Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haddis : hmm kommer litt an på, er jo ikke anbefalt. Og det hjelper vel ikke stort mot feber når du har drukket, tror nok kanskje søvn er tingen, eventuelt en kald dusj!

nei akkurat... men blanding av alkohol å feber er en ille ting... :hrm:

Må ha noe som roer ned febern...

Ibux? kansje det, går ikke direkte på levernen som paracet gjør?

Lenke til kommentar
alkohol + feber + paracet = galt?

 

Eller?  :confused:

Galt? du blir trøtt som pokker ihvertfall :p

 

edit: støtter en kald dusj der.

Støtter deg i den trøtthets følelsen, men orker ikke å luke øynene...blir bare verre da.... *whine* "så fint som cs folka kaller det*

 

EDIT: ligger på 38.6 nå... rart det...var ikke no feber når jeg dro på fest..bare litt smerter i halsen :hmm:

 

EDIT 2: siden jeg er syk nå er det ingeting som er bedre en en film, noen som kan anbefale noen bra filmer?

Helst noe action eller komedie...

 

Takker å bukker for svar :love:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Neh, metalkulturen og klassiske skuespill går som hånd i hanske, skulle man tro. :)

Ja, hadde dette også vært for religion og politikk (jfr: midtøsten) så hadde alt vært fryd og gammen - men denne diskusjonen tar vi ikke her ;)

 

 

haddis: Underworld er en helt greit film, hvis du liker vampyrer og varulver - typisk "tømme-magasinet-og-bomme-på-alt-film"...det beste med filmen er mrs. Beckinsale i latex :)

Lenke til kommentar
Men det jeg har ordnet er 2 billeter til en midnatsommersdraum ( teater opplegg

Kjempe koselig 3.års feiring, håper dere får en fin fin kveld! :)

 

..menne, teater; midsommernattsdrøm, og ho hører på metal? Kul kombinasjon må jeg si...

Takker, blir nok kjempekoslig.

Og jeg tror de har gode senger å sove i på Hotell opera også :yes:

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg støtter at du ser "The Last Samurai".. den er sinnsykt fet, bortsett fra slutten.. (sa jeg noe dumt?)

 

Uansett, hatt en digg dag idag. Vært med dama heile dagen... Også blir det ekstra kos siden jeg skal 7 uker til spania til sommeren, så hu vil være med meg så mye som mulig.. :)

Også i morra blir det tur til fetteren min, så kjører vi til Hamar på noe badegreier på Lørdag... Blir digg...

 

Thea: Grattis med kjærleik! Det er alltid koslig når folk blir sammen eller i det minste blir forelska...

 

bfisk: håper det går bedre med deg og kathrine.... ;)

 

alle: hvordan i heiteste hule klarer dere å poste så sinnsykt mye her i SO... Bare jeg er borte i et par timer er det liksom 7 nye sider... Mye å lese det... :confused:

 

Planer utover natten folkens? Har dere noen filmtips til meg, siden jeg har sett "the last samurai" - og ikke orker å laste end Troya, den er så ny at finner abre lavmål kvalitet på den.. Ace Ventura? A Night at the roxbury? eller Fear and loathing in las vegas?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...