Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tilegg får jeg ikke registrert om mopeden før neste uke pga at jeg ikke kan forsikre den i mitt eget navn. :thumbdown:

Kan du ikke forsikre den i ditt eget navn? Min moped er forsikret i mitt navn, ikke noe problemer det. Jeg har ikke kortet en gang :p

 

 

 

Edit; SnowDOG_ ; Ringe en du har snakket med på spraydate? Begynner å bli litt 'worried' nå.. (kommer ikke på det norske ordet..:/)

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
I tilegg får jeg ikke registrert om mopeden før neste uke pga at jeg ikke kan forsikre den i mitt eget navn. :thumbdown:

Kan du ikke forsikre den i ditt eget navn? Min moped er forsikret i mitt navn, ikke noe problemer det. Jeg har ikke kortet en gang :p

kunne forsikre i mitt eget navn, men da ville prisen ha blitt tredoblet elns. og faren min er ute og reiser så jeg må vente til han er hjemme :( . så egentlig har jeg ikke lov til å kjøre, men jeg gjør det allikevel :devil:

Lenke til kommentar

Mopeden min har blitt kjørt et år uten 'gyldig forsikring'. Vi fikk først vite at den var ugyldig for noen måneder siden.. Huff huff, at de ikke kunne ha sagt i fra! Statens Veivesen hadde noe tull angående omregistrering.. Vi retta opp det 3 ganger uten at det hjalp.. Men nå ser det ut som om alt er i boks.

Lenke til kommentar

And bfisk is back in SO3, at least for now. Måtte bare meddele, at for faen i helvete satans skyld, ble skolen min ikke tatt ut i streik. Maange andre skoler ble det. Ikke eksamen på dem - eksamen meg. Var faen så klar for sommerferie nå.

 

Stakk ned og trente en hard beinøkt for å få ut litt aggresjon. Faen i helvete. Skulka en fysikkprøve i dag også. Nå går'e i utforbakke, her, gitt.

Lenke til kommentar
And bfisk is back in SO3, at least for now. Måtte bare meddele, at for faen i helvete satans skyld, ble skolen min ikke tatt ut i streik. Maange andre skoler ble det. Ikke eksamen på dem - eksamen meg. Var faen så klar for sommerferie nå.

 

Stakk ned og trente en hard beinøkt for å få ut litt aggresjon. Faen i helvete. Skulka en fysikkprøve i dag også. Nå går'e i utforbakke, her, gitt.

Samme her, faen meg bedritent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...