Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
satt de på en ekstra støtte og fjærnet hunden din??

Vell, hunden min var borte, og den ekstra støtten tokk jeg på rett før den ble stjålet... (hadde 2 stykker pga. at jeg ikke orka og ta den andre av, og for at jeg skulle sikre sykkelen fra fall pga. neon lysa og elektronikken som var på den...)

(var egentlig neon wire da)

Lenke til kommentar
FY ******!!! De hadde tatt den fine tuta di! Jeg hadde klikket! Det er samlergods ffs! Folk er blitt frekke ass.. Kunne hvertfall latt den bli igjen

Ja, vet..Kjøpte den på Biltema for en tid siden..Skikklig bra skjekke triks var den..sukk :love: Savner den jeg..Sykkelen der desvvere ikke kjørbar lengre, så jeg bruker en annen Merida jeg låner av fattern imens..Vet ikke om jeg skal bygge opp vraket eller ikke jeg..Skal ringe å høre med forsikringa snart jeg..

Lenke til kommentar
Å være pervers iblant, er vel alle, men det finnes helt klart grenser. Å lukte på brukte truser er lavmål.

That's right! Det mest tragiske er kanskje Mess-TV. Verdens hittil verste TV-"show". Nok om det. Poenget er vel mer at det hver eneste sending er opptil flere folk som sender meldinger til programmlederne med "få se føttene dine uten sko a, please!" og "er dere svette på føttene? mmm" osv... det er veldig, VELDIG :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...