Putekos Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Når/hvor er dette treffet? noe jeg ikke har hørt om? Fryser meg ut! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=241942 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Half-Life over Far CryPepsi over Cola Må bare presisere at half life er milevis unna den høye standaren som Far Cry leverer. Pepsi? godt? det smaker jo mere "e stoffer" av pepsi enn cola. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 8-) Oi, (ikke skrive når man er trøtt) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Sosohal og jeg er med på treffet! Hvis jeg tolket han rett, that is. Og i morgen skal jeg til Saga 07.30 og kjøpe Harry Potter billetter. goodie, jo flere jo bedre Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 er i godt humør så jeg drar frem denne til å mimre på url (er ikke ment som mobbing av noen ) Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Trodde jeg skulle dø når jeg først leste den posten der. Er kanskje den feteste "historien" () jeg har lest noensinne.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 er i godt humør så jeg drar frem denne til å mimre på url (er ikke ment som mobbing av noen ) utrolig bra tråd den der ja Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Hmm.. har levet i 5959 dager og bæsja ca. 639kg. Burde vel egentlig stå kroppsvekt osv der da....? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 guds død, er det mulig? Må si det var lite med seksual erfering der i trånden.... hehehe. Skal ha sex om 2 uker Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Lillestrøm over Lyn Du sliter med? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 guds død, er det mulig? Må si det var lite med seksual erfering der i trånden.... hehehe. Skal ha sex om 2 uker Offer akkurat om 2 uker? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 God kveld Da har jeg nettopp vært ute i noen timer.. Begynner å bli orntli sommer nå ja Sett på fotball kamp og greier Fy f** det er uvant med trillian, men ser mye penere ut en med vanlig msn :yse: Og i morgen er det tilbake på skolebenken og jobben Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Trillian er digg. Rask overføring når man laster opp til folk med eller uten mongo router med firewall. Klarer ikke vanlig msn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Fy f** det er uvant med trillian, men ser mye penere ut en med vanlig msn :yse: Uff og æsj! Trillian... Kjekt hvis du er aktiv med både AIM, MSN, Yahoo Messenger, mIRC osv da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Alt jeg venter på er èn melding fra èn person, istedenfor får jeg meldinger fra andre tufser. Hver gang tenker jeg "jess,det er han..." også "neeeida.." Endret 23. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Eneste som jeg finner negativt med trillian er vel at den ikke har personlig bilde og webcam funksjonene som msn har.. Men kommer vel i en update en gang Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 guds død, er det mulig? Må si det var lite med seksual erfering der i trånden.... hehehe. Skal ha sex om 2 uker Offer akkurat om 2 uker? Reffererte til den tråden mr.ueland linket til! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Alt jeg venter på er èn melding fra èn person, istedenfor får jeg meldinger fra andre tufser. Hver gang tenker jeg "jess,det er han..." også "neeeida.." ehem, hva med å sende en melding til den "utvalgte" da , anbefales det og Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Alt jeg venter på er èn melding fra èn person, istedenfor får jeg meldinger fra andre tufser. Hver gang tenker jeg "jess,det er han..." også "neeeida.." ehem, hva med å sende en melding til den "utvalgte" da , anbefales det og Vel, det virker som hun har sendt en melding til ham, og venter på svar. Er litt desperat å sende to meldinger, hvor den andre består av: "Svarer du snart?" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 spørs nå heller hvordan du ser på saken det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg