SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Litt.... *bygge selvtillit før eg ringer* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) I tilegg får jeg ikke registrert om mopeden før neste uke pga at jeg ikke kan forsikre den i mitt eget navn. Kan du ikke forsikre den i ditt eget navn? Min moped er forsikret i mitt navn, ikke noe problemer det. Jeg har ikke kortet en gang Edit; SnowDOG_ ; Ringe en du har snakket med på spraydate? Begynner å bli litt 'worried' nå.. (kommer ikke på det norske ordet..:/) Endret 24. mai 2004 av BeFs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Litt.... *bygge selvtillit før eg ringer* Ta å "logg" samtalen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Litt.... *bygge selvtillit før eg ringer* Ta å "logg" samtalen det er sikkert pop. *se for seg samtalen: ja, hei du, jeg logger den samtalen jeg, slik at jeg da senere kan ta å spille den av når jeg vil plage deg* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Eller *Åhh.. Jeg er så k/\t i dag.. Vil du hjelpe meg.. Ja jeg sitter her alene i godstolen jeg da...* :-| Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 En av sjefene i forumet og et liv utenfor datamaskinen? Uegnet. Grættis =(+) Tror nok at jeg skal klare å holde folket i tøylene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Tror nok at jeg skal klare å holde folket i tøylene Når katten er borte danser musene på bordet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Najs hund, selv om jeg egentlig HATER hunder Traumatisk ting i barndommen? Nei, hadde hund selv, men liker bare ikke hunder. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 I tilegg får jeg ikke registrert om mopeden før neste uke pga at jeg ikke kan forsikre den i mitt eget navn. Kan du ikke forsikre den i ditt eget navn? Min moped er forsikret i mitt navn, ikke noe problemer det. Jeg har ikke kortet en gang kunne forsikre i mitt eget navn, men da ville prisen ha blitt tredoblet elns. og faren min er ute og reiser så jeg må vente til han er hjemme . så egentlig har jeg ikke lov til å kjøre, men jeg gjør det allikevel Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Mopeden min har blitt kjørt et år uten 'gyldig forsikring'. Vi fikk først vite at den var ugyldig for noen måneder siden.. Huff huff, at de ikke kunne ha sagt i fra! Statens Veivesen hadde noe tull angående omregistrering.. Vi retta opp det 3 ganger uten at det hjalp.. Men nå ser det ut som om alt er i boks. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Bare lure; har du mye fint i huset ditt og hvor bor du? Alt for mye fint i huset, å jeg bor på mars (vertfall idag) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Bare lure; har du mye fint i huset ditt og hvor bor du? Alt for mye fint i huset, å jeg bor på mars (vertfall idag) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Jau, da ser det ut som jeg får ordnet egen vhost. Jeg er for lat til å ordne slike ting...utsetter og utsetter...lenge leve latskapen folks Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har Amd xp 2100+ klokket "3200" er fornøyd. 1.733 @ 2.21Ghz 2211Mhz Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 lenge leve latskapen folks mhm, Gjett 3 ganger hvem som ligger på sofaen nå.... høhøhø.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Latskap sier du? Digg å stresse med bus når man kan få en kompis eller svoger til å kjøre en. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 And bfisk is back in SO3, at least for now. Måtte bare meddele, at for faen i helvete satans skyld, ble skolen min ikke tatt ut i streik. Maange andre skoler ble det. Ikke eksamen på dem - eksamen meg. Var faen så klar for sommerferie nå. Stakk ned og trente en hard beinøkt for å få ut litt aggresjon. Faen i helvete. Skulka en fysikkprøve i dag også. Nå går'e i utforbakke, her, gitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Slik er livet bfisk, lite å gjøre med det. Tror jeg skal dra å handle litt snop. Tror jeg skal se meg en film eller.no Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Slik er livet bfisk, lite å gjøre med det.Tror jeg skal dra å handle litt snop. Tror jeg skal se meg en film eller.no *Friste pain* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 And bfisk is back in SO3, at least for now. Måtte bare meddele, at for faen i helvete satans skyld, ble skolen min ikke tatt ut i streik. Maange andre skoler ble det. Ikke eksamen på dem - eksamen meg. Var faen så klar for sommerferie nå. Stakk ned og trente en hard beinøkt for å få ut litt aggresjon. Faen i helvete. Skulka en fysikkprøve i dag også. Nå går'e i utforbakke, her, gitt. Samme her, faen meg bedritent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg