HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hva er "etter kristus" på engelsk (forkortet)? Er det A.C.? A.D. - Anno Domino - Etter sjefen (Det betyr faktisk omtrent det) (Altså er det etter den påståtte kristus' fødsel) Endret 20. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 A.D. eller A.C.? Spel civilization mann.. står no vitterlig A.D. der då... gjer ikkje det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 www.opera.no www.mozilla.org Det kommer opp noen spørsmål osv om du vil bytte standard nettleser (Trykke på en link, den aktuelle nettleseren kommer opp), og her bestemmer du jo selv. Det skal ikke medføre at internett ikke funker, nei Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) A.D. eller A.C.? A.C - After Christ Kanskje begge deler kan brukes, men hvis du ser på denne http://www.the-artfile.com/uk/timeline/timelinemain.htm så ser du at B.C og A.C blir brukt! Endret 20. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Holger: give us a screenshot then! Here you go; IE med Operas funksjoner, men med IE grensesnitt og funksjonalitet. http://datawareub.com/magisk/bilder/avant.png Endret 20. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvordan får man Opera da? Og får det noen konsekvenser for pcen min? Sist noen prøvde å skifte nettleser funket ikke internett mer..?! www.opera.com Nå kommer det vel ann på hvilket internett abo du har, men jeg måtte ikke gjøre noe annet enn å installere det. Og ja, opera kan virke forvirrende hvis du ikke har brukt det før, men etter en dag eller to bør du ha blitt så kjent med opera at du ikke går tilbake til ie Men hvem her kan med hånden på hjertet si at de fant frem i ie med en eneste gang første gangen de prøvde det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Razorbladekiss: Gled deg til STOR reklame i nettleseren, og en helt ny nettleser som du ikke kjenner deg igjen i. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Razorbladekiss: Gled deg til STOR reklame i nettleseren, og en helt ny nettleser som du ikke kjenner deg igjen i. Derfor kan man også bruke Mozilla Firefox. Og; du kan bare linke til det bildet... Det fucker opp hele sida jo! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Huff... For øyeblikket sitter jeg et pitte lite sted som heter Sandane, langt pokkerivold uti gokk. Akkurat nå er jeg hos min kjære farmor, men reiser om ikke så alt for lenge tilbake på hytten våres, som ikke har TV, Data eller noen som helst andre former for passifiserende underholdningsemedier (ok då, vi har radio). Jeg har heldigvis dratt med meg forsterkeren min opp her, og så har jeg noen gigastore høytalere her som jeg har fått av min onkel, så forhåpentligvis blir det litt musikk i skogen etterhvert. Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere, av den grunn at jeg ikke har så mye annet å gjøre på. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Holger: give us a screenshot then! Here you go; IE med Operas funksjoner, men med IE grensesnitt og funksjonalitet. http://datawareub.com/magisk/bilder/avant.png Holder meg til Opera jeg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Holder meg til Opera jeg Over til noe annet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/20/398536.html Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Så om den tornadoen på nyhetene. Blant annet en type som ble løfta en tre-fire sekunder av tornadoen. Han var mer opptatt av hvorvidt forsikringen hans dekker naturfenomener Endret 20. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Haha litt kult da. Meneh...eg er litt sånn lei av anti MS folk. De skal på død og liv skrike ut kor dårlig MS er og skal ikke ha noe MS på sine maskiner og alltid skriker ut det til alle. Sånn.. måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Meneh...eg er litt sånn lei av anti MS folk. De skal på død og liv skrike ut kor dårlig MS er og skal ikke ha noe MS på sine maskiner og alltid skriker ut det til alle. Veldig enig. Det samme gjelder Coca Cola, McDonald's, Sony osv. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Veldig enig. I second that! De fleste synes de sikkert er kule fordi de ikke bruker mainstream programvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Veldig enig. I second that! De fleste synes de sikkert er kule fordi de ikke bruker mainstream programvare. Noe som får meg til å tenke på folk som utelukkende ser kunstfilmer og dogme, samt elendige lavbudsjettere fra østblokk-landene. Argh! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Du kan så si, du kan så si... Jeg kaller sånne filmer studentfilmer. Studentfilmer er filmer som blir mest sett av studenter som henger på kafe hele dagen, med x antall kaffe latte (eller hvordan det enn skrives) på bestillinga! Men over til noe langt mere viktig (egentlig ikke): TOUT, TOUT & TOUT! Endret 20. mai 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg er ikke anti-MS, jeg hadde ikke visst hva jeg skulle gjøre om jeg ble gitt en mac eller en PC med linux eller annet... MEN, jeg er anti-MSIE, og det er noe litt annet... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva er problemene du møter i IE Mr. Berg? (bare er hyggelig spm ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Holger: IE er et helvete for folk som utvikler websider. Følger ikke fastsatte standarder som alle andre, og det må derfor ofte gjøres komprimisser kun for at IE-brukere skal få bruke siden skikkelig (selv om disse kompromissene går utover god kode, god presentering av informasjon og system i koden.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg