Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på jobben idag og er jo selvfølgelig vant til at folk klager, er jo jeg som må ta meg av de fleste siden jeg er leder, men denne ganger var det ikke langt unna før jeg faktisk sa min egentlig mening...

 

Som de fleste vet så er det jo streik nå, og da mangler vi jo selvfølgelig ENDEL varer, balndt annet mange frysevarer.

 

Siden det ikke er noen varer i fryseren så fikk vi en kar til å skru av fryserene (man kan ikke skru de av helt grunnet noe med kjølesystemet eller noe, men kan ihevrtfall skru av selve frysen). Han karen hadde selvfølgelig glemt en fryser så den stod fortsatt på (noe jeg ikke visste).

 

Idet jeg går forbi fryseavdelingen så er det en idiot av en danske som roper ettellerannet jeg ikke forstod etter meg, så jeg går bort til han og spør hva det er... Etter et par forsøk så forstår jeg hva han sier

 

Hvorfor står denne fryseren på?! Det er ingen vits å ha denne på! Dette er utrolig sløsing med strøm!!! Få den av!!!

 

Altså... jeg kan gjerne takle at folk klager på høye priser, lite vareutvalg evt varer med utgåt dato osv, men å klikke for at den ene fryseren ikke er skrudd av? WTF?

 

Et sted går grensen!

 

Jeg bare smilte, snudde meg og gikk... Argh...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
EDIT: de eneste selgere som er til å stole på er dem som sitter bak kassa på rimi  :wee:

Ikke de på Rimi hvor jeg bor :ermm:

Alle kan gjøre feil! Er faktisk utrolig lett f.eks å slå feil kode på div frukt osv (mange som likner). Men på "min" RIMI så ordner vi ihvertfall slike feil raskt og på en ordentlig måte!

 

EDIT: Jobber på RIMI Gimle (Bygdøy allé 37, bor selv 8 etasjer rett over)... Frogner, Oslo.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Tørr du virkelig det Thea? FULLT av gutte-nerder som kommer til å sikle bare ved duften av kvinneparfyme?

Selvfølgelig TØR jeg. Jeg er da ingen jente-jente :p Dessuten tror jeg ikke det blir noe av noen sikling, heller litt overrasket over hvor mye bilder ikke viser ;) Men jeg tenkte mer på søppel-treff, jeg da. Kjenner ingen fra Overklokking. Uansett..Håper dere har tenkt å være litt snakkesalige nå. :w00t:

 

Btw... Det er ikke rart i vi ansatte blir litt gærne iblant. Vi har en grense vi også. Når en kaller meg fittekjerring pga noen festereimer ikke koster en krone mindre, så klikker det for meg.

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar

Tørr du virkelig det Thea? FULLT av gutte-nerder som kommer til å sikle bare ved duften av kvinneparfyme?

Selvfølgelig TØR jeg. Jeg er da ingen jente-jente :p Dessuten tror jeg ikke det blir noe av noen sikling, heller litt overrasket over hvor mye bilder ikke viser ;) Men jeg tenkte mer på søppel-treff, jeg da. Kjenner ingen fra Overklokking. Uansett..Håper dere har tenkt å være litt snakkesalige nå. :w00t:

 

 

og du tror ikke at en gjeng med nerde vil sikle over en nerde jente?

huf da :nei: du vil bli overasket

Endret av Lufen
Lenke til kommentar
Ha HAHAa ha!

 

schmelck: da skrudde du den av?

ikke snakk om! Den står på og sløser MASSE strøm, her ingen planer om å skru den av heller!

 

Elyas Machera: På vår RIMI så er det nesten bare hyggelige folk som jobber! Pleier å få høre det minst en gang om dagen (fra kunder) om hvor hyggelige vi er... Er flere kunder som går fordi andre butikker å handle hos oss faktisk!

Lenke til kommentar

sånne treff tar man på tg eller andre lan da  :yes:

Synd "sånne som meg" ikke får dratt på sånne arrangementer pga psykisk ustabile foreldre som klikker bare du rører på deg.

 

Sikle? Tror de fleste har sett en jente før. Darkness har jo vært på treff. She survived. Jenter er ikke så svake sjø... ;)

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar

sånne treff tar man på tg eller andre lan da  :yes:

Synd "sånne som meg" ikke får dratt på sånne arrangementer pga psykisk ustabile foreldre som klikker bare du rører på deg.

 

Sikle? Tror de fleste har sett en jente før. Darkness har jo vært på treff. She survived. Jenter er ikke så svake sjø... ;)

åja?

kanskje du burde sende dem i terapi da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...