Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får man Opera da? Og får det noen konsekvenser for pcen min? Sist noen prøvde å skifte nettleser funket ikke internett mer..?!

www.opera.com

:thumbup:

 

Nå kommer det vel ann på hvilket internett abo du har, men jeg måtte ikke gjøre noe annet enn å installere det.

Og ja, opera kan virke forvirrende hvis du ikke har brukt det før, men etter en dag eller to bør du ha blitt så kjent med opera at du ikke går tilbake til ie ;)

Men hvem her kan med hånden på hjertet si at de fant frem i ie med en eneste gang første gangen de prøvde det ;)

Lenke til kommentar

Huff...

For øyeblikket sitter jeg et pitte lite sted som heter Sandane, langt pokkerivold uti gokk. Akkurat nå er jeg hos min kjære farmor, men reiser om ikke så alt for lenge tilbake på hytten våres, som ikke har TV, Data eller noen som helst andre former for passifiserende underholdningsemedier (ok då, vi har radio). Jeg har heldigvis dratt med meg forsterkeren min opp her, og så har jeg noen gigastore høytalere her som jeg har fått av min onkel, så forhåpentligvis blir det litt musikk i skogen etterhvert.

 

Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere, av den grunn at jeg ikke har så mye annet å gjøre på. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Meneh...eg er litt sånn lei av anti MS folk. De skal på død og liv skrike ut kor dårlig MS er og skal ikke ha noe MS på sine maskiner og alltid skriker ut det til alle.

Veldig enig.

 

Det samme gjelder Coca Cola, McDonald's, Sony osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Veldig enig.

I second that! De fleste synes de sikkert er kule fordi de ikke bruker mainstream programvare.

Noe som får meg til å tenke på folk som utelukkende ser kunstfilmer og dogme, samt elendige lavbudsjettere fra østblokk-landene.

 

Argh!

Lenke til kommentar

Du kan så si, du kan så si... :yes: Jeg kaller sånne filmer studentfilmer. Studentfilmer er filmer som blir mest sett av studenter som henger på kafe hele dagen, med x antall kaffe latte (eller hvordan det enn skrives) på bestillinga! :roll:

 

Men over til noe langt mere viktig (egentlig ikke): TOUT, TOUT & TOUT! :green:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Holger: IE er et helvete for folk som utvikler websider. Følger ikke fastsatte standarder som alle andre, og det må derfor ofte gjøres komprimisser kun for at IE-brukere skal få bruke siden skikkelig (selv om disse kompromissene går utover god kode, god presentering av informasjon og system i koden.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...