Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jokke, men han er utestengt :)

Piss, Jokke har ikke så mye penger som han har utgitt seg for. Han bor i en standard lavblokk på Skøyen i Oslo, ikke et palass.

Fnis. Jeg tror jeg så han i KG-toget på 17.mai. Håper det er han jeg tror :yes:

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd "sånne som meg" ikke får dratt på sånne arrangementer pga psykisk ustabile foreldre som klikker bare du rører på deg.

 

Sikle? Tror de fleste har sett en jente før. Darkness har jo vært på treff. She survived. Jenter er ikke så svake sjø... ;)

Vel, da får vi arrangere et treff på et eller annet sted I oslo en eller annen gang da.

Til oslo må du da få lov å dra uten noen spessielle dikkedarier..

Lenke til kommentar
Elyas Machera: På vår RIMI så er det nesten bare hyggelige folk som jobber! Pleier å få høre det minst en gang om dagen (fra kunder) om hvor hyggelige vi er... Er flere kunder som går fordi andre butikker å handle hos oss faktisk!

Tror det med hyggelige ansatte er vel så viktig som pris jeg.

Det har også butikksjefen vår tro på.

 

Derfor ansetter hun bare folk via de ansatte så vet hun at de er flinke og til å stole på!

 

Selv så har jeg skaffet jobb på RIMIen til to i klassen min, dama mi, lillesøsteren til dama mi, dama til en kamerat av meg+++ Det var folk jeg visste at jeg kunne stole på og at de var hyggelige og har en god innsats vilje!

 

Da jeg skulle trykke inn alarmkoden så gikk jeg forbi oppslagstavlen i butikken, og tenkte det var noe for dere...

 

rimitavle.jpg¨

 

Hehe, en egen konsoll til en hard-disk, med hjul!

 

Er så morsomt med folk som tar feil av harddisk og kabinett...

Lenke til kommentar
:lol:

 

Ja det er nok nr 1 feil hos de som ikke kan så mye med data.

Tja...blir ofte forvirret når folk kommer å sier at det er noe galt med hard-disken, vips jeg starter å skru opp kabinette, ut med disken å spørr om det var denne det var no galt med, som regel svarer de "åssen skal jeg vite det da, bare fiks hard-disken min"

Lenke til kommentar
Nettopp snakket med en god venn av meg.

Hun har vært hos psykolog fordi forreldene tror hun har en eller annen form for spiseforstyrrelser.

Hun er så sur og irritert på dem...håper bare hun ikke klikker og ringer meg i sinne igjen :roll:

Oj, har ei vennine som prøvde å ta livet sitt pga folk kalte hun feit, noe som hun så absolutt ikke er :wow:

 

En må passe på hva en sier :hrm:

Lenke til kommentar
:lol:

 

Ja det er nok nr 1 feil hos de som ikke kan så mye med data.

Tja...blir ofte forvirret når folk kommer å sier at det er noe galt med hard-disken, vips jeg starter å skru opp kabinette, ut med disken å spørr om det var denne det var no galt med, som regel svarer de "åssen skal jeg vite det da, bare fiks hard-disken min"

:wallbash:

Lenke til kommentar
Nettopp snakket med en god venn av meg.

Hun har vært hos psykolog fordi forreldene tror hun har en eller annen form for spiseforstyrrelser.

Hun er så sur og irritert på dem...håper bare hun ikke klikker og ringer meg i sinne igjen :roll:

Oj, har ei vennine som prøvde å ta livet sitt pga folk kalte hun feit, noe som hun så absolutt ikke er :wow:

 

En må passe på hva en sier :hrm:

Du må jo ikke bare passe på hva du sier når du er sammen med jenter, ikke glem hva du tenker, føler, mener, gjør+++

 

 

 

 

 

 

 

Og ikke minst alt du IKKE sier, tenker, mener, gjør+++

 

SOm jeg har sagt før, jenter er rare dyr, men de er utrolig dielige da! mmm!

Lenke til kommentar

Ikke spor dette over på "mobbe-jenter-tråden", fordi da kan jeg begynne å ta igjen. For det første; Dere tror VI er opptatt av at DERE skal føle. Hvorfor klikker det helt for en gutt hvis det oppstår en krangel og jeg IKKE gråter? Da er plutselig det ille også. :no: Gutter er noe møkk...men noen ganger kan dere være gullende rene... i selskap med jenter da selvfølgelig :yes:

Lenke til kommentar
Nettopp snakket med en god venn av meg.

Hun har vært hos psykolog fordi forreldene tror hun har en eller annen form for spiseforstyrrelser.

Hun er så sur og irritert på dem...håper bare hun ikke klikker og ringer meg i sinne igjen :roll:

Oj, har ei vennine som prøvde å ta livet sitt pga folk kalte hun feit, noe som hun så absolutt ikke er :wow:

 

En må passe på hva en sier :hrm:

Du må jo ikke bare passe på hva du sier når du er sammen med jenter, ikke glem hva du tenker, føler, mener, gjør+++

 

 

 

 

 

 

 

Og ikke minst alt du IKKE sier, tenker, mener, gjør+++

 

SOm jeg har sagt før, jenter er rare dyr, men de er utrolig dielige da! mmm!

men tenk hvor enkel verden ville vært hvis det kun var gutter da

Lenke til kommentar

 

En må passe på hva en sier :hrm:

Du må jo ikke bare passe på hva du sier når du er sammen med jenter, ikke glem hva du tenker, føler, mener, gjør+++

 

 

 

 

 

 

 

Og ikke minst alt du IKKE sier, tenker, mener, gjør+++

 

SOm jeg har sagt før, jenter er rare dyr, men de er utrolig dielige da! mmm!

Hm lurer på åssen verden hadde vært hadde jenter hatt:samme skall som dem har nå, men tankegang til en mann :hmm:

Lenke til kommentar

Angående spiseforstyrrelser og andre psykiske tilstander hos folk vil jeg gjerne komme med en liten oppfordring:

 

Ha litt forbanna respekt når dere uttaler dere om det! Selv om DERE ikke har opplevd noe slikt selv, så er det nok av folk som har det, og de settes pokker meg ikke pris på at lidelsen som har vært med de over lang tid og trykket de ned i gjørma LATTERLIGGJØRES. Vær forsiktige med slikt, spesiellt på et offentlig forum.

 

PS. Og skjerp dere med guttaerbest-preiket. Dere skremmer bort den eneste feminine motvekten vi har til alt wannabetestosteronet her.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Nettopp snakket med en god venn av meg.

Hun har vært hos psykolog fordi forreldene tror hun har en eller annen form for spiseforstyrrelser.

Hun er så sur og irritert på dem...håper bare hun ikke klikker og ringer meg i sinne igjen :roll:

Oj, har ei vennine som prøvde å ta livet sitt pga folk kalte hun feit, noe som hun så absolutt ikke er :wow:

 

En må passe på hva en sier :hrm:

Du må jo ikke bare passe på hva du sier når du er sammen med jenter, ikke glem hva du tenker, føler, mener, gjør+++

 

 

 

 

 

 

 

Og ikke minst alt du IKKE sier, tenker, mener, gjør+++

 

SOm jeg har sagt før, jenter er rare dyr, men de er utrolig dielige da! mmm!

men tenk hvor enkel verden ville vært hvis det kun var gutter da

Hmm...

 

 

 

 

 

 

 

(Har du livmor osv.?)

 

 

:p

Lenke til kommentar
Angående spiseforstyrrelser og andre psykiske tilstander hos folk vil jeg gjerne komme med en liten oppfordring:

 

Ha litt forbanna respekt når dere uttaler dere om det! Selv om DERE ikke har opplevd noe slikt selv, så er det nok av folk som har det, og de settes pokker meg ikke pris på at lidelsen som har vært med de over lang tid og trykket de ned i gjørma LATTERLIGGJØRES. Vær forsiktige med slikt, spesiellt på et offentlig forum.

Wow... and we have a winner. :w00t:

Ta det han sier til etteretning. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...