Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

p900 begynner vel å bli gammel nå?... Neida, bare tuller med deg. (litt overtrøtt humor på meg i dag)

 

Jeg lurer på hvordan det går med pappa hos øyelegen, håper han ikke blir blind :cry: . Han tror øyet holder på å revne opp igjen, øyet har revnet før så vi får se om de får fikset det denne gangen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:( Hadde marerit i natt om at jeg klarte å knekke mobilen min, det vakke særlig gøy. Drømte det en gang i forrige uke også ,ikke bra..

 

 

God Morgen folkens :wow: hvor er det søte smilien som har to tomler opp og smiler?? :thumbs: derja, den er tatt bort fra denna listen ved det jeg skriver da, det ekke no gøy.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Aah!! Endelig stått opp... OG JEG HAR VONDT I HODET!! why?!

Svir i hele nakken og opover resten av skallen.... Nettopp tatt sånn epiller og sånt mot det, menbleh, det funker aldri på meg...

 

jaja, men over til noe annet. Noen som vet om en enkel måte (gjerne en butikk + pris) hvor jeg kan få kjøpt OS8? Har lagt opp en emulator, og den OS8-versionen jeg har nå er på japansk... angry_smile.gif det brukte jeg liksom en hel CD som jeg skulle brenne noe til en annen på.. 75_75.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...