Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Ikke noen som har tenkt å protestere mot anti-Opera uttalelsen min?

Jeg støtter den jeg (støtter anti opera altså)! Har aldri hatt de store problemene med IE og ser ingen grunn til å bytte den ut. Selv så liker jeg at browseren er så liten som mulig, derfor har jeg gjort om toolbar'ene slik at jeg kun har en tynn linje helt øverst + status nederst...

 

EDIT: BTW: jeg har prøvd både Opera og Firefox...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke noen som har tenkt å protestere mot anti-Opera uttalelsen min?

Jeg støtter den jeg (støtter anti opera altså)! Har aldri hatt de store problemene med IE og ser ingen grunn til å bytte den ut. Selv så liker jeg at browseren er så liten som mulig, derfor har jeg gjort om toolbar'ene slik at jeg kun har en tynn linje helt øverst + status nederst...

 

EDIT: BTW: jeg har prøvd både Opera og Firefox...

helt enig :w00t:

Lenke til kommentar
Selv så liker jeg at browseren er så liten som mulig, derfor har jeg gjort om toolbar'ene slik at jeg kun har en tynn linje helt øverst + status nederst...

Jeg også! Greit nok, Opera må tjene penger. Men den reklamen opptar utrolig mye plass, og når alternativet er gratis (IE) så stiller Opera svakt.

 

Jeg tror jeg heller skal lete etter en god IE-plugin som gir meg mest mulig av de gode funksjonene i Opera. Jeg trenger ikke popupstopper (har Norton Internet Security). Har dere noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Jeg også! Greit nok, Opera må tjene penger. Men den reklamen opptar utrolig mye plass, og når alternativet er gratis (IE) så stiller Opera svakt.

Vel, du må vel kjøpe operativsystemet til 3k først ;)

Synes forøvrig at opera funker ypperlig, og hvis du har problemer med å spille av filmsnutter i opera (sånn 'click here'-knapp elns), så står det noe om det i opera.com sine forumer. Gidder ikke lete nå, men du finner det sikkert :p

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg Avant Browser. Ser helt lik ut som IE. Den har tabs for alle vinduene. En menyrekke er like stor som hos IE. Og det er freeware, uten noe reklame.

 

EDIT: Merker heller ingen forskjell i hvor kjapt den åpner sider. Jeg økte oppløsningen til 1280x960, og nå tar alle menylinjene i Avant Browser like stor plass som de tok i min gamle IE, men nå har jeg også en linje med windowtabs.

 

EDIT2: Enda mer digg: når jeg åpner noe i nytt vindu, så åpnes den som standard i bakgrunnen, og på tabben til vinduet kan jeg se hvor langt den har kommet i loadingen. Det er også mer avslappende og tydeligere design enn Opera.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...