Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At du ikke har fravær er vel det mest skremmende...

Jeg synes ihvertfall det er best med et par dager/timer fravær jeg. Eller så føler jeg meg så dritt. *tenke seg, vært alle dagene jeg må på skolen, sykt!*

pøh, ekke noe galt med at jeg ikke har fravær, viser bare at jeg er seriøs og ansvarlig det :green::thumbup:

Lenke til kommentar
Tørt stoff, har du ikke hørt om cola? :scared:  :p

går i vann her :)

Sto på en kung fu side at det er det sunneste du kan drikke. Tine juger :p

Hva drikker man når man er på lan? Cola>vann

Hva drikker man når man har prøve? Cola<vann

Hva drikker man på LAN? Juice > Cola

Ellers Juice > Cola...

:woot:

Lenke til kommentar

Flere som har brutt opp ting for å komme inn i sin egen bolig?.. Pappa var på 2dagers møte i Oslo (bisniss). Så jeg måtte "bryte opp" mitt eget vindu (som sto litt på gløtt). Ble nesten redd når jeg fant ut at det var svine enkelt.. Bare å trekke riktig hardt, så føyk den pilten som holdt vinduet på plass, opp.

Lenke til kommentar

Jaja skal jobbe i noen dager med å rive ned noen vegger og noke greier. Skal også hjelpe til å male og får noen tusener på det :green: Tar ikke mer enn en uke elns.

Var også nede hos aetat og skjekket om det var noe og der var det noke tlf salg greier hos en webhotel firma. Skal se nærmere på saken. :hmm:

Ellers så fortalte min mor at hunden var krakilsk og hylte for fullt da eg var ute. Trodde min mor overdrev og latet som eg skulle ut nå mens eg bare sto i gangen. Vist pokker! :wow: han hylte så det hørtes i hele bygget.

Han vil ikke være uten meg og faktisk sprakk han leppen min da han hoppet for å slikke meg i trynet siden han ble så glad for at eg var kommet hjem. :mad::love:

nm

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Flere som har brutt opp ting for å komme inn i sin egen bolig?

Ja :p

En gang måtte jeg knuse et vindu i kjelleren for å komme meg inn, men de skulle byttes ut ikke lenge etterpå, så da var det ikke så ille.

En annen gang måtte jeg bryte opp en plate som er skrudd fast på innsiden av ytterdøren (vinduet var knust) med en spade...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...