Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wæj!

Fikk tilbake Norsk Tentamen i dag, fikk 3/4 er veldig fornøyd, Det stod" Veldig Bra Historie, Fortsett sånn blablabla" ;D

Så har jeg begynt og like skolen nå, kult på skolen så lærer man ting i tillegg...

Jaujau...

Nå har jeg sett slutten av 24 serien, de greier og ta terroristene til slutt =D

Så nå vet dere det...

Lenke til kommentar
Wæj!

Fikk tilbake Norsk Tentamen i dag, fikk 3/4 er veldig fornøyd, Det stod" Veldig Bra Historie, Fortsett sånn blablabla" ;D

Så har jeg begynt og like skolen nå, kult på skolen så lærer man ting i tillegg...

Jaujau...

Så nå vet dere det...

Like skolen faktisk. Morsomt å se andre som blir glade for 3/4 også, lol ;)

Lenke til kommentar
Wæj!

Jaujau...

Så nå vet dere det...

TAKK! :realmad:

Lenke til kommentar
Wæj!

Jaujau...

Så nå vet dere det...

Og noen liker den ikke.

Fikk igjen øk. prosjekt og fransktentamen.

4/5 på øk og 1+ på fransk. Fy faen, dårligste ever altså. Er det håp for meg?

Lenke til kommentar

Nah, hadde ikke blitt så happy visst det ikke hadde stått noe "postitivt", men hun sa at jeg hadde endel skrivefeil, ellers hadde jeg fått hvertfall 4...

Startet og skrive kl 9, gikk hjem halv 11, men skal sitte lengere neste gang da.

I morra har vi Mattetentamen, så skal ned til byen å kjøpe Passer pluss noen Uv kabler nå. :)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

achh kjip dag.

har begynt med bro prosjekt på skolen i regi av veidekke. og alt er helt på trynet det er masse rare regler som er faste samme hvor "broen" skal plasseres. (vi har valgt et sted, fra kiwi på fusdal til mcdonalds over motorveien hvis noen er lokal kjent i asker) Vi skal lage en gangbro og den kan ikke ha støtter midt på, den kan heller ikke gå i en bue, kun en rett sak. Og dette skal vi holde på med hele uken. I tilegg får jeg ikke registrert om mopeden før neste uke pga at jeg ikke kan forsikre den i mitt eget navn. :thumbdown:

Lenke til kommentar
det gamle nicket var 8-). og jeg har skrevet litt her men ikke mye...

Synd, jeg kommer til å savne 8-)

Kjøpte boka "stupid white men" av Michael Moore igår. Har jo sett "Bowling For Columbine" og det virker som jeg kommer til å like denne boken vel så mye. Denne karen fortjente virkelig den derre prisen han fikk i Cannes! Anbefales  :yes:

Sant så sant.

Er en skam at jeg enda ikke har somlet meg til å lese Moore sine bøker :(

Skriver litt på hjemmesiden min, jeg. :)

Tvangsinnlegging og oppfølgning er bra saker. Lokk dem inn i et rom med et spor av Rislunsj-bokser, sitroner og spiseskjeer, smekk igjen døren, og la dem sitte til abstinensene gir seg.

Ta den, teite narkoholikere!

Du skuffer ikke.

Gjett hvem som sto i kø på saga kino klokken åtte i dag og fikk billetter til harry potter premieren?

:w00t:

Congrats! :woot::ermm:

glattkjøring ja. Var litt artig meg jeg fikk ikke leike meg så var meget skuffa.

Matteprøva gikk ialefall..gjorde ett eller anne, sådet er en mulighet for at jeg ikke stryker.

Da hadde du en dårlig kjørelærer. Jeg lekte meg i en hel halvtime :D

Var så artig atte ;)

Jaja skal jobbe i noen dager med å rive ned noen vegger og noke greier. Skal også hjelpe til å male og får noen tusener på det  :green: Tar ikke mer enn en uke elns. 

Fy da. Og så svart arbeid *riste på hode* :D

Var også nede hos aetat og skjekket om det var noe og der var det noke tlf salg greier hos en webhotel firma. Skal se nærmere på saken.  :hmm:

Så vi får billig webhotell hos deg? ;)

Så nå vet dere det...

Hvor er

-tagene UELAND?!? :roll:

Btw; hva synes dere om hunden min? :love:

Flaffi deluxe :D

Najs hund, selv om jeg egentlig HATER hunder :)

Traumatisk ting i barndommen?

Jeg dro ikke alene på kino i går allikevell.

Fikk med meg drakiR og kjørte som en tulling for å rekke kinoen. 150 på det værste :thumbdown:

Burde ikke gjøre slik, men jeg rakk det. Glad ikke purken var ute.

Og på tilbaketuren så kjørte jeg forbi noen kjenninger av gammlingene som sikkert kommer til å kommentere farta mi inn i 70-sonen :p

Jaja, sån er det å være dum bak rattet.

Troy/Troja, var faktisk ganske bra film, men dog, det var ikke et døyve ord om hvorfor Akilles (Brad Pit) ble felt av den pilen i akillesen. Svakt.

Men en godkjent film og god underholdning, dog ikke de beste skuespiller-prestasjonene jeg har sett.

Tror jeg gir den det samme som dagbladet gav den: tern4.gif

Ellers så har jeg vært i møte i dag for "mannfolk i barnehage".

Spennende møte egentlig. Viste dere at det er faktisk bare 7-8% mannfolk som jobber i norske barnehager og 20-30% mannfolk som jobber i "naturbarnehager"?

Vi er en skjelden rase og skal behandles med respekt! :mad:

Hehe, nei jeg spøker.

Man har det bra egentlig ;)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
B|Real: Jeg har spoileren i todo listen, men i løpet av kvelden/morgendagen vil dere forstå hvorfor jeg ikke har fått gjort så mye enda. Det at jeg har begynt å få litt mer "liv" utenfor pc`en og drar sitt  ;)

En av sjefene i forumet og et liv utenfor datamaskinen? Uegnet.

:green::thumbup:

Grættis =(+)

Fragletrollet: Søt vofs. Stor hode på han til å være standard størrelse.

Jepp, han er egentlig litt for stor til å være Standard. Han er litt lengre og tynnere enn vanlige, derfor passer han ikke godt som utstillingshund. Men den fineste hunden i verden, det er han (for meg :))

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Fragletrollet: Søt vofs. Stor hode på han til å være standard størrelse.

B|real: FFS!! Ikke kom med info om filmen når eg ikke har sett den. :no:

Ellers...hmm skal ringe en som eg har preiket lenge med på spraydate. :green:

Mario: var ikke akkurat no veldig spoiler at det gjorde noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...