Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å ikke svare på noe om IE eller Opera, så skriver jeg noe helt annet her:

 

JEG HAR HATT EN AV DE BESTE DAGENE MINE PÅ LENGE!! :love:

Jeg dro til han jeg liker sånn klokken tre i dag. Vi satt hos han og bare koste hele tiden. Lagde mat og greier. Var der helt til syv, da dro jeg hjem for å skifte. Så dro jeg ned med en venninne for å se han spille kamp sånn halv ni, men midt under kampen ble han skadet så han fikk lov til å gå. Så da ble jeg med han inn i garderoben og fikk se han skifte :thumbs::w00t: I tillegg renset jeg såret hans :D Så i morgen er jeg hjemme alene og han skal komme til meg! :yes:

 

Ja, jeg er dritforelsket. :love::love:

Lenke til kommentar
For å ikke svare på noe om IE eller Opera, så skriver jeg noe helt annet her:

 

JEG HAR HATT EN AV DE BESTE DAGENE MINE PÅ LENGE!! :love:

Jeg dro til han jeg liker sånn klokken tre i dag. Vi satt hos han og bare koste hele tiden. Lagde mat og greier. Var der helt til syv, da dro jeg hjem for å skifte. Så dro jeg ned med en venninne for å se han spille kamp sånn halv ni, men midt under kampen ble han skadet så han fikk lov til å gå. Så da ble jeg med han inn i garderoben og fikk se han skifte  :thumbs:  :w00t: I tillegg renset jeg såret hans  :D Så i morgen er jeg hjemme alene og han skal komme til meg! :yes:

 

Ja, jeg er dritforelsket.  :love:  :love:

Så koselig da :)

 

 

...ikke vondt ment på noen måter, men fikk skikkelig sånn romantisk college-movie følelse nå :p

 

EDIT:

 

Hoel, hva har du kjøpt til madammen da?

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Holger: om du har vært en del innom WDS-forumet vil du nok ha sett en haug med poster om problemer med IE og kanskje spesiellt med henhold til å tolke CSS-kode. Men seriøst, vi lar det ligge. Dette er SO3, og denne debatten snevrer inn til å bli mer og mer og mer teknisk. :) Ok? Vi er enige om at vi er uenige! :woot:

 

Thea: WEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! :fun::fun::fun::love:

 

 

 

 

 

 

 

:woot:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt noen ting, siden hun også har bursdag 29. mai.

Men det jeg har ordnet er 2 billeter til en midnatsommersdraum ( teater opplegg ), også har jeg booket en suitè på Hotel Opera i Oslo. Også skal vi ut og spise middag, og alt er selvfølgelig betalt av moi! :love:

 

Men til bursdagen hennes lurer jeg litt på om ikke det blir en Muvo 2 med 4 GB, da hun er veldig musikkinteresert men har bare minidisk og discman.

Eller har noen andre noen gode tips?

Lenke til kommentar
Men til bursdagen hennes lurer jeg litt på om ikke det blir en Muvo 2 med 4 GB, da hun er veldig musikkinteresert men har bare minidisk og discman.

Eller har noen andre noen gode tips?

Jeg har nettopp bestilt denne, kommer sikkert etter langhelga. Jeg kan teste den litt for deg. :)

Lenke til kommentar
Haltan : Ja, er faktisk litt inne på tanken. Og har sniket til meg en liste over noen CD`er/artister hun liker og mangler i samlingen. :yes:

 

Ellers er flere tips velkomne(?).

Om du er typen til det, så kan du jo lage en sang til ho på gitar då..(?)

 

det her forutsetter jo seff at du kan spele gitar....og muligens synge :wee:

Lenke til kommentar
Hoel: Tør jeg spørre hva slags musikk det er snakk om? (Blir så nysjerrig, jeg :D )

Det går for det meste i Heavy Metal, alà windir,Amon Amarth, Immortal osv.

Liker sånn musikk jeg og, men er ikke like interessert så jeg får bare alt det bra av henne ;) Eller request på hva som MÅ lastes ned ;) siden norske platesjapper sliter med å få inn god metal ;) Elend feks, husker jeg løp rundt i Oslo sentrum før jul for å skaffe den, men ikke en eneste sjapp jeg fant hadde noe inne av dem, og det tok 1 mnd å skaffe.... :mad:

Så derfor ble det et vakkert halskjede med en lyseblå hjerteformet stein ( husker ikke åssen type stein men "Transpernt" til en viss grad. Var vist noe fine greier sa hu dama bak disken :cool:

 

 

Edit : Nei jeg kan ikke synge og jeg kan ikke spille gitar, eier jo ikke musikk skills ;) Kan ikke danse engang :scared: Men det hadde jo vært fint å kunne.

Endret av Hoel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...