Staalkontroll Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 I am back...! In Norge.. VAr ikke du i sverige dA? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Ueland: Intresting dokumentar @ what subject? Selvmord og internett mener jeg og huske at det var! Bra du sa det Mr. Ueland var meningen at jeg skulle se den men hadde helt glemt den! *løpe til tv-en* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Ah.. nettopp kommet hjem fra jobb. Ti kunder = 7k i lommeboken. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Ueland: Intresting dokumentar @ what subject? Selvmord og internett mener jeg og huske at det var! Bra du sa det Mr. Ueland var meningen at jeg skulle se den men hadde helt glemt den! *løpe til tv-en* *løpe opp å skru av tv til muttern* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Ring ring ring ring ring ring ring... BANANAPHONE! Jeg blir GAL. Har du den som MP3? Edit: Google gjør jobben Endret 24. mai 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Ring ring ring ring ring ring ring... BANANAPHONE! Jeg blir GAL. Har du den som MP3? Edit: Google gjør jobben nå kommer vel du med link da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Har du den som MP3? Edit: Google gjør jobben nå kommer vel du med link da? http://thefucksociety.com/bananaphone.mp3 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Kan noen gi meg noen gode linker til sider med forklaring av frekvensområder, lyd i arbeidslivet, hørselsvern/hørselsskader osv? Har prosjekt om Lyd i arbeidslivet, skal leveres imorgen og sliter litt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Ah.. nettopp kommet hjem fra jobb. Ti kunder = 7k i lommeboken. Hva jobber du som da? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Ah.. nettopp kommet hjem fra jobb. Ti kunder = 7k i lommeboken. Hva jobber du som da? kunne nesten ha tippet på hore da Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Fragletrollet: Hørselskader i arbeidslivet Døve i arbeidslivet Ikke så utrolig mye, men det hjelper deg kanskje bittelitt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Piercer/tatovør. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Piercer/tatovør. Kult. Han er vel flink til å tegne da? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Ja, han er på samme nivå som Kristoffer Schau Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 *Synge bananaphonesangen HØYT* så lite har jeg å gjøre på akkurat no... *Gå for å leite etter noe fôr* Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Gah! Shiat! Sykla nedover til dama isted. Gjett hva som skjedde....?! Joda, jeg kom 6 km på vei, så begynte jeg og blø neseblod (blør det maks èn gang i året) og la tenkte ikke over det med en gang fordi jeg hørte på musikk. Så genseren ble helt herpa og man skulle nesten tru jeg hadde blitt skutt. Da var det å sykle hjem igjen for så og skifte, sykle ned til Jeanette igjen. Og hjem igjen nå. Hmm... blir tilsammen 6+6+9+9 = 30km = 3 mil det. Snakk om styr for å møte dama a. Skal ikke være lett. (men det er verd det. ) Ellers så er bananaphone den nye slageren her i huset ass. Også har jeg spurt før, men nå som det er fler her spør jeg igjen. Noen som vet om en ungdomsroman som er blitt filmatisert i ettertid? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Psilocybe: God damn! 7k på en dag? Hvilken tjenester utførte du da? *måte bare* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Mac-Gyver: er ikke Sofies verden en ungdomsroman som ble filmatisert i etteritid tro?.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Takk Earendil! Noen som har testet "skruf" snus? Überdiggz0rmaxz0rz! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 @Mr.Ueland: Tusen takk! Setter meg ned og skriver inn den i fremleggelsen i morgen jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg