Hoel Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ja, er bare å øve og stå på! Lykke til Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hehe, ja vi får se hvordan det går med JAVA! BTW: Noen som er med på bab klokka 13.00? Bislett selvfølgelig http://kebabguiden.no/ Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 JAVA er utrolig vanskelig. Kanskje ikke hoved grunnlaget av JAVA, men det ekstra man skal lære seg er utrolig vanskelig Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 JAVA er utrolig vanskelig. Kanskje ikke hoved grunnlaget av JAVA, men det ekstra man skal lære seg er utrolig vanskelig jeg vet... Skal ha eksamen 14 juni, så vi får se om det går bra, noe jeg tviler litt på... blir vel til at jeg har den på nytt... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Hehe, ja vi får se hvordan det går med JAVA! BTW: Noen som er med på bab klokka 13.00? Bislett selvfølgelig http://kebabguiden.no/ Ahh.. skulle gjerne ha joina, men orker ikke ta bussen til Oslo for kebab nå ass. har hjemmedag må jo "jobbe".... EDIT: "Hjerne" faktisk Endret 25. mai 2004 av pain Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hadde smakt med en kebab ja.. Kanskje jeg tar turen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Takk. Ferdig nå, tror den gikk bra... Skriver på sånn virtuelt skjerm tastatur, fordi mamma har tatt tasaturet fordi jeg ikke har gått med noen aviser, som har stått her i 2 uker nå.... Arg like før jeg flyr på ho Tror jeg går og kaster avisene i skogen, de har jo ikke merket at jeg ikke har levert de enda så... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvis noen blir med på bislett, så har tidspunktet blitt flyttet til 13.30... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Slutt i jobben din da Nikkor. Tenk på alle som ikke får avisene sine. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Men eg har faen meg ikke bedt om de heller, skal ringe ned etter på Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 I dag har jeg vært på møte hos psykolog og klinisk sosionom for å finne ut hvor det er best egnet at jeg bor. Psykologen spurte mamma "Hva føler du for Thea akkurat nå?" Så sa hun "Total likegyldighet. Jeg bryr meg ikke lenger." Da begynte jeg å gråte, selv om jeg sjelden gråter. Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så kald. Uansett... Nå har jeg huset for meg selv og skal snart ut og møte kjæresten min, så akkurat nå orker jeg ikke tenke på det. Og Nikkor, de avisene... Lever dem. Slike som meg leser alt de kommer over i postkassene Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 I dag har jeg vært på møte hos psykolog og klinisk sosionom for å finne ut hvor det er best egnet at jeg bor. Psykologen spurte mamma "Hva føler du for Thea akkurat nå?" Så sa hun "Total likegyldighet. Jeg bryr meg ikke lenger." Da begynte jeg å gråte, selv om jeg sjelden gråter. Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så kald. Uansett... Nå har jeg huset for meg selv og skal snart ut og møte kjæresten min, så akkurat nå orker jeg ikke tenke på det. Og Nikkor, de avisene... Lever dem. Slike som meg leser alt de kommer over i postkassene Det var rimelig freskt sagt! Hmm... Vært i stor krangel med henne i det siste? I hvertfall, lykke til! Utrolig dårlig gjort å si sånt! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Slutt i jobben din da Nikkor. Tenk på alle som ikke får avisene sine. Slutt. Finn deg heller en sånn chill jobb som jeg har... (Lagergutt på Meny ) 15år med 76,50,- i timen, synes ikke det er så verst jeg.. .(tariff?) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hehe, ja vi får se hvordan det går med JAVA! BTW: Noen som er med på bab klokka 13.00? Bislett selvfølgelig http://kebabguiden.no/ skulle gjerne joina, men kommer meg ikke dit til da bor på kolbotn så blir litt stress.. men gooood kebab det har dem der.. diger også Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) I dag har jeg vært på møte hos psykolog og klinisk sosionom for å finne ut hvor det er best egnet at jeg bor. Psykologen spurte mamma "Hva føler du for Thea akkurat nå?" Så sa hun "Total likegyldighet. Jeg bryr meg ikke lenger." Da begynte jeg å gråte, selv om jeg sjelden gråter. Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så kald. Uansett... Nå har jeg huset for meg selv og skal snart ut og møte kjæresten min, så akkurat nå orker jeg ikke tenke på det. Og Nikkor, de avisene... Lever dem. Slike som meg leser alt de kommer over i postkassene Jeg har også en sånn mor, som er totalt likegyldig til meg!Og hun har vært det en stund, så jeg har vel blitt vant til det. Men det er jo ikke positivt og spesielt ikke siden jeg må bo hjemme pga økonomien min. Men så fort jeg har råd så er det rett ut, eventuelt at hu flytter. Liker meg veldig godt her jeg bor. Men uansett det jeg vil si, er at du ikke er alene, og jeg vet hvor vanskelig og trist det er å ha en mor som viser total likegyldighet. Edit: skriveleif Endret 25. mai 2004 av Hoel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Okeh, så, jeg sliter. Skulle hatt økonomiprøve i dag for å berge 4'ern. Om jeg ikek har den, blir det 3. Noe som KAN blir litt kjipt, men men, jeg er ikke SÅ viktig på karakterene, og økonomi er definitivt ikke mitt fag. Hvorfor hadde jeg ikke prøven? JEG ER SYK! Har brygget på det en stund nå, hodepine, kløe i halsen (WTF?) og generellt elendighet. Faen jeg har vært mye syk det siste året, helt villt. schmelk: førsteklasses babb. Thea: Dæven, det var kjipt å høre. Kom jo ikke som noe sjokk, men likefullt må det være utrolig ekkelt å få noe slikt bekreftet på den måten. Kanskje på tide å bo for seg selv? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Noen andre som vet om noen t-skjorter? Uansett, kjipt Thea, hvis mora di er sånn burde du kanskje flytte for deg selv, ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Elyas: www.rottencotton.com ? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hehe, kul side Men jeg tenkte egentlig på t-skjorter med sosialistisk/kommunistisk eller Anti-Bush/Amerikansk motiv på. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Wee!! Da var nesten Sofies Verden saken i boks, fant nettopp det jeg tror er den beste siden for oss skolefolk på nettet, www.propaganda.net. (sikkert mange som visste om den. ) Der kom jeg over en laaang fin bokanalyse av Sofies verden, er abre å plukke ut det jeg trenger til fremføringen min så er jeg nesten i mål. http://www.propaganda.net/skoleside/281.shtml Edit; HalTan har "analfabet 1337" antall posts. Endret 25. mai 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg