SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Møkka forum dermed basta! Kor ble av? Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvorfor klage, forumet er allerede mye bedre enn det var før! gi admin. litt tid så blir det feilfritt....kanskje.... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Der forsvant jeg fra SO3 for evig og for alltid. Send meg PM når SO2 kommer tilbake. GJ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Der forsvant jeg fra SO3 for evig og for alltid. Send meg PM når SO2 kommer tilbake. GJ YES! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvordan skal jeg tolke dne der bjaa? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 /me liker det nye forumet Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Synes det er helt OK hittil jeg. For oss brukere er det ikke store forskjellen, annet enn at når en skal liste opp threads ser det ut som et helvetes rot. Jeg lurer på, er Invision Board akkurat sånn her? Eller har Ueland tulla litt med det, slik at det likner noe forjææævelig på PHPBB? Uansett, nå holder mamma på å rydde i stua, slik at de kan ha en PC der nede. så da slipper jeg å bli forstyrra noe mer. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 I dag har jeg spist to knekkebrød med hvitost og drukket en kopp med varm cola uten kullsyre. Utover det testa jeg max payne 2 ganske kjapt, men fant ut at jeg ikke syntes det var så fett. Så etter det har jeg bare kjeda meg. Også har jeg mekket en bakvendt tråd! *Håpe noe skjer snart* Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Også har jeg mekket en bakvendt tråd! *Håpe noe skjer snart* Jeg har mekket meg et svar på den tråden din Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Idag har jeg stått opp 1337time, men er klokken til forumet stilt ordentlig? Uansett så liker jeg det nye forumet, og nå kan man klikke på sidetallene i en enkelt tråd! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jupp jupp, nå er jeg på jobb igjen. Slet som pokker med å finne sjofør igår til Arendal. Fant en til slutt.... En som ikke hadde lappen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Stakkars meg... Jeg har så mye å gjøre. Nå sitter jeg og skriver om Snorre, men jeg bare gruer meg å helsikes mye til å føre inn. Kommer til å dø. Blir ikke ferdig før klokka fire i natt. Fy ******. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Stakkars meg... Jeg har så mye å gjøre. Nå sitter jeg og skriver om Snorre, men jeg bare gruer meg å helsikes mye til å føre inn. Kommer til å dø. Blir ikke ferdig før klokka fire i natt. Fy ******. Goodie ! *grin* Da kan du holde meg med selskap ... Detta blir så bra atte Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skal du jobbe til langt ut på natta? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 nei nei... Men pleier alltid å ha noen lange kvelder forran maskinen når jeg er hjemme... Klarer ikke å legge meg rett etter jobb liksom. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Sånn. Nå har jeg skrevet litt om islendingesagaene også. Nå gjenstår bare det verste: - Tegne (jeg er dårligere til å tegne enn jeg er til å ikke være lat) - Nevne Egils saga (hvem var Egil?) - Skrive om Gisles saga (jeg sov i timene vi leste sagaen) - Om kongesagene (ingen notater) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 du har en case der ja... Prøv google... Kan google litt for deg og, er jo ikke en sjitt som skjer på jobb idag... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Noen som husker pcliga/pc liga/pc-liga? eit DOS fotballmanagerspil fra ca.92-93 elns! Noen som har det/vet om en plass jeg kan laste det ned? Wabby: du som har så god tid kan vel prøve å finne det... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) hva heter spillet da ? dos spill ja... North and south og Cannon Fodder er fett Edit... så det nå... slet bare å skille navnene med de ///// dine Endret 26. oktober 2003 av Wabby Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Er det bare jeg som får fittestor font noen steder med amotor-skin? Neppe Men hvorfor ble avataren min større enn den var før? Endret 26. oktober 2003 av notarget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg