Lufen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 DDOS de tilbake da . god ide, så plutselig banker onkel blå på Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=200&t=247309 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 "desverre" så synker vi ikke ned på deres nivå.. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hack? DDOS = Direct Denial Of Service. Noen videre definisjon må noen andre svare på. Det går ut på å overbelsate linjen eller serveren elns Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) DDOS de tilbake da . god ide, så plutselig banker onkel blå på Onkel blå, den var ny Endret 21. mai 2004 av pain Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) DDOS de tilbake da . Edit: Vi går sammen alle brukere av forumet og organiserer et massivt ddos angrep mot alle fjonballene som tror de er kule og kan haxe Malgler bare ipen deres Hehe, hadde vært kult å spore dem, samle alle de "1337 hax0r" nerdene på forumet til å DDOSe dem ja, muhahahahaha! PAIN: liker å krysse "loven lange arm" og "onkel", så jeg kaller politiet for "lovens lange onkel" Endret 21. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=200&t=247309 ENDELIG! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 DDOS de tilbake da . Edit: Vi går sammen alle brukere av forumet og organiserer et massivt ddos angrep mot alle fjonballene som tror de er kule og kan haxe Malgler bare ipen deres Hehe, hadde vært kult å spore dem, samle alle de "1337 hax0r" nerdene på forumet til å DDOSe dem ja, muhahahahaha! tror du trenger fler du Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Men nå ser alt ut til å gå på silkeføre igjen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det har vært seriøst mye liv i SO3 de siste dagene Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 DDOS de tilbake da . Edit: Vi går sammen alle brukere av forumet og organiserer et massivt ddos angrep mot alle fjonballene som tror de er kule og kan haxe Malgler bare ipen deres Hehe, hadde vært kult å spore dem, samle alle de "1337 hax0r" nerdene på forumet til å DDOSe dem ja, muhahahahaha! PAIN: liker å krysse "loven lange arm" og "onkel", så jeg kaller politiet for "lovens lange onkel" ^__^ Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det har vært seriøst mye liv i SO3 de siste dagene ja uvanlig mye Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nei, han skal bake kake Baka er et ord din...Og betyr sletts ikke å bake kake.. Just a wild guess.. Baka = pule? Isåfall: Btw; Var det ikke snakk om noe Oslo-treff her? Og kan alle være med da? Jeg vil møte dere Tørr du virkelig det Thea? FULLT av gutte-nerder som kommer til å sikle bare ved duften av kvinneparfyme? Her er tråden btw: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=241942&hl= Hadde vært kult om du hadde blitt med da! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Omg, er så drit lei familien min nå. Går ut av rommet, skal prøve og sette meg ned å ta en helt normal samtale med de...men neida. Før jeg i det hele tatt får sagt noe, så begyner ho og mase om regninger på det jælva Mr's Music som en selger sa var grattis, som jeg hadde bestilt...så sa mamma at ho skulle avbestile de, men neida nå skal ho trekke de ifra komf pengene mine også (500kr ikke mye men likvell). Ikke nok med det, nå begyner stefar og mase om at jeg er for frekk, og til slutt stikker alle så sitter jeg der alene, å alle er sure, det skjer faan meg vær gang jeg stikker ut. Dritt familie!. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 AARG! nå bugser forumet igjen . Btw. Det var en fjonball som hacket hjemmesiden min en gang, men han tenkte ikke på at ipen hans ble logget Ip til løk Start pinging Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Omg, er så drit lei familien min nå.Går ut av rommet, skal prøve og sette meg ned å ta en helt normal samtale med de...men neida. Før jeg i det hele tatt får sagt noe, så begyner ho og mase om regninger på det jælva Mr's Music som en selger sa var grattis, som jeg hadde bestilt...så sa mamma at ho skulle avbestile de, men neida nå skal ho trekke de ifra komf pengene mine også (500kr ikke mye men likvell). Ikke nok med det, nå begyner stefar og mase om at jeg er for frekk, og til slutt stikker alle så sitter jeg der alene, å alle er sure, det skjer faan meg vær gang jeg stikker ut. Dritt familie!. Et lite tips... Ikke gå ut av rommet? EDIT: de eneste selgere som er til å stole på er dem som sitter bak kassa på rimi Endret 21. mai 2004 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Omg, er så drit lei familien min nå.Går ut av rommet, skal prøve og sette meg ned å ta en helt normal samtale med de...men neida. Før jeg i det hele tatt får sagt noe, så begyner ho og mase om regninger på det jælva Mr's Music som en selger sa var grattis, som jeg hadde bestilt...så sa mamma at ho skulle avbestile de, men neida nå skal ho trekke de ifra komf pengene mine også (500kr ikke mye men likvell). Ikke nok med det, nå begyner stefar og mase om at jeg er for frekk, og til slutt stikker alle så sitter jeg der alene, å alle er sure, det skjer faan meg vær gang jeg stikker ut. Dritt familie!. Ta det heller med ro og spill litt sint musikk og ras fra deg. Og folka på rimi skal du skjekke kassalappen med Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Omg, er så drit lei familien min nå.Går ut av rommet, skal prøve og sette meg ned å ta en helt normal samtale med de...men neida. Før jeg i det hele tatt får sagt noe, så begyner ho og mase om regninger på det jælva Mr's Music som en selger sa var grattis, som jeg hadde bestilt...så sa mamma at ho skulle avbestile de, men neida nå skal ho trekke de ifra komf pengene mine også (500kr ikke mye men likvell). Ikke nok med det, nå begyner stefar og mase om at jeg er for frekk, og til slutt stikker alle så sitter jeg der alene, å alle er sure, det skjer faan meg vær gang jeg stikker ut. Dritt familie!. da gir de deg kanskje et hint at DU burde forandre på oppførselen din og at du da er frekk da? ikke det at jeg liker å si sånt men den episoden burde få deg til å tenke på hvordan du er da Endret 21. mai 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 EDIT: de eneste selgere som er til å stole på er dem som sitter bak kassa på rimi Ikke de på Rimi hvor jeg bor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg