Suppelars2k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 B|Real: Spenn på deg moderatorstøvler og lad hagla med saftige warnings før dette stedet går til ******? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jau men da begynner man å drikke Skål folkens Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Var ikke ment til deg Argh...søren, jeg som trodde det var no håp for meg Sssshccckkkåååll B|Real! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 HalTan: må da være lov å ha det litt gøy? Ikke vær så sinna! Gjør som B|Real og drikk du også! Jeg har begynt på Baileys flaska... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 B|Real: Spenn på deg moderatorstøvler og lad hagla med saftige warnings før dette stedet går til ******? Får man utlevert egne støvler når man bli moderator på forumet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 B|Real: Spenn på deg moderatorstøvler og lad hagla med saftige warnings før dette stedet går til ******? Får man utlevert egne støvler når man bli moderator på forumet? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vär så snill, ikke frist meg til og löpe 10 mil langs en svensk motorvei for og få noe og drikke... *hulk hulk* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 http://sandralynghaugen.net/forum/viewtopic.php?t=248 <- noen har et par skruer for mye løse. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det ikke bare postivt å være ettertraktet? Joda kjempekoselig det, men skjønner ikke hvorfor noen vil sjekke opp meg liksom Men jeg trengte faktisk en fishermanns friend så det var fint det Trenger vel egentlig en fest ikveld og men vet ikke om typen har lyst til å være med på fest hos de som sjekka meg opp på bussen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 HalTan: må da være lov å ha det litt gøy? Ikke vær så sinna! Gjør som B|Real og drikk du også! Jeg har begynt på Baileys flaska... Argh...misunner dere alle, ja det hadde vært godt med øl! Men får holde med fanta BTW: gleder meg til alle kommer hjem fra fylla...se hvor dårlig dere skriver Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vär så snill, ikke frist meg til og löpe 10 mil langs en svensk motorvei for og få noe og drikke... *hulk hulk* Hvorfor drikke? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel, jeg skal ikke moderer legere i kveld. Skal drikke og jeg modererer ikke mens jeg drikker, det sier seg selv. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 B|Real: Spenn på deg moderatorstøvler og lad hagla med saftige warnings før dette stedet går til ******? Får man utlevert egne støvler når man bli moderator på forumet? Jeg tror det. Nå har jeg på verdens trangeste skjorte forresten, XS med litt strech. Den er brun med rosa roser Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg tror det. Nå har jeg på verdens trangeste skjorte forresten, XS med litt strech. Den er brun med rosa roser Pimp style? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel, jeg skal ikke moderer legere i kveld.Skal drikke og jeg modererer ikke mens jeg drikker, det sier seg selv. du burde prøve det rett etter at du har drikki Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nå har jeg på verdens trangeste skjorte forresten, XS med litt strech. Den er brun med rosa roser Få bilde da! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nå har jeg på verdens trangeste skjorte forresten, XS med litt strech. Den er brun med rosa roser Få bilde da! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nå har jeg på verdens trangeste skjorte forresten, XS med litt strech. Den er brun med rosa roser Få bilde da! kanskje han har spist litt mye i dag og trenger å få noe ut da? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skal opp å hente et par kasser øl nu... snakkes vel utpå natta folkens! Ha det hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg