Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Til Brann-Support, Skal dere på Stadion nå søndag? Tja... Mister "BRANN E BEST" Jeg husker med glede mine kjære Bergensvenner som jeg delte rom med i 1996. Det var en litt amper søndagskveld da Brann spilte mot Rosenborg tror jeg. Må ha blitt noe slikt som 10-0!!! til RBK. Mine kjære Bergensvenner ble aldri de samme etter den kvelden. (Tror forresten dette er RBK's største seier ) PS! Hater RBK også! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg vil ikke legge meg! for da få rjg eg hodepine når jeg våkenr! Og de tsuger! men siden jer ger fornuftig så ska jeg ta rådet under vurdering!' Jo, det går greit ! skal jegge meg nå! *kosepåalle**tafsepåalle* *nattakllemttilalle* Natt til deg også Heavenhell og måtte morgendagen din bli litt en lett afære Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 HeavenHell: Ta og kok opp en del vann og drikk det, det hjelper så du ikke får hangover i morgen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 kokopp vnan? men det er jo suinnsykt varmt? du er full! foresklår snoe slikt! hvorfor sille jeg drikke vann? vettu hva jg skal jgøre? kylling, det er godt Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 fordi det får ut alcoholet av kroppen din, test det. Funker garantert HVis du ikke gidder koke opp så bare drikk masse vann det hjelper Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hmm vann you say? slka l prøve det! Hmm, jeg bølr! :O Hva kam det komme av? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) damn this!" skulle iikke dere lese! Endret 22. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tok noen bilder før jeg ble fri for strøm Hufffff..får meg til å tenke på den ene tingen jeg virkelig hater etter ei skikkelig all-night-fyllekule: Gud's svære lommelykt, rett i trynet!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Lurer på om jeg skal gjøre Heavenhell ei tjeneste og stenge han ute fra forumet til i morrgen så han får seg ei god natt søvn Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 :noooooooooooooooo: Dont! HVa ska l jeg gjøre da? DA blir jeg lei meg! :sob: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 :noooooooooooooooo:Dont! HVa ska l jeg gjøre da? DA blir jeg lei meg! :sob: Hva var nesten hvit av skrekk... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Herregud da, prøv å si til folk at de skal KUN bruke headset på TG Musikk er litt av stemninga av det å være på LAN, hvertfall når det er så fjortiss inspirert lan som dette her er Har hvert på LAN hvor det kun har hvert lov med headset, men det er triste lan hvor folk kun gamer.. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 God morgen folkens! Må virkelig si at "En midnattsommers draum" var fett! Og wlan hotspot på hotellet tar jo helt av!Nå har "kona" sovnet så søtt på senga her, men har stukket av med puta mi ( var en pute til vær ) så jeg sitter i sofa`en og leser det som er blitt postet i SO 3 siden jeg stakk (MAAAANGE sider ja) og ser på Matrix Revolutions på "Pay TV". Hmm noen som var hvor man kan skaffe seg en ekstra pute? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hah, trodde du! Jeg er erh ga! Jeg verl egr godt"! ER ganske sultene d! Ska lejg lage meg skylling eller skal jeg lage meg... senga? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 God morgen folkens! Må virkelig si at "En midnattsommers draum" var fett! Og wlan hotspot på hotellet tar jo helt av!Nå har "kona" sovnet så søtt på senga her, men har stukket av med puta mi ( var en pute til vær ) så jeg sitter i sofa`en og leser det som er blitt postet i SO 3 siden jeg stakk (MAAAANGE sider ja) og ser på Matrix Revolutions på "Pay TV". Hmm noen som var hvor man kan skaffe seg en ekstra pute? Ringe roomservice eller.no? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hmm, kan jo tusle ned i resepsjonen, men er sånn sovesofa her, så ligger sikkert noe ute i skapet i gangen, må sjekkes opp snart! Hvordan har kvelden din vært a B|Real ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Faen steike, er jo reint lyst her nå, selv på disse sørlige breddegrader. Arrgh..hate it. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jaggu var det ikke det. Jeg hører på Celine Dion. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hmm, kan jo tusle ned i resepsjonen, men er sånn sovesofa her, så ligger sikkert noe ute i skapet i gangen, må sjekkes opp snart!Hvordan har kvelden din vært a B|Real ? Joda,ganske så bra. Har blitt kjent med et nydelig kvinnemenske i løpet av nattetimene. Eller har jeg bare sitter her og brownset forumet og GTF og snakket på IRC og MSN. Mao, en helt ok kveld faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg