skjønner ikke at ho kan si noe slikt men... Som bfisk sier, ho er kanskje bare valdig sliten, har en dårlig dag osv. Egentlig kan du vel spørre ho rett ut om ho ikke er glad i deg lenger. Ho bare må svare at ho er det da. Viten er bedre enn uvitenhet ialefall. Nå er ikke jeg psykolog da men... Er vel best å få klare direkte svar som ikke kan missforståes. Endret 25. mai 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227974 Jippii, folk som det der fortjener å brenne!! Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Look what I found on tha intanet: Nææææ, så søte nuffenuffer! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Japp det fortjener de! Ialefall gjøre omtrendt hva som helst for å oppnå det målet at det ikke skjer igjen! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Det går ikke ann å skjønne seg på de stakkars mødrene, det har jeg for lengst funnet ut (ja, la oss generalisere mødre ) Hadde mopedprøve idag da, kom veldig overaskende på meg for jeg hadde ikke hørt noe før idag. Leste litt i et friminutt og jeg bestod Så nå er det bare å vente til oppkjøring 15.Juni .. By The Way hvordan imponerer man jenter? Spille eplekjekk? Hvordan? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 By The Way hvordan imponerer man jenter? Spille eplekjekk? Hvordan? Vær deg selv! Liker ikke jenta deg for den du er så er hun ikkeno å spare på! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 By The Way hvordan imponerer man jenter? Spille eplekjekk? Hvordan? Ikke vær opptatt av å imponere henne, ser bare dumt ut. Lytt til henne, gi henne oppmerksomhet og gjør de små, ekstra, snille tingene. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) ... Endret 25. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Vil virkelig ønske deg lykke til Thea, så utrolig ille det å være. Men har du gjort noe som har fått henne til å tenke slik? Wish you all the best! HalTan: Husker vår øk. tentamen. Alle satt på datarommet, snakket vanlig, gjorde oppgavene vi greide, for så å lagre på diskett, og sende til nestemann Selvfølgelig ikke meg da. Og det er faktisk sant Tror jeg har sikret 4'ern nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg