b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noe i veien med deg og pusen? Jeg vet ikke helt for å være helt ærlig. Men er ikke det som er problemet. Men fuck det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Korfor ser dere på mess-tv? Eg har aldri sett det. Vel eg har sett at det er på hver gang eg svitsjer forbi? Dobbeltmoralsk som jeg er, ble jeg jo sittende å se på magen hans, da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 CS er løsningen på alle sorger. Jeg har fått en PDA av bestefar med 3 KB minne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har ikke spilt CS på flere måneder. Kan ikke spille CS nå heller. Min bror låner pc'en min og jeg orker ikke å installere CS på denne maskina. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Lenge leve giddalausheten! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvis det er så patetisk, hvorfor ser/så du på det? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvis det er så patetisk, hvorfor ser/så du på det? Fordi jeg satt godt i sofaen, med teppe og alt jeg trengte, og fjernkontrollen lå i bokhylla, noe jeg ikke gadd strekke meg etter.. Så da ble jeg sittende og se, og irritere meg mer og mer. Kan dette kalles selvpåført smerte? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 For min del hender det at jeg titter på messtv når klokka er *sent* og jeg er trøtt, men ikke får sove. Etter fylla og sånnt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Høh, vel det sier vel egnetlig at dere er litt fasinert ovet at folk orker å sende inn anngående slike emner, så MESS er kanskje ikke så galle så dere skal ha det til? Dog, så skal det sies at jeg aldri har sett på mess-tv. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 I dag var jeg på Stor O! Skulle ha TP kabel.. de hadde ikke, så jeg gikk på expert.. der snakket jeg litt med en d00d bak kassa, og han ga meg 50,- i rabatt da jeg skulle gå.. visste ikke at det gikk an på expert etc... :nice: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 /me håpet på at noen kompiser skulle ringe meg for å finne på noe men alle er late og vil bare være hjemme idag. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nå, etter å ha hatt mini lan hjemme hos meg, og drekt litt..Så dro jeg bort til en annen kamerat idag.. Vi er 3 stykker ( ), ganske greit egentlig da Lurer på om jeg skal bort på rema, ta på meg kjeledress, hjelm og hele utstyret, og prøve å kjøpe no Øl og cider...Trur dere det går? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det skader ikke å prøve men kor mange voksne drar til butikken og kjøpe øl OG cider med hjelm på? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 de som ikke orker å ta av seg hjelmen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Må være en sånn bonde greie : Hihi har aldri sett sånn her i bergen Jaja eg går ut en tur. Har ikke gått ut idag. Ungene i nabolaget liker heldigvis chelsea (hunden min) og de tar hun med ut nesten hver dag. Igår ble hun venn med en såkalt drapshund. Snill amstaff på 40kg. Yppet med en kongepuddel. Hun liker hvis røffe hunder. She's a badass. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 She's a badass. Som, humd, så eier... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det skader ikke å prøve men kor mange voksne drar til butikken og kjøpe øl OG cider med hjelm på? /me ser for meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Snart er det TACO! Er sulten som et lite helvett! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Usj! måtte ta ein liten lur etter jobb idag. Drøymde at det var brann i hybelhuset her. Då begynte nåkken kvinnfolk å skrike med høy skingrende stemme, i drømmen altså. Men det var akkurat som om det hendte. Hater når folk skriker med skingrande stemme. Ekkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg