Jarmo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 F4en og ! overklokket pizzaen min litt for mye i ovnen, svart og brent nå..... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Og stillheten senket seg over den mannlige delen av forumet ....... Holy f.u.c.k! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 satt de på en ekstra støtte og fjærnet hunden din?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 satt de på en ekstra støtte og fjærnet hunden din?? Vell, hunden min var borte, og den ekstra støtten tokk jeg på rett før den ble stjålet... (hadde 2 stykker pga. at jeg ikke orka og ta den andre av, og for at jeg skulle sikre sykkelen fra fall pga. neon lysa og elektronikken som var på den...) (var egentlig neon wire da) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 FY ******!!! De hadde tatt den fine tuta di! Jeg hadde klikket! Det er samlergods ffs! Folk er blitt frekke ass.. Kunne hvertfall latt den bli igjen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 FY ******!!! De hadde tatt den fine tuta di! Jeg hadde klikket! Det er samlergods ffs! Folk er blitt frekke ass.. Kunne hvertfall latt den bli igjen Ja, vet..Kjøpte den på Biltema for en tid siden..Skikklig bra skjekke triks var den..sukk Savner den jeg..Sykkelen der desvvere ikke kjørbar lengre, så jeg bruker en annen Merida jeg låner av fattern imens..Vet ikke om jeg skal bygge opp vraket eller ikke jeg..Skal ringe å høre med forsikringa snart jeg.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Og stillheten senket seg over den mannlige delen av forumet ....... Holy f.u.c.k! Vel ! var en spøk da.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Eg har ikke noe truse fetisj. Var som skrevet gjort på pur fan. Man lukter vel ikke på sjokolade papiret når man kan smake selve sjokoladen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *forsikkre Candyfloss om at nesten alle her ikke er pervs* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Eg har ikke noe truse fetisj. Var som skrevet gjort på pur fan. Man lukter vel ikke på sjokolade papiret når man kan smake selve sjokoladen? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Å være pervers iblant, er vel alle, men det finnes helt klart grenser. Å lukte på brukte truser er lavmål. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Eg har ikke noe truse fetisj. Var som skrevet gjort på pur fan. Man lukter vel ikke på sjokolade papiret når man kan smake selve sjokoladen? er jo noen som tydligvis gjør det og da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 50 år gamle menn som stjeler truser fra sine unge og fine nabo jenter som de aldri i verden kommer til å ha sjangs på. vettafan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Å være pervers iblant, er vel alle, men det finnes helt klart grenser. Å lukte på brukte truser er lavmål. That's right! Det mest tragiske er kanskje Mess-TV. Verdens hittil verste TV-"show". Nok om det. Poenget er vel mer at det hver eneste sending er opptil flere folk som sender meldinger til programmlederne med "få se føttene dine uten sko a, please!" og "er dere svette på føttene? mmm" osv... det er veldig, VELDIG Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tja. De folka på mess-tv er utrolig pr-kåte, det er ikke måte på. Hvis dere svarer på voten, får dere se magen min... Pathetic. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tja. De folka på mess-tv er utrolig pr-kåte, det er ikke måte på. Hvis dere svarer på voten, får dere se magen min... Pathetic. Til de grader også... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Korfor ser dere på mess-tv? Eg har aldri sett det. Vel eg har sett at det er på hver gang eg svitsjer forbi? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg tror jeg kanskje begynner å bli deppa. Trodde på et tidspunkt for ikke så veldig lenge siden at ting ikke kunne komme lengere ned, men tydeligvis så tok jeg vist feil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noe i veien med deg og pusen? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *forsikkre Candyfloss om at nesten alle her ikke er pervs* Bidrar med "forsikrer CandyFloss om at nesten ikke alle her ikke er pervoer". *sniff sniff* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg