Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
150Innlegg per side ruler max!!

Skulle vært standard.. :)

Enig! Det eneste som er kjipt et f.eks i babethreaden hvor du må holde "End" inne for å lese siste innlegget, heldigvis så tar det ikke så lang tid å laste alle bildene med 8Mbiten da, tjuuhuu!

 

EDIT: Drikker baileys rett fra flaksa, det er namme-nam!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
150Innlegg per side ruler max!!

Skulle vært standard.. :)

Enig! Det eneste som er kjipt et f.eks i babethreaden hvor du må holde "End" inne for å lese siste innlegget, heldigvis så tar det ikke så lang tid å laste alle bildene med 8Mbiten da, tjuuhuu!

Briefe, briefe... Phøy!

 

Synes ikke du skal si sånt når visse mennesker sitter på 0.7mbit linje jeg.. :)

Lenke til kommentar
150Innlegg per side ruler max!!

Skulle vært standard.. :)

Enig! Det eneste som er kjipt et f.eks i babethreaden hvor du må holde "End" inne for å lese siste innlegget, heldigvis så tar det ikke så lang tid å laste alle bildene med 8Mbiten da, tjuuhuu!

Briefe, briefe... Phøy!

 

Synes ikke du skal si sånt når visse mennesker sitter på 0.7mbit linje jeg.. :)

Enig.

Lenke til kommentar

Har akkurat vært ute og hoppa på trampolina :D Kjempegøy! * irritere meg over at den smilien som smilte og hadde to tomler opp ikke er på siden der lenger*

Har finni ut at det er litt lurt med små kusiner, for det ser ikke så dumt ut å kaste ball på trampolina med ei på 7 år som da venninda mi og jeg gjorde det på 16 mai :p

 

Har hatt en litt rar dag idag faktisk, skulle til sande med vennina mi og fikk ikke surra meg hjem fra typen tidlig nok til å rekke noen busser som kom frem mens butikkene enda var oppe. Så vi var der en halvtime og tok bussen hjem igjen. Men det rare skjedde på bussen, jeg er forkjøla så jeg hosta litt og plutselig kommer det tre gutter frem ( de satt litt lengre bak) og så sier han ene " Kan jeg by deg på en fisherman's friend , hørte du hosta istad " og jeg blir skikkelig "( WTF, sjekker han meg opp nå eller??) " og sier ja. Så lurer de på om jeg har hytte der og jeg sier at jeg ikke har det og så blir jeg bedt på fest til de i kveld. På bussen hjem blir jeg sjekka opp av noen på vei hjem fra militæret eller noe,tror det var noen kamerater av x-en til kusina mi på vei hjem fra befalskolen eller noe. De var ihvertfall ikke fra østlandet, kanskje fra bergen eller noe.. Synes bare det er dritrart at de sjekker opp meg liksom, blir dritflau jeg ass :blush:

 

Har dere andre hatt en fin dag da?

 

Synes det er gøy når det skjer masse på SO jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...