Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

*opp med handa*

 

Men kan jeg fortsatt logge på hw nettverket selv om lillesøss lager seg en annen bruker og spammer så sjukt at hu blir kasta ut? vil ikke at hu skal gjøre det men misstenker sterkt at hu kommer til å gjøre det. :hmm:

 

Nå stikker jeg ut på trampoen, weeee :w00t:

 

Ha en fin dag folkens :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange ganger har jeg sagt at du ikke skal dusje mens du snakker i mobiltelefonen? :roll:

 

Jeg vet det, pappa. Altfor mange ganger. :D

 

Jeg har hatt fri i dag, og måten jeg har brukt fridagen på er vel kanskje det mest perfekte jeg kunne ha tenkt meg... :)

 

Nå tenker jeg å snart dra på trening.. :w00t:

Lenke til kommentar

Jaaaa!! Må bare ha et lite gledesutbrudd nå.

 

Har hatt fransk skriftlig eksamen. Nå er jeg helt ferdig med å studere fransk! :) Deilig.

 

Hadde en litt stresset start på dagen da.

 

Var sent ute til eksamen, og klarte å karre med inn i eksamenslokalet noen minutter før den startet. Var varm og svett fordi jeg hadde hatt det så travelt.

 

Setter meg noe forunlet ned på en plass som var ledig og slenger ordboken på pulten. Idet den ligger på pulten sier eksamensvakten: " Den der er ikke lovlig å Bruke! Så den må du pakke ned med en gang!"

 

"WTF?!" Tenkte jeg. Spurte en inspektør av den yngre typen i lokalet, hun sa seg enig i at den ikke var lovlig til eksamen.

 

"WTF?! OMG N00b!" :wallbash: Tenkte jeg (kanskje ikke ordrett...)

 

Jeg maste litt på damen som sa at hun heller skulle dobbeltsjekke det.

 

Eksamen begynte, og jeg satt der svett stresset og trøtt uten ordbok.. Begynte så vidt å skrive, men skjønte raskt at jeg kom til å få problemer. :(

 

Etter ca 30 minutter kom damen inn i igjen og sa at det var greit, jeg skulle få bruke ordboken min. Da var dagen reddet. Hadde blitt vanskelig å oversette en norsk tekst til fransk uten ordbok, samt å skrive en 3-siders stil uten ordbok... :scared:

 

Men nå er det helg for min del. Tenkte å trene litt så skal jeg jobbe i natt! :woot::ermm:

Lenke til kommentar
Orker ikke trene likevel. Bestemte meg for å heller spise is  :laugh:

:thumbup:

Mye bedre det. Nyt livet sier nå jeg :)

Jeg har trent nå!

 

Deilig! :yes:

 

Begynner å se litt resultater, selv om det bare er litt over to uker siden jeg startet..

 

Har vel trent 7-8 ganger nå i løpet av den perioden...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...