kaiern Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Oh no, alle mine venner på MSN har dratt Det vil vel si at du skal legge deg. Har fortsatt noen igjen her, men skal legge meg snart, må tidlig opp og rydde rommet i morgen, får jentebesøk. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Edit: Orddeling, noe som er fy. Nei, vil ikke legge meg! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har fortsatt noen igjen her, men skal legge meg snart, må tidlig opp og rydde rommet i morgen, får jentebesøk.Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Edit: Orddeling, noe som er fy. Tja, seff må dass og kjøkken være gulle rent og noe planter her og der (som ikke er visne) er jo alltid positivt. (jeg trenger selvsagt ikke å nevne at en støvsuger runde i HELE leiligheten er obligatorisk?) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Faens security, de ber meg skru ned musikken Er du dum? Når du er på et LAN, så ska du ta hensyn, ta med deg et godt headset, det er mitt råd. Hadde alle gjort det, så hadde LAN vært så mye bedre. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Oh no, alle mine venner på MSN har dratt Det vil vel si at du skal legge deg. Har fortsatt noen igjen her, men skal legge meg snart, må tidlig opp og rydde rommet i morgen, får jentebesøk. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Edit: Orddeling, noe som er fy. Kose deg i morrå Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Har fortsatt noen igjen her, men skal legge meg snart, må tidlig opp og rydde rommet i morgen, får jentebesøk.Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Edit: Orddeling, noe som er fy. Tja, seff må dass og kjøkken være gulle rent og noe planter her og der (som ikke er visne) er jo alltid positivt. (jeg trenger selvsagt ikke å nevne at en støvsuger runde i HELE leiligheten er obligatorisk?) Det blir i så fall støvsuging av hele rommet. Får panikkrydde i morgen tidlig, de kan ikke komme så tidlig. Edit: Det blir mange rare skrivefeil på natten. Endret 22. mai 2004 av Earendil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ikke i kategori nei, men i f.eks SO3. her finner du den for SO3. Se under kolonnen "Replies" på SO3 og trykk på linken Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Oh no, alle mine venner på MSN har dratt Det vil vel si at du skal legge deg. Har fortsatt noen igjen her, men skal legge meg snart, må tidlig opp og rydde rommet i morgen, får jentebesøk. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Edit: Orddeling, noe som er fy. Kose deg i morrå Takk, takk.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Faens security, de ber meg skru ned musikken Faen jeg har da bare noen fattige Logitech Z540 høytalere...De prioriterer cs gamere her ... Der har din egen medisin. På lan så skal det være headsett og ikke anlegg. Uansett. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det blir i så fall støvsuging av hele rommet. Får panikkrydde i morgen tidlig, de kan ikke komme så tidlig. Edit: Det blir mange rare skrivefeil på natten. Men hva faen gjør du oppe så sent mann? Skjønnhetssøvn. Skjønnhetssøvn!!!!111 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det blir i så fall støvsuging av hele rommet. Får panikkrydde i morgen tidlig, de kan ikke komme så tidlig. Edit: Det blir mange rare skrivefeil på natten. Men hva faen gjør du oppe så sent mann? Skjønnhetssøvn. Skjønnhetssøvn!!!!111 Tenker på det samme jeg også, men kanskje litt dumt å legge seg når jeg snakker med henne i tlf. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Søvn er oppskrytt. Sitter her å høre på Embraced. Nydelig metal Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Russia (JoStein B. er så teit!) Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162051&view=findpost&p=2213655 Ja, Selvfølging Endret 22. mai 2004 av Tois! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Da legger jeg meg, god natt alle sammen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nå skal eg spille litt. brb Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ikke legge seg nå,, lan, natten har akuratt begynt Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tois! har bare 6 Innlegg på en/to år er bare i sløppet? Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Så, hva skal dere gjøre imorgen? Bade? Feste? Kino- SE. "Troja" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg