Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeee! Da er jeg hjemme fra stor-O "stor"senter... Har vært og kjøpt hodetetefoner. Sony MDV-150 heter de.. kosta 200 spenn, bra for å koste så lite (det er klokker btw)... DIGG! Thea er ingen attention wh0re, hun er en attention cutie... *smiske* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi *grin* SnowDOG_ - Du må ta de som er brukte, ellers får du ikke noe glede av å lukte på dem Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Får linser om noen uker i bytte mot mine briller.. Du burde ha briller å supplere med. Hvis jeg har på linser for lenge, blir de tørre, og da ser jeg ikke en dritt (for å overdrive litt)... Også er vi ikke slemme mot Thea, er vi vel? Skal ikke bytte bort brillene altså Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Thea er ingen attention wh0re, hun er en attention cutie...*smiske* Her kom det jeg håpet på skulle komme Jeg er ingen ******, bare så DET er sagt. Forøvrig sitter jeg nå og blar i Harry Potter boka nr. 5. Heaven on earth. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 og har en link til bilder av seg selv i siggen Nah, ser ikke på det som å være attentionwh0re. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 brabra *være gentleman* vel... jeg så Dina i dag... var "platesignering" på kjøpesenter.. gikk forbi. Var bare småbarn som hadde møtt opp, og 3 menn i 50-åra DINA SUGER! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 og har en link til bilder av seg selv i siggen Nah, ser ikke på det som å være attentionwh0re. jeg gjør Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Alt innenfor den musikksjangeren "Dina" er i suger IMO Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tja. Hadde gjort som Dina sjøl. Penger er penger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det slår jo an, og er ikke talentløst , liksom. Folk utvikler for mye fordommer mot slikt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi *grin* SnowDOG_ - Du må ta de som er brukte, ellers får du ikke noe glede av å lukte på dem Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi *grin* SnowDOG_ - Du må ta de som er brukte, ellers får du ikke noe glede av å lukte på dem WTF? Gjør gutter slikt? Trodde sånt bare skjedde på filmer, jeg.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vel.. det er jo VELDIG enkelt da. Jeg skal ikke nekte noen å høre på det, men det er så synd at hardtjobbende musikere (til og med innenfor samme sjanger) ikke blir gitt ut fordi de ikke er blonde og vakkre... Det er synd og skam. Men men, nok om det. Det skal bare nevnes at en musiker en kompis av meg kjenner brukte nøyaktig 30 minutter i et ministudio (pc + keyb) på å gjennskape Bli Hos Meg ( og spillte inn med sin egen stemme ) uten å ha andre referanser en innspillingen. Men Men... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så alt som "slår ann" blant top20 folk er bra? Give me a break please. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vannkjølinga kostet totalt ca 3500kr. Men tror du ****** ikke det lakk litt da. Fikk heldigvis slått av pc'en i tide. Pc'en er nå lite LAN-vennlig, den inneholder følgende: Chieftec bigtower PSU 4 disker 2 cd-rom'er 2,5 liter vann 3 vannblokker 1 BMW 518 -83 radiator 1 Blackice radiator +++ Den er TUNG Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så alt som "slår ann" blant top20 folk er bra?Give me a break please. Nei, men en må jo ha gjort _noe_ rett for å bli en såpass stor suksess. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi *grin* SnowDOG_ - Du må ta de som er brukte, ellers får du ikke noe glede av å lukte på dem WTF? Gjør gutter slikt? Trodde sånt bare skjedde på filmer, jeg.. Og stillheten senket seg over den mannlige delen av forumet ....... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så alt som "slår ann" blant top20 folk er bra?Give me a break please. Nei, men en må jo ha gjort _noe_ rett for å bli en såpass stor suksess. Å sette en pen og atraktiv 18'åring fram for tv og markedsføre henne på svisj, er det meste møkket blir solgt. Joda. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vel... Vær trygg... Jeg er stolt av å ikke ha en ENESTE syk fetisj ala lukte eller fot-greier... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Idag så var bestefaren min på en sykkel tur idag... Så jaggu trur du ikke han fant sykkelen! Den var låst i en lykte stolpe, så han ringte meg, og jeg kom bort med en svær tang og klipte den. Tokk sykkelen bakpå en pickup, og dro tilbake.. Slik så sykkelen min ut før den ble stjålet: http://www.bjaaland.net/sykkel.jpg Etter: http://www.bjaaland.net/sykkel2.jpg Den ser kansje ikke så ille ut, men det går ikke ann å sykle på den nesten.. Pedalene er knekt, rattet er helt skjeivt, dekkene er skjeive, gira må justeres (no problem), bremsene er ødlagt.. Selve bremse mekanismen... Faens ******* HORER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg