Staalkontroll Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Hmm...han på nyhetene på tv norge..for en oppblåst kar EDIT: bare meg som syntes denna er UTROLIG vitti? Endret 22. mai 2004 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Men da stikker jeg til "byen". Take care folks. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tror nok de tar 24kr da... Ellers hadde alle i klubben vært edrue til 00:00, også hadde de gått konk... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sånn, da var jeg hjemme igjen etter å ha hvert på LAN i 2-3 dager. Satt jo med Fredrik RB og Atticus, også kom Xell innom en tur så spiste vi pizza og hadde det morro. Sparks møtte jeg også der, det var en morro kar Gleder meg allerede til TG05, kommer til å treffe på de fleste av de der også Men der blir det enda flere og treffe, B|Real, du HAR Å BLI MED NESTE ÅR Prata litt med Dollar fra forumet her (moderator), og kikka litt på filserveren hans. Det var nesten seksuelt, så tøff var den! Over 3TB me disker, noen deltavifter .. skikkelig tøft Virket som en ålreit kar det og Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Føler at maskinen til Dollar er syyyk, kunne godt hatt den hjemme Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Føler at maskinen til Dollar er syyyk, kunne godt hatt den hjemme for det vil jo ingen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jippijeja, nå var det moro her...! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ahh, vært i byen, spist middag. Var faen meg ikke åpen den resturaten vi skulle på (mexicansk ) Så det bli italiensk, fornøyd nok med det. Jobba også fra 11:00 til 18:30 idag, GJETT OM JEG KJEDET MEG? Vi har jo faen meg ikke varer igjen. Satt på pauserommet og drakk Coke hele dagen nærmest (forsåvidt greit nok...) Ettersom det er så stille så gamer jeg litt, og kommer tilbake senere, er dødt her jo! Endret 22. mai 2004 av pain Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Er herved her jeg så bare å starte en samtale Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Faen så eid jeg ble Jaja... Hva er planene for hw.no folket denne natten da? Tror jeg chillern med en kald pils og kill bill jeg ass (og cs seff ) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Faen så eid jeg ble Jaja... Hva er planene for hw.no folket denne natten da?Tror jeg chillern med en kald pils og kill bill jeg ass (og cs seff ) og det er ingen her som har tenkt til å gjøre det, spes siden klokka er 0009 og folk er vell akkurat på vei ut Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nei da, er inne fortsatt jeg! Planene for i natt er vel ikke stort, har dame besøk akkurat nå. Men etterpå blir det vel litt SWG ja Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 [Entering Angry-mode] Svarte sokker, nå er jeg lei av og väre i Sverige...! Siste gang jeg takker ja til og bli utplassert i gokk! Huff, en dag til.. en dag til---! [shuting down Angry-mode] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Faen så eid jeg ble Jaja... Hva er planene for hw.no folket denne natten da?Tror jeg chillern med en kald pils og kill bill jeg ass (og cs seff ) har vært borte fra pc`en halve kvelden så nå er det å geeke fremover, sannsnynligvis her Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Faen så eid jeg ble Jaja... Hva er planene for hw.no folket denne natten da?Tror jeg chillern med en kald pils og kill bill jeg ass (og cs seff ) har vært borte fra pc`en halve kvelden så nå er det å geeke fremover, sannsnynligvis her Flott, da har jeg noen til å holde meg med selskap Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jau, da var jeg hjemme igjen. Var ingen vits i å kaste bort 50kr inngang og 45 kr pr øl. Heller spare til helga da Alex fyller 18 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hmm, hva er morosomt her nå? Noen som har et teit flashspill til meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Finnes bare genial flash-spill Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) da rægger jeg kill bill. stikker innom so3 innimellom for å sjekke om det er no liv... Endret 22. mai 2004 av pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg