Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

ahpadt: Hvis det kun er på MSN, så er det jo bare å blokkere han da?

Han er en idiot i virkligheten også.

Hvis snakker med deg IRL og spør hvorfor du har blokkert han, så svarer du bare at du synes han er en idiot og har ingen interresse av å snakke noe mer med han...

Da blir ha sikkert litt paff!

 

Bare hos meg at forumet går litt på 56k hastighet?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er hos bare deg...

Hos meg går det strålende, men dog med litt feilmeldinger innimellom.. :confused:

 

Men jeg stikker og ser resten av Pulp Fiction jeg da...

Så dere får sove gøtt folkens... :)

 

Og i hlega er jeg ikke her; Skal til fetteren min frem til Søndag. kanskje er jeg heldig og får svippa innom med mobilen en tur.. :woot:

Lenke til kommentar
Tror det er hos bare deg...

Hos meg går det strålende, men dog med litt feilmeldinger innimellom.. :confused:

 

Men jeg stikker og ser resten av Pulp Fiction jeg da...

Så dere får sove gøtt folkens... :)

 

Og i hlega er jeg ikke her; Skal til fetteren min frem til Søndag. kanskje er jeg heldig og får svippa innom med mobilen en tur.. :woot:

Tror rett og slett jeg ser Pulp Fiction jeg også :)

Lenke til kommentar
Grattis med lett-mc lappen :w00t:

Er det vansklig å kjøre i 8 tall? :p Øvde litt på det her om dagen, selv om jeg kun har moped da.. Litt morro, men litt vansklig om jeg skal gjøre det virkelig sakte..Stakkers clutch og :p

 

Kjøpte meg noen klær istad, er litt kjipt å gå i jeans hele sommeren :p

Også kjørte jeg litt moped igata, skjekket at den starta ;)

Takk! :D

 

Ja det var vansklig med den sykkelen jeg kjørte opp på(Kawasaki Eliminator), men jeg var litt småheldig så det gikk bra..=)

 

Jeg fikk RS'n i dag, den går som fan, men null bunndrag!!

Skal lakke den oppigjen snart...men vet ikke hvilken farge...har tenkt litt på mørk dyp lilla...eller helt svart.."ghostrider" hehe

Lenke til kommentar

er nok ikke bare deg Hoel, selv sitter jeg på jobb i dag.. eller sitter.. nei.. skruuuur gjør jeg. Bytter nettverkskort og ram i 16 maskiner.. så skal det lages nytt images osv.. slit.. men men.. 25 min til jeg skal ta meg pause og hente den nye mobilen min.. en p900 :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...