Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Angående spiseforstyrrelser og andre psykiske tilstander hos folk vil jeg gjerne komme med en liten oppfordring:

 

Ha litt forbanna respekt når dere uttaler dere om det! Selv om DERE ikke har opplevd noe slikt selv, så er det nok av folk som har det, og de settes pokker meg ikke pris på at lidelsen som har vært med de over lang tid og trykket de ned i gjørma LATTERLIGGJØRES. Vær forsiktige med slikt, spesiellt på et offentlig forum.

:yes:

 

 

(Men hvor står egentlig mobbinga?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående spiseforstyrrelser og andre psykiske tilstander hos folk vil jeg gjerne komme med en liten oppfordring:

 

Ha litt forbanna respekt når dere uttaler dere om det! Selv om DERE ikke har opplevd noe slikt selv, så er det nok av folk som har det, og de settes pokker meg ikke pris på at lidelsen som har vært med de over lang tid og trykket de ned i gjørma LATTERLIGGJØRES. Vær forsiktige med slikt, spesiellt på et offentlig forum.

Wow... and we have a winner. :w00t:

Ta det han sier til etteretning. :)

det tror de alle fleste som har noe oppi nøtta gjør da det er en såpass alvorlig sak som det er

Lenke til kommentar
Ikke spor dette over på "mobbe-jenter-tråden", fordi da kan jeg begynne å ta igjen. For det første; Dere tror VI er opptatt av at DERE skal føle. Hvorfor klikker det helt for en gutt hvis det oppstår en krangel og jeg IKKE gråter? Da er plutselig det ille også.  :no:  Gutter er noe møkk...men noen ganger kan dere være gullende rene... i selskap med jenter da selvfølgelig  :yes:

De fleste jenter jeg har vært sammen med (og andre venniner) har vært opptatt av hva jeg føler og ikke minst hva jeg tenker.

 

Jeg har aldri klikket fordi en jente ikke har grått ihvertfall, da må du ha møtt en idiot isåfall. Du er vel ikke helt 100% hvis du klikker på en jente uansett da, dere er jo utrolig skjønne! :love:

 

Ikke ment som mobbing, er bare noen tanker!

 

Synes det er så morsomt å se på hvor forskjellig gutter oppfører seg når de er sammen med bare gutter, i forhold til hvordan de er når det er mange jenter rundt! :laugh:

 

EDIT: er jo latterlig å komme med påstander om hvilket kjønn som er "best"...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Ikke spor dette over på "mobbe-jenter-tråden", fordi da kan jeg begynne å ta igjen. For det første; Dere tror VI er opptatt av at DERE skal føle. Hvorfor klikker det helt for en gutt hvis det oppstår en krangel og jeg IKKE gråter? Da er plutselig det ille også. :no: Gutter er noe møkk...men noen ganger kan dere være gullende rene... i selskap med jenter da selvfølgelig :yes:

Vi føler, det er bare det at dere tror at vi er fiksert på det området.

Og hvorfor må dere hele tiden gråte når man krangler?

Og vi er bare hestkuker når vi er sammen med gutter?

 

Hah...ja det er mye rart som foregår i hodene "deres" :p

 

Men EOD.

Lenke til kommentar
Angående spiseforstyrrelser og andre psykiske tilstander hos folk vil jeg gjerne komme med en liten oppfordring:

 

Ha litt forbanna respekt når dere uttaler dere om det! Selv om DERE ikke har opplevd noe slikt selv, så er det nok av folk som har det, og de settes pokker meg ikke pris på at lidelsen som har vært med de over lang tid og trykket de ned i gjørma LATTERLIGGJØRES. Vær forsiktige med slikt, spesiellt på et offentlig forum.

 

PS. Og skjerp dere med guttaerbest-preiket. Dere skremmer bort den eneste feminine motvekten vi har til alt wannabetestosteronet her.

En må passe på hva en sier

 

Var sån ca det jeg sa? :hmm:

Lenke til kommentar
Synes det er så morsomt å se på hvor forskjellig gutter oppfører seg når de er sammen med bare gutter, i forhold til hvordan de er når det er mange jenter rundt! :laugh:

 

EDIT: er jo latterlig å komme med påstander om hvilket kjønn som er "best"...

Ja, det er det. Det sier kanskje mere om personen en den personen er villig til å innrømme :roll:

Lenke til kommentar
Argh, da gadd ikke jeg være oppe lengre. Skal på jobb kl. 11:00 i morgen, moro da!

Hah... Jeg skal på jobb kvart over åtte, sucker. Så hvis du er keen på å ta halv åtte bussen med meg, SÅ kan du begynne å klage.. :yes:

Wh1n0rZ ^^

 

EDIT: Skal vel egentlig ikke klage, for tiden moro å være lagergutt på Meny...

Endret av pain
Lenke til kommentar
Argh, da gadd ikke jeg være oppe lengre. Skal på jobb kl. 11:00 i morgen, moro da!

Hah... Jeg skal på jobb kvart over åtte, sucker. Så hvis du er keen på å ta halv åtte bussen med meg, SÅ kan du begynne å klage.. :yes:

Skal åpne (og stenge) imorgen, har 07-19 vakt... Hurra :thumbdown:

 

Noen tidligere?

 

Nå har ikke jeg så lang vei til jobben da, bare en heis, men uansett...

 

EDIT: oops, ble visst en dobbelpost...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Nettopp snakket med en god venn av meg.

Hun har vært hos psykolog fordi forreldene tror hun har en eller annen form for spiseforstyrrelser.

Hun er så sur og irritert på dem...håper bare hun ikke klikker og ringer meg i sinne igjen :roll:

Jeg personlig syntes denne var litt...på kanten. Først kaller han henne god venn, og i det neste øyeblikket håper han at hun ikke ringer når hun helt sikkert har det vanskelig.

 

Kanskje jeg misforstår..men det hadde ikke vært noe nytt.

Lenke til kommentar
HalTan: hvilket utsagn syntes du at latterliggjorde spiseforstyrrelser og andre psykiske tilsander?

 

Tror ikke at noen her ville latterligjøre noe slikt, ihvertfall ikke jeg!

Samme lurte jeg på. Virket som om du var sur på oss jo! :thumbdown:

Er selv spinkel som faen, men klager ikke, for er veldig glad at jeg er i den situasjonen istedetfor å være overvektig, de har det absolutt verst! _MEN_, jeg blir nesten dårlig av å se alle de tjukke, ja, da mener jeg TJUKKE, som ikke har noen som helst form for sykdom (bare sykelig glad i mat..) spise på "Mac'ern" hver dag ol.

Lenke til kommentar

Skal åpne (og stenge) imorgen, har 07-19 vakt... Hurra :thumbdown:

 

Noen tidligere?

 

Nå har ikke jeg så lang vei til jobben da, bare en heis, men uansett...

 

EDIT: oops, ble visst en dobbelpost...

En heis sier du, skal vel tilfeldigvis ikke väre Sentrum Terrase?

 

I Tromsö altså?

 

Jobber ikke du på Rimi?

Lenke til kommentar
Jeg personlig syntes denne var litt...på kanten. Først kaller han henne god venn, og i det neste øyeblikket håper han at hun ikke ringer når hun helt sikkert har det vanskelig.

 

Kanskje jeg misforstår..men det hadde ikke vært noe nytt.

Du misforstår. Vil gjerne at hun ringer og prater om ting og tang. Synes det er koselig slikt, men hun blir bare så sint og ute av stand til å høre på andre personers sin mening osv..

Lenke til kommentar

Skal åpne (og stenge) imorgen, har 07-19 vakt... Hurra  :thumbdown:

 

Noen tidligere?

 

Nå har ikke jeg så lang vei til jobben da, bare en heis, men uansett...

 

EDIT: oops, ble visst en dobbelpost...

En heis sier du, skal vel tilfeldigvis ikke väre Sentrum Terrase?

 

I Tromsö altså?

 

Jobber ikke du på Rimi?

Oslo..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...