Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
And bfisk is back in SO3, at least for now. Måtte bare meddele, at for faen i helvete satans skyld, ble skolen min ikke tatt ut i streik. Maange andre skoler ble det. Ikke eksamen på dem - eksamen meg. Var faen så klar for sommerferie nå.

Stakk ned og trente en hard beinøkt for å få ut litt aggresjon. Faen i helvete. Skulka en fysikkprøve i dag også. Nå går'e i utforbakke, her, gitt.

Ble ikke tatt ut her heller. (raufoss) men fortsatt 2 uker til eksamen så får håpe de blir tatt ut etterhvert og dte blir en langvarig streik..

/me ikke lyst på stygg eksamen.

Lenke til kommentar
*snip*

Foreldre til barn i småskolen i Bergen må forberede seg på å bli hjemme fra jobb for å passe barn fra førstkommende torsdag. Elever i tiende klasse og på videregående skole kan gå glipp av muntlig eksamen og skriftlige eksamener som ikke er avholdt.

Foreldrene må virkelig passe på sine 15-19 år gamle barn! :ermm:

Eller er den bare dårlig skrevet? :hmm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
*snip*

Foreldre til barn i småskolen i Bergen må forberede seg på å bli hjemme fra jobb for å passe barn fra førstkommende torsdag. Elever i tiende klasse og på videregående skole kan gå glipp av muntlig eksamen og skriftlige eksamener som ikke er avholdt.

Foreldrene må virkelig passe på sine 15-19 år gamle barn! :ermm:

Likte du bikkja mi eller HalTan? :)

Og hvem her skal på hw.no/ok.no treffet på st. hanshauen?

Lenke til kommentar

HalTan: Den første setningen var nok "tolk hva vi mener". Og den neste setningen var nok ny informasjon.

Det var omtrent beste måten jeg fikk formulert det på.

EDOT: Genial quote Fragletrollet. :thumbup::D

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...