Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Tok tid å lese alle postene som var mellom denne og den jeg siste posta...  :ermm:

Ja, vil gjette på at det er ny rekord nå det siste døgnet.

Er bare pga jeg har vært oppe i natt :p

nåja, har jo hjulpet til alle sammen da

Agreed.

Ble lenge i telefon i natt, så jeg gjorde min del. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel når vi var der nede så drev eg og svogeren å kjøpte de fleste øl sortene som vi skulle smake på. I pris varierte det litt og eg kjøpte jo tilåmed buds men vi kom fram til at "cerveza holandesa" var best i smak i tilleg til at det var blant de billigste merkene. Var jo øl der til 50øre som knuser de fleste norske øl sortene.

 

Det var himmelsk! Øl billigere enn vann. :wow:

 

Edit: Hadde eg vært flere uker der nede så hadde eg blitt alkoholiker. Drev jo og drakk hverdag og annen hver dag drakk vi oss drittings. Kjøpte brett med øl annen hver dag og sprit og altmulig.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Det var himmelsk! Øl billigere enn vann.  :wow:

Sånt burde ikke ha vært lovlig.

Skjønner ka du tenker på men.... altså eg så aldri noen møkka drittings spanjoler der nede. Ofte satt de i baren med unger og tok seg en øl og daffet. De man så dritta full var utlendinger alle samme. Engelske, skandinavere osv... de lever med den billige alkoholen og for de er det ingenting. Bare vi fra nord som fråtser i alkohol pga de idiotiske høye prisene her i norge.

Lenke til kommentar
Det var himmelsk! Øl billigere enn vann.  :wow:

Sånt burde ikke ha vært lovlig.

Skjønner ka du tenker på men.... altså eg så aldri noen møkka drittings spanjoler der nede. Ofte satt de i baren med unger og tok seg en øl og daffet. De man så dritta full var utlendinger alle samme. Engelske, skandinavere osv... de lever med den billige alkoholen og for de er det ingenting. Bare vi fra nord som fråtser i alkohol pga de idiotiske høye prisene her i norge.

og det at spanjolene ikke var fulle hele tia er at de jobber og at for dem er det ikke så billig

Lenke til kommentar

Litt morsomt men det eg la merke til er at ungdommer i spania foretrekker å røyke cannabis enn å drikke seg full. Hver gang vi satt i en park der vi bodde var det ungdommer som daffet og røyket mary janes. Ingen lagde bråk eller noen ting. Faktisk nesten bare utlendinger som driver og slåss og greier der borte.

 

 

blant annet oss :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...