Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Korfor ser dere på mess-tv? Eg har aldri sett det. Vel eg har sett at det er på hver gang eg svitsjer forbi? :roll:

Dobbeltmoralsk som jeg er, ble jeg jo sittende å se på magen hans, da. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hvis det er så patetisk, hvorfor ser/så du på det? :p

Fordi jeg satt godt i sofaen, med teppe og alt jeg trengte, og fjernkontrollen lå i bokhylla, noe jeg ikke gadd strekke meg etter.. Så da ble jeg sittende og se, og irritere meg mer og mer. Kan dette kalles selvpåført smerte?

Lenke til kommentar

Nå, etter å ha hatt mini lan hjemme hos meg, og drekt litt..Så dro jeg bort til en annen kamerat idag.. Vi er 3 stykker ( :wow: ), ganske greit egentlig da :)

Lurer på om jeg skal bort på rema, ta på meg kjeledress, hjelm og hele utstyret, og prøve å kjøpe no Øl og cider...Trur dere det går?

Lenke til kommentar

Må være en sånn bonde greie :p:

Hihi har aldri sett sånn her i bergen :shrug:

Jaja eg går ut en tur. Har ikke gått ut idag. Ungene i nabolaget liker heldigvis chelsea (hunden min) og de tar hun med ut nesten hver dag. Igår ble hun venn med en såkalt drapshund. Snill amstaff på 40kg. Yppet med en kongepuddel. Hun liker hvis røffe hunder. She's a badass.

Lenke til kommentar

Usj! måtte ta ein liten lur etter jobb idag. Drøymde at det var brann i hybelhuset her. Då begynte nåkken kvinnfolk å skrike med høy skingrende stemme, i drømmen altså. Men det var akkurat som om det hendte. Hater når folk skriker med skingrande stemme. Ekkelt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...