Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. :)

Ferdig nå, tror den gikk bra...

Skriver på sånn virtuelt skjerm tastatur, fordi mamma har tatt tasaturet fordi jeg ikke har gått med noen aviser, som har stått her i 2 uker nå....

Arg like før jeg flyr på ho :mad:

Tror jeg går og kaster avisene i skogen, de har jo ikke merket at jeg ikke har levert de enda så...

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært på møte hos psykolog og klinisk sosionom for å finne ut hvor det er best egnet at jeg bor. Psykologen spurte mamma "Hva føler du for Thea akkurat nå?" Så sa hun "Total likegyldighet. Jeg bryr meg ikke lenger." Da begynte jeg å gråte, selv om jeg sjelden gråter. :no: Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så kald.

 

Uansett... Nå har jeg huset for meg selv og skal snart ut og møte kjæresten min, så akkurat nå orker jeg ikke tenke på det. Og Nikkor, de avisene... Lever dem. Slike som meg leser alt de kommer over i postkassene :p

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært på møte hos psykolog og klinisk sosionom for å finne ut hvor det er best egnet at jeg bor. Psykologen spurte mamma "Hva føler du for Thea akkurat nå?" Så sa hun "Total likegyldighet. Jeg bryr meg ikke lenger." Da begynte jeg å gråte, selv om jeg sjelden gråter. :no: Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så kald.

 

Uansett... Nå har jeg huset for meg selv og skal snart ut og møte kjæresten min, så akkurat nå orker jeg ikke tenke på det. Og Nikkor, de avisene... Lever dem. Slike som meg leser alt de kommer over i postkassene :p

:cry: Det var rimelig freskt sagt! Hmm... Vært i stor krangel med henne i det siste? I hvertfall, lykke til! Utrolig dårlig gjort å si sånt! :devil:

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært på møte hos psykolog og klinisk sosionom for å finne ut hvor det er best egnet at jeg bor. Psykologen spurte mamma "Hva føler du for Thea akkurat nå?" Så sa hun "Total likegyldighet. Jeg bryr meg ikke lenger." Da begynte jeg å gråte, selv om jeg sjelden gråter.  :no: Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så kald.

 

Uansett... Nå har jeg huset for meg selv og skal snart ut og møte kjæresten min, så akkurat nå orker jeg ikke tenke på det. Og Nikkor, de avisene... Lever dem. Slike som meg leser alt de kommer over i postkassene  :p

 

Jeg har også en sånn mor, som er totalt likegyldig til meg!Og hun har vært det en stund, så jeg har vel blitt vant til det. Men det er jo ikke positivt og spesielt ikke siden jeg må bo hjemme pga økonomien min. Men så fort jeg har råd så er det rett ut, eventuelt at hu flytter. Liker meg veldig godt her jeg bor.

Men uansett det jeg vil si, er at du ikke er alene, og jeg vet hvor vanskelig og trist det er å ha en mor som viser total likegyldighet. :no:

 

Edit: skriveleif

Endret av Hoel
Lenke til kommentar

Okeh, så, jeg sliter.

 

Skulle hatt økonomiprøve i dag for å berge 4'ern. Om jeg ikek har den, blir det 3. Noe som KAN blir litt kjipt, men men, jeg er ikke SÅ viktig på karakterene, og økonomi er definitivt ikke mitt fag. :)

 

Hvorfor hadde jeg ikke prøven? JEG ER SYK! :( Har brygget på det en stund nå, hodepine, kløe i halsen (WTF?) og generellt elendighet. :shrug: Faen jeg har vært mye syk det siste året, helt villt.

 

schmelk: førsteklasses babb.

 

Thea: Dæven, det var kjipt å høre. :( Kom jo ikke som noe sjokk, men likefullt må det være utrolig ekkelt å få noe slikt bekreftet på den måten. Kanskje på tide å bo for seg selv? :shrug:

Lenke til kommentar

Wee!! Da var nesten Sofies Verden saken i boks, fant nettopp det jeg tror er den beste siden for oss skolefolk på nettet, www.propaganda.net. (sikkert mange som visste om den. :confused:)

Der kom jeg over en laaang fin bokanalyse av Sofies verden, er abre å plukke ut det jeg trenger til fremføringen min så er jeg nesten i mål. :)

 

http://www.propaganda.net/skoleside/281.shtml

 

Edit; HalTan har "analfabet 1337" antall posts. ;)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...