kaiern Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Legger merke til at du har bra musikksmak, kaiern.Sikter til avataren din. Bra at noen har peiling Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror vel det mest riktige å si ang. RHCP er at de VAR bra.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror vel det mest riktige å si ang. RHCP er at de VAR bra.... Liker hvertfall sangen Californication. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror vel det mest riktige å si ang. RHCP er at de VAR bra.... Liker hvertfall sangen Californication. Den er tøff, men så har vi jo -The Zepthyr Song -Otherside -By The Way -Road Trippin' -Under The Bridge -Scar Tissue osv. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Legger merke til at du har bra musikksmak, kaiern.Sikter til avataren din. Hva med übersyn? Tar jeg ikke feil, så er det Kirk Hammet så spiller bass-solo på Cunning Stunts. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Legger merke til at du har bra musikksmak, kaiern.Sikter til avataren din. Hva med übersyn? Tar jeg ikke feil, så er det Kirk Hammet så spiller bass-solo på Cunning Stunts. Du har vel ganske rett der ja Eller bass/guitar doodle heter den vel, for Kirk spiller jo gitar Endret 22. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Legger merke til at du har bra musikksmak, kaiern.Sikter til avataren din. Hva med übersyn? Tar jeg ikke feil, så er det Kirk Hammet så spiller bass-solo på Cunning Stunts. Du har vel ganske rett der ja Eller bass/guitar doodle heter den vel, for Kirk spiller jo gitar Wops, så klart. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Da tar jeg natten med storm. Natta til dere få som ser denne Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Og som sagt, kom deg på neste TG Thea..værre er det ikke. NESTE? Det er liksom tusen år til. Kanskje det ikke finnes noe forum mer engang. Ja, jeg er veldig positiv Dessuten vakke Halters der. Jeg vil se pilotbrillene hans Hvis noen skal til roskilde så kan man sikkert møtes der Kjøpt billett ell' ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Legger merke til at du har bra musikksmak, kaiern.Sikter til avataren din. Hva med übersyn? Tar jeg ikke feil, så er det Kirk Hammet så spiller bass-solo på Cunning Stunts. Du har vel ganske rett der ja Eller bass/guitar doodle heter den vel, for Kirk spiller jo gitar Wops, så klart. Det er vel ikke sånnt vi glemmer? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 natta Slepp tight. Goodnight. Dont let the bed bugs bite. BTW: hater edderkopper... *ser en bak skjermen HYLER og hiver donald pocket med grusom treffsikkerhet på den* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Legger merke til at du har bra musikksmak, kaiern.Sikter til avataren din. Hva med übersyn? Tar jeg ikke feil, så er det Kirk Hammet så spiller bass-solo på Cunning Stunts. Du har vel ganske rett der ja Eller bass/guitar doodle heter den vel, for Kirk spiller jo gitar Wops, så klart. Det er vel ikke sånnt vi glemmer? For all del, nei. Jeg skylder på klokken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kjøpt billett ell' ? Nei, jeg har ikke råd før neste lønning, men når den 8. Juni kommer så skal jeg bestille. Og togbillett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Og ikke Quote poster i hytt og pine folks. Rediger quotene før dere poster dem Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) For all del, nei.Jeg skylder på klokken. Du er tilgitt EDIT: Unnskyld B|Real Endret 22. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Og ikke Quote poster i hytt og pine folks. Rediger quotene før dere poster dem Ouch, den svei Men alt glemt, blir det første gang på "Rozzy" i år? Edit: Hehe, heldigvis var den Earendil som hadde gått berserk med quoting. Edit2: Vær klar over at togbillett til Rozzy kan være et lite helvete å få tak i dersom du er sent ute. Endret 22. mai 2004 av Vice Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Og ikke Quote poster i hytt og pine folks. Rediger quotene før dere poster dem *gikk mad med quoting* Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Good Nattia, Så mange legger post her kul filmen det det det var va r Bullet Proof Snakkes... sees Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvorfor så mange smileys? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Good Nattia, Så mange legger post her kul filmen det det det var va r Bullet Proof Snakkes... sees Bullet Proof Monk det er snakk om her? Gå mad med smileys i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg