Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nerder defineres vel egentlig som "personer som har et innsnevret interesseområde"

Det stemmer, med andre ord har vi flere forskjellige typer nerder.

 

De som interesserer seg sterkt for data -> Datanerder

De som interesserer seg sterkt for fotografering -> Fotonerder

De som interesserer seg sterkt for mobiler -> Mobilnerder

De som interesserer seg sterkt for frimerker -> Frimerkenerder

De som interesserer seg sterkt for arkeologi -> Arkeologinerder

 

etc etc

Lenke til kommentar
Kanskje ekornet er stoppet ut og henger på veggen?

Ser ut som det på skyggene, men øynene virker ganske naturlige for at ekornet skal være utstoppet. Glassøyne reflekter ikke lys på den måten om jeg ikke tar så alt for feil.

:ermm: kanskje de brukte ekte øyner da

Lenke til kommentar
Kanskje ekornet er stoppet ut og henger på veggen?

Ser ut som det på skyggene, men øynene virker ganske naturlige for at ekornet skal være utstoppet. Glassøyne reflekter ikke lys på den måten om jeg ikke tar så alt for feil.

:ermm: kanskje de brukte ekte øyner da

Men øynene må jo bli ganske så uttørket og fæle etter en stund, kanskje ekornet haddde dødd nylig.

Lenke til kommentar

Uff! Fordømte Opera-drit!

 

Nå er det ørtende gangen at en link til en bilde-/videovisningsside ikke åpnes. I tillegg opplever jeg at nettleseren ikke fullfører operasjonen når jeg poster innlegg på HW.no. Den bare står på "Fullfører bla bla" eller "Forespørsel lagt i kø bla bla" i alle evigheter. Vet ikke om det er nettleseren som er feilen, men IE funket ihvertfall. Vurderer å gå tilbake, men det er dumt å miste alle de praktiske funksjonenen i Opera.

 

EDIT: Nå skjedde det **** meg opp i **** en gang til. Den står på "Fullført bla bla" men står i samme vindu som da jeg trykket "lagre innlegg". Innlegget blir lagt til tråden, men det ser jeg først når jeg går på "mine innlegg" igjen. :mad:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Uff! Fordømte Opera-drit! Nå er det ørtende gangen at en link til en bilde-/videovisningsside ikke åpnes. I tillegg opplever jeg at nettleseren ikke fullfører operasjonen når jeg poster innlegg på HW.no. Den bare står på "Fullfører bla bla" eller "Forespørsel lagt i kø bla bla" i alle evigheter. Vet ikke om det er nettleseren som er feilen, men IE funket ihvertfall. Vurderer å gå tilbake, men det er dumt å miste alle de praktiske funksjonenen i Opera.

huff, liker ikke opera jeg

 

!IE for ever!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...