Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får linser om noen uker i bytte mot mine briller..

Du burde ha briller å supplere med. Hvis jeg har på linser for lenge, blir de tørre, og da ser jeg ikke en dritt (for å overdrive litt)...

Også er vi ikke slemme mot Thea, er vi vel?

Skal ikke bytte bort brillene altså :)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Thea er ingen attention wh0re, hun er en attention cutie...

*smiske*

:roll:

Her kom det jeg håpet på skulle komme :lol: Jeg er ingen ******, bare så DET er sagt. Forøvrig sitter jeg nå og blar i Harry Potter boka nr. 5. Heaven on earth.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi  *grin*

SnowDOG_ - Du må ta de som er brukte, ellers får du ikke noe glede av å lukte på dem :D

:lol:

WTF? :lol:

Gjør gutter slikt?

Trodde sånt bare skjedde på filmer, jeg.. :lol:

Lenke til kommentar

Vel.. det er jo VELDIG enkelt da. Jeg skal ikke nekte noen å høre på det, men det er så synd at hardtjobbende musikere (til og med innenfor samme sjanger) ikke blir gitt ut fordi de ikke er blonde og vakkre... Det er synd og skam. Men men, nok om det.

Det skal bare nevnes at en musiker en kompis av meg kjenner brukte nøyaktig 30 minutter i et ministudio (pc + keyb) på å gjennskape Bli Hos Meg ( og spillte inn med sin egen stemme :mrgreen:) uten å ha andre referanser en innspillingen. Men Men...

Lenke til kommentar

Vannkjølinga kostet totalt ca 3500kr. Men tror du ****** ikke det lakk litt da. Fikk heldigvis slått av pc'en i tide. Pc'en er nå lite LAN-vennlig, den inneholder følgende:

Chieftec bigtower

PSU

4 disker

2 cd-rom'er

2,5 liter vann

3 vannblokker

1 BMW 518 -83 radiator

1 Blackice radiator

+++

Den er TUNG

Lenke til kommentar
På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi  *grin*

SnowDOG_ - Du må ta de som er brukte, ellers får du ikke noe glede av å lukte på dem :D

:lol:

WTF? :lol:

Gjør gutter slikt?

Trodde sånt bare skjedde på filmer, jeg.. :lol:

Og stillheten senket seg over den mannlige delen av forumet ....... :lol:

Lenke til kommentar
Så alt som "slår ann" blant top20 folk er bra?

Give me a break please.

Nei, men en må jo ha gjort _noe_ rett for å bli en såpass stor suksess.

Å sette en pen og atraktiv 18'åring fram for tv og markedsføre henne på svisj, er det meste møkket blir solgt. Joda.

Lenke til kommentar

Idag så var bestefaren min på en sykkel tur idag...

Så jaggu trur du ikke han fant sykkelen! Den var låst i en lykte stolpe, så han ringte meg, og jeg kom bort med en svær tang og klipte den. Tokk sykkelen bakpå en pickup, og dro tilbake..

Slik så sykkelen min ut før den ble stjålet:

http://www.bjaaland.net/sykkel.jpg

Etter:

http://www.bjaaland.net/sykkel2.jpg

Den ser kansje ikke så ille ut, men det går ikke ann å sykle på den nesten.. Pedalene er knekt, rattet er helt skjeivt, dekkene er skjeive, gira må justeres (no problem), bremsene er ødlagt.. Selve bremse mekanismen...

Faens ******* HORER :grin::grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...