_Xander Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 At du ikke har fravær er vel det mest skremmende... Jeg synes ihvertfall det er best med et par dager/timer fravær jeg. Eller så føler jeg meg så dritt. *tenke seg, vært alle dagene jeg må på skolen, sykt!* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 At du ikke har fravær er vel det mest skremmende...Jeg synes ihvertfall det er best med et par dager/timer fravær jeg. Eller så føler jeg meg så dritt. *tenke seg, vært alle dagene jeg må på skolen, sykt!* pøh, ekke noe galt med at jeg ikke har fravær, viser bare at jeg er seriøs og ansvarlig det Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Tørt stoff, har du ikke hørt om cola? går i vann her Sto på en kung fu side at det er det sunneste du kan drikke. Tine juger Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Tørt stoff, har du ikke hørt om cola? går i vann her Sto på en kung fu side at det er det sunneste du kan drikke. Tine juger Hva drikker man når man er på lan? Cola>vann Hva drikker man når man har prøve? Cola<vann Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 zzz... fy faen så trøtt... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Tørt stoff, har du ikke hørt om cola? går i vann her Sto på en kung fu side at det er det sunneste du kan drikke. Tine juger Hva drikker man når man er på lan? Cola>vann Hva drikker man når man har prøve? Cola<vann Hva drikker man på LAN? Juice > Cola Ellers Juice > Cola... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Da kjeder vi oss litt mer! Skal egentlig gjøre en hel eksamen til i morgen (øving), men vet ikke om jeg gidder det.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Svar nr. 24000!!! Nei, for fan, det ble visst nr 24001... ahpadt ødelagte... Menmen, fysikkprøve i morgen. Æsj. Endret 24. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Svar nr. 24000!!! Nei, for fan, det ble visst nr 24001... ahpadt ødelagte... Menmen, fysikkprøve i morgen. Æsj. Mihihhhihih! "Eid" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 I dag ha<r jeg gjort det helt store Var låst ute fra huset mitt...Så måtte bryte opp verandadøren... med en spade Døren er like fin å karmene er like fine.... Hmm...kansje skifte dør, siden det ikke var den vanskligte å få opp Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 I dag ha<r jeg gjort det helt store Var låst ute fra huset mitt...Så måtte bryte opp verandadøren... med en spade Døren er like fin å karmene er like fine.... Hmm...kansje skifte dør, siden det ikke var den vanskligte å få opp Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Bare lure; har du mye fint i huset ditt og hvor bor du? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Bare lure; har du mye fint i huset ditt og hvor bor du? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Bare lure; har du mye fint i huset ditt og hvor bor du? *Eg tog ann..* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Flere som har brutt opp ting for å komme inn i sin egen bolig?.. Pappa var på 2dagers møte i Oslo (bisniss). Så jeg måtte "bryte opp" mitt eget vindu (som sto litt på gløtt). Ble nesten redd når jeg fant ut at det var svine enkelt.. Bare å trekke riktig hardt, så føyk den pilten som holdt vinduet på plass, opp. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Wheee, det kna være jeg ikke skal på skolen fra torsdag og framover http://bt.no/okonomi/article259795 Og min skole er en av de heldige som blir tatt ut i streik hvis noen blir tatt ut. Og hvis det skjer, samt at streiken varer litt slipper vi eksamen Kom forresten over denne saken når jeg leste på Bt.no, litt morsomt egentlig Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Personen heter Bjørn Ove og er for å heve tollgrensa Haddis altså Endret 24. mai 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jaja skal jobbe i noen dager med å rive ned noen vegger og noke greier. Skal også hjelpe til å male og får noen tusener på det Tar ikke mer enn en uke elns. Var også nede hos aetat og skjekket om det var noe og der var det noke tlf salg greier hos en webhotel firma. Skal se nærmere på saken. Ellers så fortalte min mor at hunden var krakilsk og hylte for fullt da eg var ute. Trodde min mor overdrev og latet som eg skulle ut nå mens eg bare sto i gangen. Vist pokker! han hylte så det hørtes i hele bygget. Han vil ikke være uten meg og faktisk sprakk han leppen min da han hoppet for å slikke meg i trynet siden han ble så glad for at eg var kommet hjem. nm Endret 24. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Hva heter hunden din? Rase? Har selv en Standard Schnauser med nanv Oscar Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Flere som har brutt opp ting for å komme inn i sin egen bolig? Ja En gang måtte jeg knuse et vindu i kjelleren for å komme meg inn, men de skulle byttes ut ikke lenge etterpå, så da var det ikke så ille. En annen gang måtte jeg bryte opp en plate som er skrudd fast på innsiden av ytterdøren (vinduet var knust) med en spade... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg