GloFF Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Hmmm, var det en boingball jeg så som avatar der oppe... *hate boing* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Gjett hvem som sto i kø på saga kino klokken åtte i dag og fikk billetter til harry potter premieren? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Gjett hvem som sto i kø på saga kino klokken åtte i dag og fikk billetter til harry potter premieren? Mette-Marit? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Wee! Jeg kom opp i Norsk, med emne "Ungdom". Er ikke tilfeldigvis noen som vet om noen ungdomsromaner som er blitt filmatisert? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Gjett hvem som sto i kø på saga kino klokken åtte i dag og fikk billetter til harry potter premieren? RaZorbLadeKisS??????? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Gjett hvem som sto i kø på saga kino klokken åtte i dag og fikk billetter til harry potter premieren? Thea? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 glattkjøring ja. Var litt artig meg jeg fikk ikke leike meg så var meget skuffa. Matteprøva gikk ialefall..gjorde ett eller anne, sådet er en mulighet for at jeg ikke stryker. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Nå ringer det om et par minutter, skal ha Engelsktentamen Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Godt tur og lykke til, hvis du ikke trenger der så gi det til noen andre... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Tja, deler det mellom meg og noen kamerater Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 GL & HF ja nå skal vi vel ha norsk og historie. DET er tørt stoff.Historie kan være artig men, du blir lei. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Tørt stoff, har du ikke hørt om cola? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 *håper på lærerstreik så hun slipper eksamen* har du virkelig noen tro på at det vil skje da? mine medfølelser til alle skolefolk med eksamensting Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 *håper på lærerstreik så hun slipper eksamen* har du virkelig noen tro på at det vil skje da? jah det har jeg! ikke ødelegg mine håp! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Må bare ha håpet oppe, er bare glad jeg slipper og tenke på slik Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis det blir streik, så slår vel det typiske "ikke min (les: din) skole som ble valgt ut" til for fullt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Må bare ha håpet oppe, er bare glad jeg slipper og tenke på slik åja? prøvde å tenke positivt i dag morres, men klokka gikk ikke bakover kom fo sent hadde prøve gikk hjem halv time senere og tar den muntlig på onsdag Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 *håper på lærerstreik så hun slipper eksamen* har du virkelig noen tro på at det vil skje da? jah det har jeg! ikke ødelegg mine håp! btw bra du fikk påført navn på fisken i signaturen Lufen: da er det bare å ha håpet oppe til den muntlige da, "shit happens" sometimes... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 *håper på lærerstreik så hun slipper eksamen* har du virkelig noen tro på at det vil skje da? jah det har jeg! ikke ødelegg mine håp! btw bra du fikk påført navn på fisken i signaturen Lufen: da er det bare å ha håpet oppe til den muntlige da, "shit happens" sometimes... ja forsåvidt, men litt ergelig mitt første fravær til nå i år Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis du ikke har fravær fra før så kan det vel umulig skade med litt fravær i dag? Selv har jeg som regel hatt bøtter med fravær både på ungdomskolen og GK. Vk1 derimot var det 0 dager og 0 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg