atticus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 sosohal : Har du fått no PM tilbake fra noen av moduratorene ? Ikke det nei.. Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg sov 16 timer i natt Så sov jeg riktignok ikke natten før... Det var en veldig stor dag og natt for meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Bah! Noen kompisene mine gikk på kino og de ringte meg ikke. Jaja men eg kunne ikke ha gått anyways siden eg er blakk : ER i godt humør av en eller annen grunn Ka skal vi finne på da gutter? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmm, jæ*elskap? Jeg har funnet en høyspentstolpe med "bryter" på. Hvis jeg skrur den av, så mørklegger jeg hele kommunen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 SnowDOG_ skal begynne å henge på #hw.no @UnderNet syntes jeg... fast også... ALLE er liksom der, vi savner'n Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 SnowDOG_ skal begynne å henge på #hw.no @UnderNet syntes jeg... fast også... ALLE er liksom der, vi savner'n Alle hippe og kule folk er der ja.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 i second that Halvdan og jan #hw.no kanalen rulez rett og slett Ser ikke ut som det blei no fyll på meg idag Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg må bare poste gledestårene som kom fra #hw.no når vi fikk høre at en viss person blei utestengt. Si ifra hvis dere vil at nick ikke skal nevnes btw.. Here it comes : [21:24:13] <HalTan> JESS JESS JESS JESS! JOKKER ER UTESTENGT! [21:24:15] <HalTan> :D:D! [21:24:36] <+DiKKy> haha!! DIGG' [21:24:45] <atti|syk> WOHOOO [21:25:06] <+DiKKy> endelig en smart moderator!! And so it goes on ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *gråte gledestårer* *praise adawen, the o' so mighty queen of moderatorland* Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Går vel snart utover oss også da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 it's a wonderfull day isnt it? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 it's a wonderfull day isnt it? amen brother! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ER i godt humør av en eller annen grunn siden du er på godt humør, slenger jeg meg oxo på det gode humøret :-) grunnen til at humøret mitt er på topp er at jeg har bestilt masse stash til bass gitaren min! klarer ikke å vente Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Stikker over til naboen jeg. Er visst fest eller noe der. Morna. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noen av dere som har sett final destination 2? Den er syk! Dødsfallene er hyppigere og MYE grovere enn eneren. Filmen er bedre lagt opp enn den forrige, og det kommer ikke som et minus at hun i hovedrollen er skikkelig nice : Hvis dere ikke har sett den så løp og glo! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ok, jeg prøver igjen. NÅ er det måneformørkelse, og jeg ser det faktisk selv... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Måneformørkelsen er total fra klokken 02.06 til 02.31, men også de delvise fasene før og etter er meget spektakulære, forklarer astronom Knut Jørgen Røed Ødegaard ved Astrofysisk institutt ved Universitetet i Oslo. I 25 minutter er månen helt formørket, men den vil likevel være synlig fra jorda. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200778 Gleder meg. Går ut om en halvtime og glor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg