Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Hvorfor i så godt humør?

Hvem?

Hadde du det fint, Thea? :D

Jeg hadde det ikks så fint, for jeg ble så sulten. Og da jeg kom hjem orka jeg ikke å mekke mat, så jeg tok meg litt potetgull (som ikke er så godt), så jeg har det ikke så fint nå heller.

Ja, hadde det kjempekos, men fikk nesten ikke snakket med deg da. :grumpy:

Han Martin var litt uhm..klengete for å si det slik. :lol: Kinley strippa for meg og Hilde :woot:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Huff, Dani.

Han var søt, men han var tung å ha på fanget. :roll:

La oss glemme han.. ;)

Hilde blir alltid supersur, hun. Morten prøvde seg på kjøkkenet. Det var ekkelt. Opplevde du noe ekkelt?

Jo, også tråkka jeg i en snuskladd.

Lenke til kommentar
Daniel: Var det den festen hvor man måtte ha promille for å komme inn?

Isåfall, drakk du noe da?

Neh, det er neste uke.

Thea: Hum. Jeg tror kanskje jeg stod i tørka øl. Og det var ikke så veldig digg i stua. Ellers var det mest ekle PC-en til Hilde. Den var helt forferdelig. Tok seriøst minst fem minutter fra du skrudda på til du kunne åpne et vindu. Hadde heller begått selvmord enn å måtte bruke en slik PC.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Dette er jo SO3, er ikke SO2 dau?

Kaldt? Du bor vegg i vegg jo..Måtte først til Chris, og deretter hjem. Skjørt er fucka på så kalde kvelder ass.

Lenke til kommentar
Måneformørkelsen er total fra klokken 02.06 til 02.31, men også de delvise fasene før og etter er meget spektakulære, forklarer astronom Knut Jørgen Røed Ødegaard ved Astrofysisk institutt ved Universitetet i Oslo.

I 25 minutter er månen helt formørket, men den vil likevel være synlig fra jorda.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200778

Gleder meg. Går ut om en halvtime og glor.

Måneformørkelse godt i gang nå.. Oppfordrer alle i Bergen - og andre steder med nesten skyfri himmel - til å ta en tur ut på trappen og titte.. Er ganske tøft

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...